گروهبان پلیس فلوریدا که در حال گرفتن گلوی افسر دیده می شود، متهم به ضرب و جرح شد

در این ویدئو که توسط اداره پلیس برای محافظت از تحقیقات داخلی خاموش و محو شده است، پولیس در حال صحبت با مظنون دیده می شود که دستبند بسته و در عقب ماشین گشت است.

یک سوگندنامه دلیل احتمالی که توسط Sun-Sentinel فلوریدا جنوبی به دست آمده است، پولیس را متهم کرده است که سعی کرده است تلفن همراه خود را برای استفاده در یک محاکمه جنایی “آسیب بزند”.

دفتر دادستانی گفت که اتهام حمله به این غیرنظامی که در زمان وقوع این حادثه به عنوان یک جنایت خشونت آمیز توصیف شده بود، توسط پولیس انجام شد که اسپری را روی صورت این مرد نگه داشت.

دفتر دادستان ایالت بروارد در بیانیه ای اعلام کرد، کریستوفر پولیس، 47 ساله، همچنین به دستکاری مدارک و حمله به یک غیرنظامی در جریان حادثه 19 نوامبر متهم شد.

به گفته رئیس پلیس Sunrise آنتونی روزا، افسر زن را می توان دید که به او نزدیک می شود و کمربند وظیفه او را در تلاشی آشکار برای بیرون کشیدن او می گیرد.

این ویدئو چرخ پولیس را در اطراف نشان می‌دهد و در حالی که او را به سمت عقب هل می‌دهد و به داخل ماشین گشت دیگری می‌برد، گلوی او را برای مدت کوتاهی می‌گیرد. به نظر نمی رسد که او اسپری فلفل را اجرا کند.

روزا فوراً به درخواست اظهارنظر در روز پنجشنبه پاسخ نداد و پیامی که در شماره تلفنی که به نام پولیس درج شده بود بلافاصله بازگردانده نشد. مشخص نبود که آیا او وکیلی دارد که از طرف او صحبت کند.

مقامات روز پنجشنبه گفتند، یک گروهبان پلیس فلوریدا که در فیلم دوربین بدن در حال گرفتن گلوی یک افسر دیگر در سال گذشته دیده شده بود، متهم به حمله به یک افسر مجری قانون شد.

بخش محلی فرمان برادر پلیس نیز بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد، اما در بیانیه ای در ژانویه که توسط یک ایستگاه تلویزیونی فلوریدا WSVN به دست آمد، رئیس اتحادیه رزا را به دلیل “مسخره علنی” پولیس در حالی که تحقیقات داخلی در جریان بود محکوم کرد. در حال انجام.

وضعیت پولیس در بخش بلافاصله مشخص نبود. اگر مجرم شناخته شود، با پنج سال حبس و پنج سال برای دستکاری مدارک روبرو خواهد شد. او یک سال برای حمله به اتهام افسری و 60 روز برای حمله به یک غیرنظامی محکوم است.



منبع

رزا همچنین از افسر زن تمجید کرد و خاطرنشان کرد که او مطابق با سیاست‌های بخش عمل می‌کند که در صورت وجود “ترس قریب‌الوقوع از تشدید درگیری‌ها به صورت غیرضروری” مداخله می‌خواهد.

رزا در بیانیه‌ای در ژانویه گفت که گروهبان، که او نامی از او نبرد، در محل حاضر شد و به مظنون نزدیک شد، که رزا او را “مقاومت کلامی و فیزیکی” توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است که پولیس، که در ژانویه از وظایف نظارتی خود کنار گذاشته شد، متهم به «دست زدن یا ضربه زدن عمدی» به افسر زن بر خلاف میل او و حمله به او هنگامی که اسپری فلفل را روی صورتش نگه داشته است.

رزا گفت: پولیس «به شیوه‌ای که من احساس می‌کنم نامناسب و غیرحرفه‌ای بود با مظنون نزدیک شد و درگیر درگیری لفظی شد.» این سرپرست به‌جای کاهش تنش از یک موقعیت هیجانی، برخورد را تشدید کرد. رویه ما در اداره پلیس Sunrise این است که هر کاری که می توانیم برای کاهش تنش و ایجاد آرامش در هرج و مرج انجام دهیم.”