کوین در 57 سالگی در مسابقات مقدماتی جوان و پیر در US Open شرکت می کند

طبق معمول، آب و هوا نقش مهمی ایفا کرد و بزرگترین مسابقه مقدماتی اوهایو با دو تاخیر طوفانی مواجه شد و عجله کرد تا در تاریکی به پایان برسد. بیشتر مملو از بازیکنان تور PGA بود که به تازگی Memorial را تکمیل کرده بودند و دو بازیکن ثروت خود را تغییر دادند.

ریکی فاولر به خانه خود در فلوریدا بازگشت تا ببیند آیا این می تواند سرنوشت او را تغییر دهد یا خیر. او برای دومین سال متوالی از دست داد و یک گل عقب بود. بازی مقدماتی فلوریدا قرار بود روز سه شنبه به پایان برسد و فاولر حداقل شانس این را داشت که از طریق پلی آف یک جایگاه جایگزین را به دست آورد.

___

پاول، اوهایو (AP) – فران کوین آخرین بار هشت سال پیش در US Open با پسر نوجوانش به عنوان کادرش بازی کرد. او فکر می‌کرد که می‌توانند روز دوشنبه لحظات ویژه‌تری داشته باشند، زیرا هر دو تلاش کردند تا مرحله نهایی مقدماتی را تکمیل کنند.

در سایر مسابقات مقدماتی:

– جوزف براملت، در تلاش برای بهبودی پس از عمل جراحی کمر که باعث کندی دوران حرفه ای او شد، چهار مسابقه مقدماتی مریلند از جمله کوین چاپل را رهبری کرد.

چان کیم متولد هاوایی مسابقات یادبود را با امتیاز 83 به پایان رساند. دور بعدی او در Wedgewood امتیاز 62 بود و او با امتیاز 69 در Kinsale برای چهارمین بار متوالی خود در US Open واجد شرایط شد. او آخرین سوراخ را در تاریکی بازی کرد و با پرنده ای تمام شد.

مکان دوم در اوهایو در اسپرینگفیلد کانتری کلاب، هشت مکان و درجه ای از آشنایی را ارائه می دهد. برایان استوارد، که در سه رویداد اخیر تور PGA خود از دست رفت، افتخارات مدال آور را به اشتراک گذاشت. این هفتمین بار در 9 تلاش در اسپرینگفیلد بود که او به مسابقات آزاد آمریکا راه یافت.

AP Golf بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

این بخشی از یک روز طولانی مقدماتی 36 سوراخه از کالیفرنیا و اورگان از طریق اوهایو تا کانادا و از نیویورک تا فلوریدا بود. از 16 تا 19 ژوئن در بروکلین، ماساچوست، 49 مکان برای پر کردن زمین 156 بازیکن در کلاب کانتری انتخاب شد.

فقط یکی از آنها موفق شد. کوین، مرد 57 ساله ای که اولین بار در سال 1992، سالی که تام کایت برنده شد، اولین بار در یو اس اوپن خود را در پبل بیچ بازی کرد، در یک مسابقه حذفی 8 بر 3 در پرچیز، نیویورک واجد شرایط شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که کوین نتوانست به مسابقات آزاد بزرگسالان آمریکا راه یابد.

– برنده سه بار تور PGA، جوناس بلیکس، سه مسابقه مقدماتی را در باشگاه گلف Rattlesnake Point در کانادا رهبری کرد. Blixt تنها برای دومین بار و اولین بار از زمان شماره 2 Pinehurst در سال 2014 به US Open بازمی گردد. سایر مسابقات مقدماتی کالوم تارن از انگلیس و ساتوشی کودایرا از ژاپن بودند.

– کریس گوتراپ، بازیکن ارشد اوکلاهاما، جایزه جک نیکلاس را به عنوان برجسته ترین بازیکن NCAA برنده شد. او نمی توانست روز یکشنبه در اوهایو باشد تا جایزه نیکلاوس را به دلیل مقدماتی یو اس اوپن دریافت کند. او افتخارات مدال را در نیویورک به اشتراک گذاشت.

کیم می‌گوید: «نمی‌خواستم طولانی‌ترین روز گلف را طولانی‌تر کنم.

سام بنت، بازیکن ارشد تگزاس A&M، که از شرکت در اولین اوپن آمریکا می ترسید، به آنها ملحق می شود. او تا 17th par-3 در Kinsale، 200 یارد بالاتر از آب و در باد در فرم خوبی بود. بوق برای توقف بازی در وسط تاب او به صدا درآمد و او آن را در آب گذاشت.

او پس از تاخیر به سه راهی بازگشت، سبزه را از دست داد و برای یک بوگی دوتایی هجوم آورد، سپس در پایان برای امتیاز 66 به تساوی رسید و با خیال راحت در جمع 13 تیم برتر قرار گرفت.

پسرم تلاش می‌کرد و من می‌گفتم: «هی، بیا، بیایید هر دو تلاش کنیم تا به مسابقات آزاد راه پیدا کنیم.» او یک دور اول فوق العاده داشت. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که به صورت مخفیانه وارد شدم.

– مت مک کارتی از جمله کسانی بود که توانست از مسابقات مقدماتی سکشنال 18 و 36 حفره محلی عبور کند و به اوپن ایالات متحده آمریکا برسد و برنده یک بازی پلی آف در برابر پاتون کیزیر، برنده دو بار تور PGA برای آخرین بار از چهار امتیاز جورجیا، پیروز شد.

دیویس رایلی نزدیک بود در صدر جدول یادبود به پایان برسد، که می توانست برای شکستن 60 تیم برتر رده بندی جهانی و خداحافظی او کافی باشد. او 75 شوت زد و سیزدهم را مساوی کرد. و سپس تازه‌کار امیدوارکننده در تور PGA، اینینگ 69-63 داشت و در میان رده‌بندی‌های برتر برای 13 امتیاز موجود بود.

در میان مسابقات مقدماتی فلوریدا، شان جکلین، پسر تونی جکلین، قهرمان سابق اوپن آمریکا و بریتانیا بود.

اوون کوین، یک ضربه پشت سر پدرش بعد از 18 سوراخ اول، به 74 برخورد کرد و با شش ضربه از دست داد.

– در کالیفرنیا، ویلیام موو از Pepperdine پنج مسابقه مقدماتی را با راندهای 67-63 در کورس اوشن در باشگاه المپیک رهبری کرد. ماوریک مک نیلی در میان ناپدید شدگان بود.

پنج بازیکن قرار بود صبح روز سه شنبه برای بازی پلی آف برای جایگاه آخر برگردند.