کوین فدرلاین باید نام بریتنی اسپیرز را از دهان خود دور نگه دارد و شغل واقعی پیدا کند.

پس از آن انفجاری ترین نظرات مطرح شد: فدرلین اشاره کرد که شان و جیدن «نمی بینند [Spears] در حال حاضر» و «ماه‌ها» از عروسی او در تابستان گذشته است. او گفت: “خیلی چیزها در جریان بود که آنها با آنها احساس راحتی نمی کردند.” “آنها مطمئن شدند که من می دانم چه خبر است… آنها شروع به ارسال فیلم ها و چیزهای خاصی برای من کردند، ببینید، من به شما می گویم که این اتفاق می افتد.”

باراک گفت که داستان ITV، که به نظر می رسد بر روی فدرلاین متمرکز است، اما طبق گزارش ها شامل سایر اعضای خانواده است، درباره “پدری در چشم طوفان” است.

فدرلین گفت: “من برای آنها، از آنها، و برای آنها عذرخواهی می کنم، زیرا نمی توانم تصور کنم که نوجوان بودن چه احساسی دارد که باید به دبیرستان برود.” «چه کسی می‌داند که چند نفر از آنها در مورد آن می‌پرسند یا در مورد آن با آنها صحبت می‌کنند؟ … سعی می کنم برایشان توضیح بدهم ببین شاید [it’s] فقط به روش دیگری که سعی می کند خود را بیان کند، اما این واقعیت را از بین نمی برد که کاری که با آنها انجام می دهد، سخت است.”

آیا مستندهای بریتنی اسپیرز دوباره از او سوء استفاده می کنند؟

نوامبر گذشته، بریتنی اسپیرز زمانی که قاضی دادگاه عالی لس آنجلس، برندا پنی تصمیم گرفت به محافظه کاری خود پایان دهد، به پیروزی چشمگیری دست یافت. پس از سال‌ها کار از خود اسپیرز، تظاهراتی از طرفداران متعهد او، مستندی دلخراش از این نیویورک تایمزو در نهایت، شهادت دلخراش خواننده در دادگاه، به نظر می رسد که اسپیرز سرانجام آزادی خود را به دست آورده است.

اسپیرز در بیانیه‌ای که اکنون منقضی شده است در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است: «این که می‌شنوم شوهر سابقم تصمیم گرفته است در مورد رابطه من و فرزندانم صحبت کند باعث ناراحتی من می‌شود… همانطور که همه ما می‌دانیم، تربیت پسران نوجوان هرگز امکان پذیر نیست. برای هر کسی آسان است این به من مربوط می شود که دلیل آن بر اساس اینستاگرام من است. خیلی قبل از اینستاگرام بود. همه چیز را به آنها دادم… فقط یک کلمه: آزاردهنده.» در پست بعدی، اسپیرز پسرانش را «متنفر» خواند و ادعا کرد که آنها هرگز نمی‌خواستند در طول ملاقات‌ها با او وقت بگذرانند.

در همین حال، دافنه باراک، مصاحبه‌گر آی‌تی‌وی، گفته است که برخی از مصاحبه‌های فدرلاین به‌طور کامل پخش نخواهد شد، زیرا «بیش از حد مضر» است.

بدیهی است که پچ پچ بی پایان و روانکاوی روی صندلی راحتی پیرامون اسپیرز برای کمک به بت پاپ در حال بهبودی برای تبدیل شدن به پدر و مادری «بهتر» نیست، بلکه برای سرگرم کردن مردم بی رحم و ثروتمند کردن همه افرادی است که در مدار او هستند – هرکسی که کمی شایعه پراکنی داشته باشد تا 15 دقیقه دیگر با هم معامله کند. تلویزیون همانطور که طرفداران اسپیرز چند سال پیش پیشنهاد کردند وقتی فدرلاین سعی کرد پرداخت های حمایت از فرزند اسپیرز را تا سقف 60000 دلار در ماه کاهش دهد (از 20000 دلاری که قبلاً جمع آوری می کرد)، به نظر می رسد اکنون ممکن است زمان خوبی برای K-Fed باشد. “یک کار واقعی پیدا کنید.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

تصور اینکه فدرلین و خانواده اش چه انگیزه مثبتی در به اشتراک گذاشتن این لحظات داشته باشند دشوار است. اگر نگرانی از شرمساری شان و جیدن باشد، مطمئناً انتشار این ویدیوها – حتی همانطور که فدرلاین ادعا می کند با رضایت بچه ها – فقط نظارت بر خانواده را افزایش می دهد و همه را بیشتر تحقیر می کند. و اگر نگرانی مهارت‌های فرزندپروری اسپیرز باشد… منظورم این است که آیا واقعاً کسی می‌تواند این را باور کند این قرار است کمک کند؟

آن هچه سزاوار خیلی بهتر از هالیوود و ما بود

کوین فدرلاین در 24 مارس 2018 در لاس وگاس، نوادا، تولد خود را در باشگاه جنتلمن‌های Crazy Horse III جشن می‌گیرد.

فدرلاین ویدیوها را حذف کرده است. وکیل اسپیرز، متیو روزنگارت، بیانیه ای را از طرف موکلش صادر کرد.

این تمام چیزی بود که فدرلاین دو برابر کرد. فدرلین گفت: “من نمی توانم عقب بنشینم و اجازه دهم پسرانم پس از آن چه که از سر گذرانده اند، به این شکل متهم شوند.” (ظاهراً او فراموش کرده است که مصاحبه خودش در مورد بچه هایشان بود که باعث اظهار نظر اسپیرز شد.) فدرلاین گفت: “دروغ ها باید متوقف شوند.” امیدوارم بچه های ما بهتر از این بزرگ شوند.»

کوین فدرلاین در 24 مارس 2018 در لاس وگاس، نوادا، تولد خود را در باشگاه جنتلمن‌های Crazy Horse III جشن می‌گیرد.

برایان استفی/گتی

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/UZ0bGGo.0tv3FtNU4xXOPQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTg2Mg–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/THQBv6EvQ9zqThd6zouHmw–~B/aD0xNDMxO3c9MTE3MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/df7fc2d5730ebaf9318887cc10432495″/>

با این حال، آنچه واقعاً قابل توجه است، این است که فدرلاین چگونه به راحتی همه ما را به سال 2009 بازگرداند – زمانی که پلیس اسپیرز یکی از دغدغه های اصلی رسانه های سرگرمی بود.



<div class="inline-image__caption">
<p>با این وجود، فدرلاین اصرار داشت: «جیمی اسپیرز به سراغ من آمد و تقریباً نمی‌دانم چه کار کنم، می‌خواهم کمک کنم.  من مردی را دیدم که واقعاً به خانواده‌اش اهمیت می‌دهد و واقعاً به خانواده‌اش اهمیت می‌دهد و می‌خواهد همه چیز خوب باشد.»  (به این فکر نکنید که ظاهراً جیمی اسپیرز سال‌ها حتی قبل از محافظه‌کاری دخترش از ثروت دخترش زندگی می‌کرد و این امر باعث شد تا نه تنها برای وکلای خود، بلکه برای او نیز هزینه‌های مالی او را بپردازد.)</p>
<p>فدرلاین نمی توانست زمان بهتری را برای تحقیر مجدد اسپیرز علنی انتخاب کند.  حتی در پی اسناد وحشتناک بدون مهر و موم از محاکمه امبر هرد-جانی دپ، دیور قراردادی هفت رقمی با دپ امضا کرده است تا ادکلن خود به نام Sauvage را عرضه کند.  و برایان وارنر، با نام مستعار مرلین منسون، از ایوان ریچل وود به دلیل تهمت شکایت کرده است.<em>. </em></p>
<p>در بخشی از این بیانیه آمده است: “بریتنی صادقانه از فرزندانش حمایت کرده است و آنها را بسیار دوست دارد.”  آقای فدرلین چه متوجه شود چه نکند، نه تنها حریم خصوصی و حیثیت مادر فرزندانش را نقض کرده است، بلکه فرزندان خود را نیز تضعیف کرده است که باید از حریم خصوصی آنها محافظت کند.</p>
<p>ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.</p>
<p>همچنین تصادفی به نظر نمی رسد که بسیاری از انتقادات پیرامون اسپیرز، از برهنگی عمومی او گرفته تا تناسب اندام ادعایی او به عنوان یک مادر، به طور خاص جنسیت دارند.  نبرد محافظه کار اسپیرز، در آن زمان و هنوز هم امروز، هم یک موضوع حقوق معلولیت است و هم نشان دهنده زن ستیزی خیره کننده است.  آن آی یو دی که به زور نگهداری می شد، درست مانند نبرد بی امان محافظه کاران علیه سقط جنین و عقیم سازی اجباری تاریخی زنان رنگین پوست، تلاشی بود برای نادیده گرفتن استقلال یک زن با کنترل کارهایی که او می تواند با بدنش انجام دهد.</p>
<p>به نوعی حدس می‌زنم «کل خانواده» شامل اسپیرز نمی‌شود – تنها دلیلی که بینندگان در وهله اول نام هر یک از سوژه‌ها را می‌دانند.  (توهینی به حرفه کوتاه مدت رپ فدرلین نیست.)</p>
<p>دقیقاً چه چیزی “این” نامشخص است.</p>
<p>کوین فدرلاین در 24 مارس 2018 در لاس وگاس، نوادا، تولد خود را در باشگاه جنتلمن‌های Crazy Horse III جشن می‌گیرد.  </p>
</div>
<div class="inline-image__credit">برایان استفی/گتی</div>
<p>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/UZ0bGGo.0tv3FtNU4xXOPQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTg2Mg–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/THQBv6EvQ9zqThd6zouHmw–~B/aD0xNDMxO3c9MTE3MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/df7fc2d5730ebaf9318887cc10432495″ class=”caas-img”/></noscript></div>
</div>
</div>
<div class=

برایان استفی/گتی

برایان استفی/گتی

با این حال، تصمیم فدرلین برای بحث در مورد رابطه اسپیرز با دو پسرشان، شان و جیدن، که هر دو هنوز در دبیرستان نوجوان هستند، موذیانه‌تر بود. فدرلاین اشاره کرد که پست‌های اینستاگرام اسپیرز – که در آن او گاهی اوقات برهنه و با ایموجی‌ها سانسور می‌شود – باعث شرمساری پسرانشان شده است.

برایان استفی/گتی

ویدیوها دقیقاً پخش نمی شوند والتون ها انرژی، اما آنها به دور از لعنتی هستند. شاید در جالب‌ترین صحنه، یکی از پسران خواننده به نظر می‌رسد که شکایت می‌کند که تلفنش را به دلیل ورود به یک بستنی‌فروشی آلاسکا برای مدت نامحدودی مصادره کرده است. آن لحظه بلافاصله من را به یاد زمان درست قبل از شکست اسپیرز انداخت، زمانی که یک حماسه کل روزنامه‌ها در اطراف عکس‌های او که پابرهنه وارد یک سرویس بهداشتی عمومی می‌شد، شعله‌ور شد. این حکایت به روایت مصرانه رسانه‌ها کمک کرد که اسپیرز، که زمانی داستان گران‌قیمت مورد علاقه ما بود، اکنون «سطل آشغال سفید» غیرقابل جبران است.

هنگامی که اسپیرز از محافظه کاری خود خارج شد، مردم و رسانه ها با انبوهی از محرمانه ها پاسخ دادند. مستند پس از مستند نشان می‌داد که چگونه فشار حرفه‌ای بی‌امان، همراه با فرهنگ تبلوید عاری از همدلی، به تدریج اما به طور سیستماتیک روح خواننده را شکسته است. بینندگان، شکست عمومی اسپیرز در سال 2008 را از منظری جدید دیدند – نه به عنوان یک شکست شخصی در مورد تمسخر بی رحمانه، مانند آن زمان، بلکه به عنوان فریاد کمک برای یک انسان که در بیشتر عمرش مورد استثمار قرار گرفته بود. برای سرگرمی ما

این داستان در مورد پدر و پسران است و اینکه چگونه او توانسته است با موفقیت آنها را در برابر مشکلات با این همه نمایشی که در اینستاگرام در جریان است و هنوز ادامه دارد، مطرح کند. بنابراین اساساً این بازی کوین در مقابل بریتنی نیست، بلکه مربوط به او نبود، بلکه مربوط به پدر بودن او بود و تمام خانواده آن را می خواستند.

با این حال، کمتر از یک سال بعد، آن ظلم قدیمی و آشنا راه خود را دوباره به گفتمان اسپیرز باز کرده است. به عنوان مثال، مکالمه‌ای را در نظر بگیرید که پس از «افشای» موذیانه اخیر همسر سابقش کوین فدرلاین درباره او، باز شد.

سام اصغری، همسر اسپیرز، با بیانیه‌ای به اظهارات فدرلاین پاسخ داد: «حتی اگر حقیقتی وجود داشته باشد که فرزندانش از انتخاب‌های مادرشان خجالت می‌کشند و تصویر بدنی مثبتشان، آنها اولین نوجوانی نیستند که از این تصمیم خجالت می‌کشند. والدین.”

روز دوشنبه، آی تی وی شروع به پخش مصاحبه سه قسمتی خود با آقای اسپیرز سابق کرد. فدرلاین گفت که او معتقد است که محافظه‌کاری همسر سابقش را «نجات داد» – این علی‌رغم ادعای خود اسپیرز مبنی بر اینکه او سال‌ها مجبور به «درمانی» با تمرین‌کنندگانی شده است که هرگز انتخاب نکرده است (که اصلاً درمان نیست). که داروهای او به زور به عنوان “مجازات” برای لغو لاس وگاس او تغییر کرده است سلطه اقامت؛ و اینکه محافظانش به او اجازه نمی دهند آی یو دی خود را بردارید تا بتواند بچه دار شود. (این ادعای آخر به منزله اجبار تولید مثل استطبق گفته الکسیس مک گیل جانسون، رئیس فدراسیون والدین برنامه ریزی شده آمریکا.)

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

و بنابراین، فدرلاین تعداد انگشت شماری از ویدیوهای ظاهراً ناراحت کننده را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

روزنگارت افزود: «با کنار گذاشتن مصاحبه ITV خود، تصمیم نابخردانه آقای فدرلین برای ارسال یک ویدیوی قدیمی از فرزندان 11 و 12 ساله‌اش، بی‌رحمانه بود. نفرت انگیز بود. او علاوه بر تحقیر خود و زیر پا گذاشتن هنجارهای اجتماعی، اکنون مسائل حقوقی مختلفی را نیز برای خود ایجاد کرده است که شامل قوانین آزار و اذیت سایبری و آزار و اذیت سایبری و موارد دیگر می شود.

این موقعیت ها یکسان نیستند، اما در یک پویایی اساسی مشترکند: زنانی که در مورد سوء استفاده های ادعایی خود صحبت می کنند، هنوز به طور قابل اعتمادی با انتقام مواجه می شوند. در مورد اسپیرز، درد با تاریخ ترکیب می‌شود: این رفتار فدرلاین و منتقدان آنلاین تقریباً بازخوانی دقیق قلدری‌ای است که خواننده به عنوان یک مادر جوان زیر نور کانون‌های آتشین با آن روبرو شده است.

در همین حال، خانواده و روابط سابق اسپیرز – که اغلب آنها ادعا می‌شود در انقیاد او شریک بودند – همچنان به یافتن پلتفرم‌های رسانه‌ای برای گفتن داستان او قبل از اینکه خودش فرصت انجام این کار را داشته باشد، ادامه می‌دهد. مبادا فراموش کنیم، خواهر کوچک او، جیمی لین، قبلاً یک خاطرات گویا نوشته است. حتی برخی از مستندها که ظاهراً از خواننده حمایت می کنند، مانند مستند نتفلیکس بریتنی در مقابل اسپیرز، سرنخ های خود را از منابعی مانند وکیلی که به حذف شان و جیدن از بازداشت اسپیرز کمک کرد، بگیرید. در غیاب صدای اسپیرز، و به ویژه با توجه به همه چیزهایی که در مورد نحوه سکوت خواننده تاکنون می دانیم، این انتخاب ها بیش از حد فاحش به نظر می رسد. آنها بی دقت و بی رحم هستند