کیم کارداشیان می‌گوید «بیشتر عکس‌ها» از عکس‌برداری کارت کریسمس او «غیرقابل استفاده» بودند، زیرا نورث وست «انگشت میانی‌اش را بیرون آورده بود».

نورث وست و کیم کارداشیان در مارس 2020.

کیم کارداشیان و دخترش نورث وست.NurPhoto/Getty Images

  • دهمین و آخرین قسمت از فصل اول “کارداشیان ها” از شبکه Hulu که پنجشنبه پخش شد، کارداشیان را نشان داد که در حال عکس گرفتن برای کارت کریسمس با چهار فرزندش: نورث، 8، سنت، 6، شیکاگو، 4. و Psalm، 3 ساله

    کارداشیان عکس هایی از عکاسی در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ در اینستاگرام منتشر کرد.

کارداشیان گفت که دخترش در بسیاری از عکس ها “انگشت میانی خود را نشان می دهد”.

  • این فیلم عکسبرداری آشفته ای را نشان می دهد که در آن کارداشیان فرزندانش را جمع کرده است که در اطراف مجموعه فیلم می دویدند.

    کارداشیان در یک اعتراف گفت: گرفتن عکس خانوادگی پر استرس ترین دوران زندگی من است، مهم نیست که چه باشد.

    کارداشیان در 24 دسامبر 2021 عکس هایی از عکسبرداری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که چهار فرزندش و همچنین Khloé Kardashian و دختر True Thompson، Kris Jenner، و راب کارداشیان و دختر Blac Chyna، Dream، را نشان می دهد. این خانواده از ست‌های سالن قهوه‌ای همسان استفاده می‌کردند که به گفته مردم متعلق به برند کارداشیان، اسکیمز است.

    کارداشیان ادامه داد: «بیشتر عکس‌هایی که دیدم غیرقابل استفاده بودند، زیرا نورث انگشت وسطش را بیرون آورده بود. این روزهایی است که من واقعاً نیاز دارم فقط برای 30 دقیقه در اتاق حبس کنم.

    مقاله اصلی اینسایدر را بخوانید





  • Source link

    او گفت: “شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که کارت کریسمس ما چگونه خواهد بود زیرا بسیار استرس زا است.” آنها هنوز هم گریه می کنند، کسی صدای همدیگر را نمی شنود.

    در سال 2019، کارداشیان گفت که باید نورث را در کارت کریسمس خانوادگی ویرایش کند، زیرا دخترش “یک روز” داشت. او در “نمایش الن دی جنرس” گفت که به نورث گفته که قرار نیست در کارت حضور داشته باشد، تصمیمی که دخترش با آن “موافق” است. با این حال، بعدها، نورث تغییر کرد و متعاقباً در عکس با والدین و خواهر و برادرش ویرایش شد.

    کیم کارداشیان گفت بسیاری از عکس‌های کارت کریسمس او به دلیل نورث وست «غیرقابل استفاده» هستند.

  • کیم کارداشیان گفته است که اکثر عکس‌هایی که در جریان عکس‌برداری کریسمس با چهار فرزندش دیده است، «غیرقابل استفاده» بوده‌اند، زیرا دخترش نورث وست با انگشت میانی‌اش ژست می‌دهد.