کیمبرلی گیلفویل سازمان دهندگان 6 ژانویه از جمله یکی از دوستانش را به عنوان “دختران بدجنس” شایعه پراکنی توصیف کرد که جنگ های چمنی داشتند و از یکدیگر شکایت کردند.

به گفته ProPublica و رونوشت شاهد 6 ژانویه، گیلفویل پس از اینکه متوجه شد ممکن است اجازه سخنرانی روی صحنه در این رویداد را نداشته باشد، کمک های جمع آوری کمک های مالی فرضی خود را در پیام های اصلی تغییر داد. گیلفویل به قانونگذاران گفت که اعتراض او در بحبوحه یک “جنگ چمن” ظاهری بین پیرسون و کارولین رن، معاون سابق گیلفویل، بر اساس لیست سخنرانی برای تجمع، که هر دو زن روی آن کار می کردند، مطرح شد.

کیمبرلی گیلفویل دو سازمان دهنده زن GOP را با دختران نوجوان در «دختران پست» مقایسه کرد.

  • وقتی شخصی در اتاق از گیلفویل خواست تا تأیید کند که آیا افراد در حلقه داخلی “بسیار شایعه پراکنی” هستند یا خیر، او موافقت کرد.

    کیمبرلی گیلفویل در 24 آگوست 2020 در واشنگتن دی سی به کنوانسیون ملی جمهوری خواهان سخنرانی می کند.تراشه Somodevilla/Getty Images

    • کیمبرلی گیلفویل، نامزد دونالد ترامپ جونیور و مشاور سابق کمپین انتخاباتی ترامپ 2020، دو سازمان‌دهنده زن حزب جمهوری‌خواه را که یکی از آنها دوستش بود، با دختران نوجوان در مرکز کمدی طنز “دختران پست” در سال 2004 مقایسه کرد. شهادت 6 ژانویه او.

      دقایقی بعد، گیلفویل به کمیته گفت که او رن را یک دوست می‌داند، هرچند او توضیحی در مورد رابطه آنها ارائه کرد.

      گیلفویل توضیح داد: «به این فکر کنید که، می دانید، جنگ های چمن و دو دختر که بر سر اینکه چه کسی این را اداره می کند، دعوا می کنند.

      کیمبرلی گیلفویل در 24 آگوست 2020 در واشنگتن دی سی به کنوانسیون ملی جمهوری خواهان سخنرانی می کند.

      به گفته ProPublica، که به عنوان رابط کاخ سفید برای 6 ژانویه خدمت می کرد، ارجاع “دختران بد” گیلفویل تقریباً یک سوم از طریق شهادت او انجام شد، زیرا قانونگذاران به مجموعه ای از پیام های متنی بین گیلفویل و کاترینا پیرسون، یک عامل حزب جمهوری خواه پرداختند. تجمعی که قبل از قیام مرگبار انجام شد.

      یک وکیل گیلفویل در آن زمان دخالت موکلش در بیانیه‌ای برای نشریه را رد کرد و خود گیلفویل نیز در مصاحبه 6 ژانویه خود این انکار را تکرار کرد و گفت که “هیچ کاری” با جمع آوری پول برای این رویداد ندارد و توضیح داد که 3 میلیون دلار مورد بحث در واقع توسط یک اهدا کننده بزرگ داده شده بود و متون خود را به عنوان “تزیین” توصیف می کرد.

      گیلفویل شهادت داد: «هر دو از یکدیگر شکایت داشتند. “به همه. مثل اینکه، همه می‌دانند که این‌طرف و عقب می‌جنگند.”

      در پیام‌های متنی، که اولین بار توسط ProPublica در نوامبر 2021 گزارش شد، Guilfoyle تلاش می‌کرد تا سخنرانان راست‌گرای بیشتری را برای تجمع “Stop the Steal” تامین کند، در حالی که به جمع آوری 3 میلیون دلار برای این رویداد افتخار می‌کرد. این رسانه در آن زمان این متون را مستقیم‌ترین مدرکی خواند که نشان می‌دهد اعضای حلقه خانواده ترامپ در تامین مالی و سازماندهی این تجمع مشارکت داشته‌اند.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



      منبع

      این مبادله در شهادت شاهدان گیلفویل در 6 ژانویه در مقابل هیئت مجلس ظاهر شد.

    • گیلفویل به کمیته گفت که مشاجره پیرسون و رن معمولاً ناخوشایند است.

      کمیته منتخب مجلس که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 به کاپیتول تحقیق می کند، پس از انتشار گزارش 845 صفحه ای نهایی هیئت، به انتشار مجموعه ای از رونوشت های شهادت شاهدان ادامه می دهد. اطلاعات روز پنجشنبه کمیته شامل شهادت گیلفویل و 18 نفر دیگر بود.

      گیلفویل افزود که یکی از زنان که او را دوست خطاب می کرد، اغلب اعصاب او را به هم می زد.

    او گفت: “آره.” «مثل «دختران بدجنس»».

    گیلفویل افزود: “او اعصاب من را به هم می زند، او این را می داند.”

    نه پیرسون و نه رن به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر به ترتیب از طریق وب سایت شخصی و لینکدین پاسخ ندادند.

    او گفت: “من می گویم ما با هم دوست هستیم، بله.” “می‌توانم بگویم، می‌دانی، او می‌داند که در مواقعی منظم، من را ناامید می‌کند.”