کیتی پری گفت از همکاری با بیلی آیلیش امتناع کرده است زیرا فکر می کند آهنگ او “Ocean Eyes” خسته کننده است: “اشتباه بزرگ”


کیتی پری در مراسم اهدای جوایز CMA در 9 نوامبر 2022 در نشویل، تنسی؛  بیلی آیلیش در مراسم گالا جوایز EMA در 8 اکتبر 2022 در لس آنجلس، کالیفرنیا.

کیتی پری در مراسم اهدای جوایز CMA در 9 نوامبر 2022 در نشویل، تنسی؛ بیلی آیلیش در مراسم گالا جوایز EMA در 8 اکتبر 2022 در لس آنجلس، کالیفرنیا.تیلور هیل/FilmMagic; کریستوفر پولک/WWD از طریق گتی ایماژ

  • کیتی پری گفت پس از شنیدن آهنگ او به نام “چشم های اقیانوس” از همکاری با بیلی آیلیش خودداری کرده است.

  • در یک TikTok از Perry که توسط 102.7 KIIS FM به اشتراک گذاشته شد، پری گفت که فکر می کند این آهنگ “خسته کننده” است.

  • او این تصمیم را “اشتباهی بزرگ” خواند و به شوخی گفت که نمی‌خواهد اینترنت متوجه شود.

کیتی پری گفت که مرتکب “اشتباه بزرگ” شد که از همکاری با بیلی آیلیش امتناع کرد زیرا فکر می کرد اولین آهنگ او “Ocean Eyes” خسته کننده بود.

در یک TikTok از Perry که توسط ایستگاه رادیویی 102.7 KIIS FM لس آنجلس در روز جمعه به اشتراک گذاشته شد، به نظر می‌رسد که پری در حال صحبت برای مخاطبان است که داستانی را درباره شنیدن موسیقی اییلیش برای اولین بار به اشتراک گذاشته است. خواننده آهنگ Roar گفت که ایمیلی در مورد هنرمند جدیدی برای لیبل پری Unsub Records ارسال شده است.

پری در حالی که چشمانش را گشاد کرد گفت: “این آهنگی بود به نام “چشم های اقیانوس” و فقط یک دختر بلوند بود و من مثل “مه، خسته کننده” بودم. “اشتباه بزرگ. اشتباه بزرگ.”

او همچنین به شوخی گفت: “اجازه ندهید این به اینترنت بیاید.”

برخی از نظر دهندگان خاطرنشان کردند که خوشحال هستند که پری این فرصت را رد کرد زیرا این فرصت را به ایلیش داد که موسیقی خود را به تنهایی توسعه دهد.

یکی از کاربران نوشت: «کتی می‌توانست بیلی را کمی پاپ کند، بنابراین او بهتر بود!

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش در جشنواره موسیقی و هنر کواچلا ولی 2022 اجرا می‌کند.کوین مازور/ گتی ایماژ برای ABA

به گفته Vox، آیلیش برای اولین بار در سال 2015 با انتشار “Ocean Eyes” که توسط برادرش Finneas O’Connell نوشته و تهیه شده بود، در SoundCloud مورد توجه قرار گرفت. او از آن زمان به شهرت جهانی دست یافت و جوایز متعددی از جمله هفت جایزه گرمی دریافت کرد.

به نظر می رسد که بین این دو نوازنده خون بدی وجود ندارد. پری در مستند ایلیش در سال 2021 با نام «دنیا کمی تار است» ظاهر شد و همسرش، اورلاندو بلوم، بازیگر را همراه خود آورد تا در سال 2019 با آیلیش در کواچلا ملاقات کند.

حتی با وجود اینکه بلوم ایلیش را داد و در آغوش گرفت و در مورد آهنگ “Bad Guy” او غش کرد، آیلیش مجبور شد از برادرش بپرسد که بلوم کیست. آیلیش بعد از اینکه فهمید این بازیگر کیست و به عکس‌های او در فرانچایز «دزدان دریایی کارائیب» نگاه کرد، قبل از رفتن روی صحنه، دوباره بلوم را در آغوش گرفت.

ایلیش گفت: “تو حتی نمی فهمی خودت 9 ساله من، داداش.” “تو یک ف—نگ هستی، من حتی نمی دانم! اوه، سرورم. برای هر کاری که انجام می دهی از شما متشکرم.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع