گرت براونز برای استارت مقابل قدیس برای نظم و انضباط نیمکت نشین شد

اما او یک بازی را در اوایل این فصل از دست داد که با پورشه 911 توربو 2021 خود تصادف کرد، از جاده روستایی منحرف شد، به شیر آتش نشانی برخورد کرد و وسیله نقلیه خود را چندین بار غلت داد. گرت کتف چپش را کشید، عضله دوسر راستش را کشید و صورتش بریدگی و کبودی داشت. او ممکن است نیاز به جراحی خارج از فصل روی شانه خود داشته باشد.

استفانسکی اوایل این فصل برای یک بازی به دلیل تخلف تیمی، گرنت دلپیت را روی نیمکت بست.

گرت برای اولین سریال Saints در زمین حضور نداشت و استفانسکی روز دوشنبه فاش کرد که دلیل آن تنبیه شدن او بوده است.

گرت بیشتر فصل را با رگ به رگ شدن کتف بازی کرده است که پس از تمرین در ماه سپتامبر، هنگام چرخاندن پورشه خود در حین سرعت در حال حرکت بود.

در حالی که نظم و انضباط برای بازیکنان غیرمعمول نیست، این واقعیت که استفانسکی مجبور شد بهترین بازیکن دفاعی خود – و رهبر تیم – را برای هر زمان در بزرگترین بازی فصل بنشیند، نشانه ای نگران کننده برای فرنچایزی است که در 24 سال 21 فصل شکست خورده است. .

استفانسکی گفت که هنوز با گرت درباره حضور در دو بازی پایانی واشنگتن و پیتسبورگ صحبت نکرده است. این بازیکن 26 ساله تاکید کرده است که بازی های باقی مانده را انجام خواهد داد.

استفانسکی در طی تماس زوم بدون توضیح بیشتر گفت: “فقط یک کار تیمی. این تصمیم من بود.”

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

___

او شنبه برای پرتاب قبل از بازی به عنوان یکی از کاپیتان های تیم در زمین حضور داشت، اما زمانی که نیواورلئان توپ را گرفت، در کنار زمین ماند. با پایان Jadeveon Clowney با ضربه مغزی، الکس رایت تازه کار و چیس وینوویچ شروع کردند.

گرت در 36 بازی از 54 ضربه دفاعی بازی کرد زیرا براون ها (6-9) 17-10 شکست خوردند و از رقابت های پلی آف حذف شدند.

گرت خوب بازی کرده است و 13 1/2 ساک را ثبت کرده است.

کلیولند (AP) – پایان دفاعی براونز پرو باول، مایلز گرت برای شروع باخت روز شنبه مقابل نیواورلئان توسط مربی کوین استفانسکی به دلیل یک تخلف نامشخص تیمی نیمکت نشین شد، آخرین پیچ در یک فصل عجیب برای ستاره.