گرت براونز پس از تصادف ترسناک از بیمارستان مرخص شد

گرت در حادثه غرق شدن یک خودرو صدمات جانی را متحمل شد. او به همراه یک مسافر زن ناشناس پس از تصادف در حوالی ساعت 3 بعد از ظهر – حدود 2 ساعت پس از پایان تمرین – به بیمارستان منتقل شده بود.

براون ها در سال 2017 گرت را با انتخاب شماره 1 کلی انتخاب کردند.

یکی از مسلط ترین بازیکنان دفاعی NFL، گرت 26 ساله، 61 اخراج 1/2 در 71 بازی را به ثبت رسانده است. او به یک اخراج برای عبور از کلی متیوز برای رکورد حرفه ای تیم نیاز دارد.

گشت بزرگراه ایالت اوهایو در بیانیه‌ای اعلام کرد که سربازان به محل حادثه رسیدند تا خودروی آسیب‌دیده گرت را بعد از چندین بار واژگونی در کنار جاده پیدا کنند. گرت پس از خروج از مقر تیم در Berea، اوهایو، در حال رانندگی در جاده ایالتی در شارون تاونشیپ بود.

نماینده او، نیکول لین، گفت که گرت هیچ استخوانی را نشکند. لین گفت که گرت هنگام دریافت مراقبت های پزشکی “هوشیار و پاسخگو” بود.

گشت بزرگراه مشکوک به نقص در اثر مواد مخدر یا الکل نیست. گرت و مسافرش هر دو در پورشه 911 توربو S خود کمربند ایمنی بسته بودند. تصادف هنوز در دست بررسی است.

AP NFL بیشتر: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

___

وضعیت بازی گرت برای بازی آینده مشخص نیست. براون ها روز یکشنبه از آتلانتا فالکونز دیدن می کنند. بازیکنان کلیولند سه شنبه تمرین نمی کنند.

کلیولند (AP) – مایلز گرت، ستاره دفاعی کلیولند براونز، اواخر دوشنبه شب پس از اینکه هنگام رانندگی در یک جاده روستایی پس از تمرین از روی پورشه خود غلت زد، از بیمارستان مرخص شد.