گابارد می گوید نمی تواند در «حزب دمکرات امروز» بماند

تولسی گابارد، نماینده سابق کنگره هاوایی و نامزد ریاست جمهوری 2020 روز سه شنبه گفت که حزب دموکرات را ترک می کند زیرا “تحت کنترل کامل گروه نخبه گرا از جنگ طلبان است که توسط بیداری بزدلانه هدایت می شوند.”

گابارد که از سال 2013 تا پایان سال 2020 به عنوان یک دموکرات در مجلس حضور داشت. در بیانیه ای ویدئویی گفت حزب سابق او که اکنون «نژادپرستی ضد سفیدپوستان» را دامن می‌زند، آزادی‌های قانون اساسی را تضعیف می‌کند و «با افراد با ایمان و معنویت دشمنی می‌کند».

او در اوایل سال جاری توسط اعضای حزب جمهوری خواه، از جمله نماینده آدام کینزینگر (بیمار) و سناتور میت رامنی (یوتا) به دلیل انتشار اطلاعات نادرست روسیه درباره آزمایشگاه های زیستی ایالات متحده در اوکراین مورد انتقاد قرار گرفت.

مشخص نیست که او به کجا خواهد رفت، زیرا گابارد مدت هاست در حاشیه سیاست آمریکا بوده و به دلیل نزدیکی او با روسیه مورد انتقاد قرار گرفته است.

در ماه فوریه، گابارد در کمیته کنش سیاسی محافظه کار، بزرگترین کنفرانس محافظه کار سازمان دهنده در جهان ظاهر شد.

درعوض، حکومتی است که از نخبگان قدرتمند است. من از دموکرات‌های هم‌عقول و مستقل خود می‌خواهم که در ترک حزب دمکرات به من بپیوندند.» «اگر دیگر نمی‌توانید به سمتی که ایدئولوگ‌های به اصطلاح بیدار حزب دموکرات کشور ما را می‌برند درک کنید، از شما دعوت می‌کنم که به من بپیوندید.»

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

گابارد که در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در سال 2020 یک کمپین ناموفق کاخ سفید را اداره کرد، بارها از حزب سابق خود از جمله رئیس جمهور بایدن به دلیل تشدید تنش ها با مسکو انتقاد کرده است.

او گفت که دموکرات‌ها «پلیس را اهریمنی می‌کنند، اما از جنایتکاران به قیمت آمریکایی‌های مطیع قانون محافظت می‌کنند». “و بالاتر از همه، [Democrats] ما را بیش از پیش به جنگ هسته ای نزدیک می کنند. من به دولتی اعتقاد دارم که از مردم، توسط مردم و برای مردم باشد. متأسفانه، حزب دمکرات امروز این کار را نمی کند.»

او در آخر هفته دولت بایدن را به دلیل بی توجهی به “مردم آمریکا” مورد انتقاد قرار داد.

واشنگتن دائمی ما را غارت می کند تا در خدمت منافع الیگارشی جهانی تولید کننده تسلیحات باشد، در حالی که ما برای پرداخت هزینه بنزین/غذا/اجاره مبارزه می کنیم و سربازان ما کوپن های غذایی را دریافت می کنند. نماینده سابق کنگره در توییتی نوشت.