گروه‌های مصرف‌کننده و وام‌دهندگان هشدار می‌دهند که اجرای لغو بدهی دانشجویان ممکن است نامرتب باشد

در میان پیچیدگی و اضطراب وام گیرندگان، فرصتی برای رونق کلاهبرداری ها وجود دارد، چیزی که گروه هایی که به وام گیرندگان کمک می کنند با برنامه های وام دانشجویی گذشته دیده اند و در حال حاضر با لغو وام شروع به دیدن کرده اند. این کلاهبرداری ها برای کمک به وام گیرندگان در فرآیند درخواست در ازای کارمزد یا کمک به وام گیرندگان برای کاهش سریعتر پرداخت ها، اما در واقع هیچ کمکی ارائه نمی دهند. در عوض، پول وام گیرنده را می گیرند و اطلاعات خصوصی خود را می فروشند.

و هنوز مشخص نیست که تقریباً 20 میلیون وام گیرنده که کاخ سفید تخمین می‌زند وام‌هایشان به طور کامل با لغو بدهی از بین می‌رود، در صورتی که درخواست آنها تا ژانویه، زمانی که پرداخت‌ها از سر گرفته می‌شود، تأیید نشود، چه باید بکنند.

او گفت: “شما می خواهید مردم قبل از اینکه آنها را مجبور به بازپرداخت دوباره بپردازند، دید دقیقی از بدهی های خود داشته باشند.”

برخی جزئیات مربوط به طرح وام دانشجویی رئیس جمهور – مانند تغییرات پیشنهادی در برنامه بازپرداخت مبتنی بر درآمد که پرداخت ماهانه وام های مقطع کارشناسی را به نصف کاهش می دهد – هنوز علنی نشده است. حتی زمانی که پیشنهاد رسمی اعلام شود، آن تغییرات همچنان باید از طریق یک فرآیند طولانی مدت نظارتی طی شود، به این معنی که احتمالاً تا ژانویه اعمال نخواهند شد، و این به سردرگمی وام گیرندگان می‌افزاید، زیرا آنها سعی می‌کنند بفهمند چقدر بدهی دارند. ماه

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

ما در تلاشیم تا پنج هواپیمای مختلف بسازیم در حالی که آنها همزمان از باند فرود می آیند، و ما فقط همان تعداد تکنسین هایی داریم که هفته قبل داشتیم و این روند زمان را برای مدت زیادی طولانی تر می کند. اسکات بوکانان، مدیر اجرایی اتحادیه خدمات وام دانشجویی، که نماینده شرکت‌هایی است که وام‌های دانشجویی را برای دولت فدرال جمع‌آوری می‌کنند، گفت. بوکانن گفت که دولت بایدن با گروه خود درباره برنامه هایش مشورت نکرده است.

حامیان کاهش بدهی دانشجویان و شرکت‌هایی که وام‌ها را مدیریت می‌کنند می‌گویند که دولت بایدن تلاش می‌کند در یک بازه زمانی بسیار کوتاه کارهای زیادی انجام دهد و آنها فاقد سیستم‌ها و رویه‌هایی هستند که به اطمینان از اجرای روان این فرآیند کمک کند.

بایدن گفته است که شروع مجدد پرداخت ها همزمان با لغو وام تضمین می کند که کاهش بدهی ها به تورم کمک نمی کند. او در بیانیه هفته گذشته خود به صراحت اعلام کرد که وقفه پرداخت را بیش از 31 دسامبر تمدید نخواهد کرد.

هنگامی که از کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید خواسته شد به نگرانی‌ها در مورد محدودیت زمانی پاسخ دهد، گفت که دولت بایدن میلیاردها دلار بدهی دانشجویانی را که در موسسات انتفاعی غارتگر شرکت می‌کنند لغو کرده است و وزارت آموزش می‌تواند به این موضوع رسیدگی کند. برنامه های آینده هموار.

اکثر وام گیرندگانی که واجد شرایط انصراف هستند (افرادی که در سال مالیاتی 2020 یا 2021 کمتر از 125000 دلار درآمد داشته اند) باید پس از در دسترس قرار گرفتن در اوایل اکتبر درخواستی را با اداره آموزش پر کنند.

ژان پیر از دادن تاریخ مشخصی برای زمان ارائه درخواست در ماه اکتبر خودداری کرد، اما به وام گیرندگان توصیه کرد تا درخواست های خود را تا 15 نوامبر ارائه کنند تا وام های خود را قبل از از سرگیری پرداخت های ماهانه تعدیل کنند. او گفت: «در آنجا یک ضرب الاجل وجود دارد.

حامیان حمایت از مصرف کننده می گویند که برای اطمینان از اینکه وام گیرندگان تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دارند، اقدامات کافی انجام نشده است.

بسیاری از سرویس دهندگان وام در طول همه گیری زمانی که پرداخت های ماهانه متوقف شد، پرسنل خود را کاهش دادند و اکنون در حال تلاش برای پاسخگویی به سؤالات وام گیرندگان در مورد برنامه بخشودگی وام جدید هستند، زیرا آماده می شوند تا جمع آوری پرداخت ها را از میلیون ها وام گیرنده با کارکنان بسیار کمتر آغاز کنند. نسبت به قبل از کووید

واشنگتن – به دنبال تصمیم رئیس جمهور جو بایدن در ماه گذشته برای لغو برخی از بدهی های وام های دانشجویی، حامیان مصرف کننده و ارائه دهندگان خدمات وام ابراز نگرانی کرده اند که اجرای این برنامه ممکن است نامرتب باشد و منجر به سردرگمی وام گیرندگان شود.

سرویس دهندگان وام، شرکت های خصوصی که دولت برای مدیریت وام های فدرال با آنها قرارداد بسته است، گفته اند که در حال حاضر غرق در تماس های وام گیرندگان مضطرب هستند که با زمان های طولانی توقف مواجه هستند، فقط به آنها گفته می شود که هنوز پاسخی برای سؤالات آنها وجود ندارد.

من هرگز ندیده‌ام که این تغییر در سیستم وام دانشجویی ما در یک دوره چهار ماهه رخ دهد. برایس مک کیبن، مدیر ارشد سیاست و حمایت در مرکز امید برای کالج، جامعه و عدالت در دانشگاه تمپل، گفت: این بی سابقه است. ما واقعاً به یک کمپین اعلان خدمات عمومی گسترده نیاز داریم تا این کار را درست انجام دهیم. ما به چیزی نیاز داریم که به ترتیب کارهایی که انجام دادیم برای کمک به افراد برای ثبت نام تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه.”

“این دفعه اول نیست. ما قبلاً این کار را انجام داده‌ایم.» “در اینجا یک سابقه وجود دارد.”

کایرا تیلور، وکیل مرکز ملی حقوق مصرف‌کننده، با اشاره به این که: «پرداخت برنامه‌ها در ماه اکتبر به مردم زمان زیادی نمی‌دهد، به خصوص اگر برنامه به همان روشی که StudentAid.gov پس از اعلام لغو خراب شد، از کار بیفتد. زمانی که وب سایت وزارت آموزش و پرورش پس از سیل وام گیرندگان برای یافتن اطلاعات بیشتر پس از اعلامیه 24 آگوست رئیس جمهور از کار افتاد.

مک کیبن گفت: “من فکر می کنم غرب وحشی کلاهبرداران یک مشکل واقعا بزرگ خواهد بود.” این فضایی ایجاد می‌کند که این کلاهبرداری‌ها می‌توانند در آن جوانه بزنند و در آن بتوانند از سردرگمی این دوره استفاده کنند.»

اما زمان زیادی بین باز شدن برنامه ها و مهلت 31 دسامبر برای از سرگیری پرداخت وام های دانشجویی فدرال برای اولین بار در نزدیک به سه سال باقی نمی ماند. گروه های حمایت از مصرف کننده و خدمات وام می گویند که یک دوره سه ماهه تقریباً زمان کافی برای تقریباً 40 میلیون وام گیرنده واجد شرایط برای ارائه درخواست و برای وزارت آموزش و پرورش برای تأیید آن و تنظیم مانده وام کافی نیست.

مدافعان می گویند کاخ سفید باید وب سایت درخواست را زودتر آماده می کرد تا به محض اعلام لغو بایدن در دسترس وام گیرندگان قرار می گرفت. آنها همچنین این سوال را مطرح کردند که چرا دولت زمان بیشتری را قبل از از سرگیری پرداخت ها مهیا نمی کند. وزارت آموزش و پرورش به درخواست ها برای اظهار نظر از NBC News پاسخ نداد.