کیوبی مت کورال، تازه کار پانترز، از رفتن به اول میس برای بازی فوتبال کالج پشیمان است.

او گفت: “وقتی آن را گرفتید، آن را دریافت کردید.” “اگر آن را نگیرید، قطعاً آن را نخواهید داشت.”



منبع

بیشتر بحث در مورد این اضافه شدن بر روی دو بازیکنی متمرکز شده است که برای شروع کار مبارزه می کنند – میفیلد و سم دارنولد – اما این حرکت همچنین کورال را در نمودار عمق پایین می آورد، جایی که او می تواند یک کتاب بازی پیچیده را بیشتر مطالعه کند.

بر اساس یک منبع آگاه، مدیر کل اسکات فیترر پس از درفت با کورال تماس گرفت تا به او اطمینان دهد که آینده تیم در این پست باقی خواهد ماند، یک احتمال بسیار واقعی با توجه به اینکه قراردادهای میفیلد و دارنولد در حال انقضاء هستند.

کورال گفت: «بزرگترین چیز فقط سازگاری با (مطالعه کتاب بازی) است. او گفت که ساعت 5:30 صبح از خواب بیدار می شود و ساعت 10 شب می خوابد و از وقت آزاد خود در روز برای مطالعه مطالب استفاده می کند.

وقتی از کورال در مورد آن مکالمه سوال شد، گفت که در حالی که او مدت کوتاهی در لیگ حضور داشته است، متوجه شده است که NFL به عنوان یک تجارت عمل می کند.

او گفت: «شما فقط می‌توانید چیزی را که می‌توانید کنترل کنید، کنترل کنید و در حال حاضر مال من فقط یاد گرفتن کتاب بازی است و بهترین کارم را به جلو می‌گذارم». «… قطعا چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. من عجله دارم اما اینطور نیست، اگر منطقی باشد.»

این فرآیند یادگیری کتاب بازی دلیلی کلیدی است که چرا از Corral انتظار نمی رود رقیب جدی برای شروع کار تیم باشد.

او در مورد تصمیم خود برای رفتن به آکسفورد گفت: “من راه آسان را انتخاب کردم زیرا احساس کردم می توانم بلافاصله بازی کنم.” جایی که می توانست من را به رقابت وادار کند.»

طبق گفته بازیکنان کهنه کار پانترز، این مطالعه الزامی است. دی جی مور، که در حال ورود به فصل پنجم خود است، این طرح را “از لحاظ خوبی پیچیده” خواند.

هنگامی که از کورال در مورد مقابله با یک مسابقه کوارتربک پرسیده شد، از کورال به روزهای کالج خود در Ole Miss نگاه کرد.

قطرات عرق روی صورت مت کورال چکید که او با خبرنگاران در شروع کمپ آموزشی سه شنبه صحبت می کرد.

انتقال بین سیستم لین کیفین سرمربی اوله میس به سیستم هماهنگ کننده تهاجمی پانترز، بن مک آدو، آسان نبوده است، حتی با وجود اینکه کورال در طول فصل خارج از فصل پیشرفت خوبی داشته است.

این تعریق یا از آفتاب کارولینای جنوبی بود که با نگاه خیره به فرد تازه کار خیره شد، یا از سؤالات خبرنگاران در مورد اتاق چهاربازی پانترز که بعد از معامله تیم با بیکر میفیلد بزرگتر شده بود.

این بازیکن 23 ساله برای کارولینا دو انتخاب هزینه کرد (انتخاب دور چهارم 2022 و انتخاب دور سوم 2023) که آنها برای صعود به رتبه 94 کلی استفاده کردند – تعهدی قابل توجه برای بازیکنی که قرار است سوم شود. کوارتربک رشته ای

کورال به عنوان یک دانشجوی سال اول واقعی، چهار بازی قبل از پوشیدن پیراهن قرمز انجام داد. او سه سال دیگر در Ole Miss به عنوان استارت بازی کرد، که در کمپین جوانی با پیراهن قرمز رنگ به اوج رسید، جایی که او 13 بازی را شروع کرد، 3349 یارد پرتاب کرد، 20 تاچ داون پاس داد و برای 11 بازی دیگر دوید.