کوین مک کارتی بیان می کند که برای حذف سانتوس از کنگره چه چیزی لازم است

مک کارتی تاکنون در برابر درخواست ها برای اخراج سانتوس، حتی از سوی اعضای حزب خود، مقاومت کرده و گفته است که او توسط رای دهندگان منطقه خود انتخاب شده و موظف است به آنها خدمت کند.

جدا از چندین تحقیقات ایالتی و فدرال که سانتوس با آن روبه‌رو است، او در برزیل مورد تحقیقات جنایی قرار دارد.

مک‌کارتی در نامه‌ای که حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان (DN.Y.) را از تصمیم خود مطلع کرد، نوشت: «صداقت مهم‌تر است. هم کمیته های نظارت و امنیت داخلی و هم رفتار مک کارتی با سانتوس.

جدول زمانی تحقیقات اخلاقی که مک کارتی به آن اشاره کرد، مشخص نیست، و همچنین مشخص نیست که آیا تحقیقات رسمی از سوی آن کمیته در حال انجام است یا خیر.

مک کارتی گفت: “او مسئولیت دارد که از آنچه آنها به آن رای داده اند حمایت کند، کار کند و صدای آنها را در اینجا مطرح کند، اما در هر زمان، اگر به سطح قانونی برسد، ما با آن برخورد خواهیم کرد.”

با این حال، رئیس جمهوری خواه از حضور نمایندگان دموکرات اریک سوالول و آدام شیف، هر دو اهل کالیفرنیا، در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان خودداری کرد.

سانتوس اعتراف کرده است که چندین جنبه از سوابق تحصیلی و تحصیلی خود را جعل کرده است. او ادعا کرد که در کالج باروخ و دانشگاه نیویورک تحصیل کرده است، اما این دو موسسه هیچ سابقه ای از حضور او ندارند. او همچنین گفت که برای گلدمن ساکس و سیتی گروپ کار کرده است، اما هیچ یک از این شرکت ها سابقه استخدام او را ندارند.

به گزارش هیل، مک کارتی گفت: «اگر برای مدتی زمانی که اخلاق را طی کنیم و او قانون را زیر پا گذاشته باشد، او را حذف خواهیم کرد.

او همچنین در شکایتی که مرکز حقوقی کمپین غیرحزبی به کمیسیون انتخابات فدرال ارائه کرده است، متهم به نقض قوانین مالی مبارزات انتخاباتی است.

مک کارتی دارد منصوب نماینده مایکل مهمان (R-خانم) برای رهبری کمیته.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) روز سه‌شنبه شرایطی را توضیح داد که تحت آن مجلس، دروغگوی سریالی تازه منتخب جورج سانتوس (RN.Y.) را از کنگره حذف می‌کند.

سانتوس از جمله جمهوری خواهانی بود که تصمیم گرفتند در مراسم جشن کاخ سفید که برای اولین بار در روز سه شنبه برای قانونگذاران برگزار شد شرکت نکنند.

مربوط…





منبع

مک کارتی قبلاً گفته بود علیرغم حمایت از سانتوس و حمایت از کمپین او، “همیشه چند سوال” در مورد رزومه سانتوس داشته است.

دن گلدمن و ریچی تورس، نمایندگان دموکرات نیویورک در اوایل ماه جاری شکایتی را به کمیته اخلاق ارائه کردند و خواستار تحقیق در مورد افشای اطلاعات مالی سانتوس شدند.

با این حال، مک کارتی او را برای خدمت در دو کمیته منصوب کرد: کمیته تجارت کوچک و کمیته علم، فضا و فناوری.

“آقای. گزارش های افشای مالی سانتوس در سال های 2020 و 2022 پراکنده و گیج کننده است. آنها نوشتند. «حداقل، واضح است که او گزارش‌های افشاگری به موقع را برای کمپین اخیر خود ارسال نکرده است. علاوه بر این، اظهارات عمومی خود وی با برخی از اطلاعات مندرج در افشای مالی 2022 مغایرت دارد و تأیید می کند که افشای مالی سال 2022 در افشای سایر اطلاعات مورد نیاز شکست خورده است.