گاوین نیوسام در حذف ناخوشایند توییتر، برای کوین مک کارتی رسید دریافت کرد

مک کارتی در توییتر نوشت: “هی فرماندار نیوسام، متمم دوم از قبل وجود دارد – ما به 28 نیاز نداریم.” اما چیزی که ما به آن نیاز داریم این است که داوطلبان ریاست جمهوری از تحمیل مواضع افراطی خود در سطح ملی دست بردارند.

نیوسام نوشت: “هی کوین، چیزی که ما نیاز داریم این است که به این واقعیت بپردازی که شما نماینده منطقه ای با بالاترین میزان قتل در ایالت ما هستید – و هیچ کاری برای رسیدگی به آن انجام نمی دهید.”

نیوسام، در پاسخ به انتقاد مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان را به دلیل «هیچ کاری برای رسیدگی به جرم» در زادگاهش بیکرسفیلد، کالیفرنیا، مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش دیلی بیست، میزان قتل بیکرسفیلد در سال 2021 بیش از دو برابر شهرهایی مانند نیویورک و سانفرانسیسکو است.

نیوسام سپس گفت: «بزدل».

مربوط…



منبع

مک کارتی پیشنهاد نیوسام را مبنی بر افزایش حداقل سن برای خریداران اسلحه به 21 سال، بررسی پیشینه جهانی، “دوره انتظار معقول” برای خرید اسلحه و ممنوعیت خرید سلاح های تهاجمی از سوی غیرنظامیان لغو کرد.

بر اساس آرشیو Gun Violence، تا کنون، سال 2023 280 تیراندازی جمعی و 18649 کشته بر اثر خشونت با سلاح گرم را ثبت کرده است.

در پی تیراندازی مدرسه ای در نشویل، تنسی که در ماه مارس شش نفر از جمله سه کودک کشته شدند، مک کارتی از پاسخ دادن به سؤالات خودداری کرد.

فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام (D) پس از انتقاد رهبر جمهوری خواهان از پیشنهاد وی برای اصلاحیه 28 قانون اساسی برای رسیدگی به خشونت با سلاح، به کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) پاسخ داد.

نیوسام در گذشته به دلیل حمایت بی دریغ مک کارتی از اسلحه در بحبوحه خشونت های فزاینده تیراندازی کرده است.