کیرستن سینما با مسدود کردن مالیات دموکرات ها بر ثروتمندان، به حزب جمهوریخواه لطف کرد. اکنون مجلسی که تحت کنترل جمهوری خواهان است باید در این نبرد بجنگد.

مالیات‌ها یکی از عرصه‌های کلیدی بود که سینما و سناتور میانه‌روی همکار جو مانچین در آن اختلاف داشتند، و مانچین قبلاً از او خواسته بود در موضع خود در مورد برخی افزایش‌ها تجدید نظر کند.

چاک شومر کیرستن سینما روی پله برقی با هم

بایدن در اظهارات خود در مورد طرح شغلی آمریکا در سال گذشته گفت: “من سعی نمی کنم کسی را تنبیه کنم. اما لعنتی، شاید به این دلیل است که من از یک محله طبقه متوسط ​​می آیم، از این که مردم عادی پشمالو می شوند، حالم به هم خورده و خسته شده ام.” آوریل 2021.

نتیجه مقاومت در برابر هر گونه اصلاحات اساسی مالیاتی این است که بسیاری از سیاست های مالیاتی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ دست نخورده باقی می ماند، حتی با وجود اینکه دموکرات ها از نظر فنی ریاست جمهوری و هر دو اتاق کنگره را برای دو سال در اختیار دارند.

سناتور چاک شومر، DN.Y.، و سناتور Kyrsten Sinema، D-Ariz.، برای یک جلسه توجیهی بسته در مورد امنیت انتخابات در کنگره در روز چهارشنبه، 10 ژوئیه 2019 وارد می شوند.بیل کلارک/CQ Roll Call از طریق Getty Images

  • سناتور کیرستن سیما بارها آب سردی بر برنامه های دموکرات ها برای افزایش مالیات بر ثروتمندان انداخت.

  • دموکرات ها بارها مجموعه ای از اقدامات مالیاتی مختلف را برای جبران هزینه ها پیشنهاد کرده اند، از افزایش مالیات بر بزرگترین شرکت ها و ثروتمندترین آمریکایی ها تا بستن روزنه ای که به نفع سرمایه گذاران خصوصی است. و پرزیدنت جو بایدن مدت هاست که از طرفداران افزایش مالیات بر ثروتمندترین آمریکایی ها و شرکت های بزرگ بوده و گفته است که زمان آن رسیده است که آنها سهم خود را بپردازند.

    موریس پرل، رئیس گروه حمایت از مالیات فوق‌العاده ثروتمند، میلیونرهای میهنی و مدیر عامل سابق بلک راک، به اینسایدر گفت: «ما فکر می‌کنیم افرادی مثل ما باید پول درآورند و ثروتمندتر شوند.» او از سینما افزود. : “اگر او با آن موافق نیست، من علاقه مند خواهم بود بدانم چرا با آن مخالف است و چرا فکر می کند افرادی مانند من باید نرخ های مالیاتی کمتری نسبت به او و کارکنانش بپردازند. اما من هنوز این توضیح را نشنیده ام.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

بیرون رفتن او از حزب می‌توانست راه را برای اصلاحات مالیاتی گسترده‌تر در آشتی حزبی باز کند. با این حال، مجلس نمایندگان – که باید هر قانونی را تصویب کند که شامل افزایش قیمت باشد – به زودی توسط جمهوری خواهان کنترل خواهد شد. آنها احتمالاً مانتل ضد مالیاتی را که Sinema حمل می کرد، در اختیار خواهند گرفت.

فرانک کلمنته، مدیر اجرایی آمریکایی‌های چپ‌گرا برای عدالت مالیاتی، به اینسایدر گفت: «در زمینه مالیات، مانچین از افزایش درآمد شرکت‌ها و ثروتمندان بسیار حمایت می‌کرد و سینما به ویژه در برابر افزایش نرخ مالیات شرکت‌ها مقاومت نشان می‌داد.

آیا آنها تلاش خواهند کرد تا کاهش مالیات ترامپ را در کنگره بعدی تمدید کنند یا نه؟ کلمنته گفت. “این پویایی جالب تر است.”

انتخاب مجدد رافائل وارناک در دور دوم انتخابات جورجیا همچنین به دموکرات ها فرصتی برای کار در اطراف سینما داد. پیروزی او به این معنی بود که، قبل از اعلام سینما، دموکرات‌ها اکثریت 51-49 را در اختیار خواهند داشت – یعنی امکان تصویب یک بسته آشتی بدون اینکه یکی از دو میانه‌روی حزب مانع باشد.

همانطور که افزایش مالیات برای ثروتمندان در میان آمریکایی ها محبوب است – و آنها بسیار محبوب هستند – دموکرات ها تلاش کردند و در دو سال اول دولت بایدن از هر چیزی عبور کردند. این به این دلیل است که یک مانع بر سر راه آنها قرار داشت: کیرستن سینما، یک سناتور میانه رو از آریزونا. اکنون، سینما موقعیت متضاد خود را تثبیت کرده و از وابستگی دموکرات خود برای مستقل شدن صرف نظر کرده است.

چاک کالینز، مدیر برنامه نابرابری و خیر عمومی در گرایش چپ، “این از نظر چشم‌انداز سیاست مالیاتی تغییر زیادی نمی‌کند. جمهوری‌خواهان قبلاً با کنترل خانه به هدف خود یعنی بن بست رسیده‌اند.” موسسه مطالعات سیاست، به اینسایدر گفت.

اکنون که سینما رسماً مستقل می شود، دموکرات ها هنوز نمی توانند چیزی را تصویب کنند.

  • مالیات بر ثروتمندان به تازگی شاهد کناره گیری یک مخالف اصلی بود.

    جمهوری خواهان بسیار مخالف مالیات هستند و در حال حاضر مخالفت خود را با حداقل 15 درصد مالیات بر شرکت های بزرگ چند ملیتی مانند آمازون و فیس بوک افزایش داده اند. هر قانونی که برای آنها وضع شود و شامل هر چیزی نزدیک به حداقل مالیات بر درآمد میلیاردرها باشد، احتمالا اجرا نخواهد شد.

    این به این دلیل است که حرکت سینما در حالی صورت می گیرد که جمهوری خواهان مالیات گریز مجلس نمایندگان را تصاحب کرده اند.

  • کلمنته گفت: اکنون سؤال جالب این است که جمهوری خواهان چه کاری را برای انجام آن انتخاب می کنند.