کورت بوش، قهرمان ناسکار، از ورزش کناره گیری کرد

بوش در یک تصادف معمولی در ماه ژوئیه مجروح شد که یک نقص طراحی در خودروی نسل جدید نسکار را آشکار کرد. او تاکنون 13 مسابقه متوالی را از دست داده است. الکس بومن که ماه گذشته نیز مصدوم شد، دو مسابقه متوالی را به دلیل ضربه مغزی از دست داد و گفت که این هفته حداقل سه مسابقه دیگر را از دست داده است.

کرت بوش 34 مسابقه را در 776 استارت طی 23 سال برنده شد، از جمله Daytona 500 در سال 2017 با SHR و اسپانسر Monster، که تا به امروز با او باقی مانده است. او گفت که سفیر هیولا باقی خواهد ماند و با فاکس اسپورت تماس گرفته است تا کارهای تلویزیونی را به جلو انجام دهد.

دیوید ویلسون، رئیس توسعه مسابقات تویوتا، گفت: “شرایط ناگوار کورت را به یک تصمیم دشوار سوق داد، اما ما می دانیم که او به مشارکت در کل برنامه در تویوتا، TRD و 23XI Racing ادامه خواهد داد.” و تجربه قهرمانی دست اول به تیم خود و رقبای تویوتا. ما اینجا هستیم تا از کورت در فصل بعدی حرفه‌اش حمایت کنیم و مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در کنار او هستیم.»

بوش اولین حضور خود در جام را در سال 2000 با Roush Racing در فورد انجام داد، سپس در سال 2001 به عنوان یک تازه کار تمام فصل را اجرا کرد. او پس از پنج فصل پر سر و صدا با روش – دوره ای که شامل عنوان قهرمانی او در سال 2004 نیز می شد – اخراج شد و برای رانندگی به تیم پنسکه رفت. یک دوج در سال 2006.

او گفت: “برای گذراندن 23 سال در این ورزش و حرفه ای فوق العاده، و اینکه نتواند به طور تمام وقت برگردد، واضح است که دستور پزشکان است، امیدواریم که او همچنان بتواند با همه چیز صلح کند و از هر کاری که قرار است انجام دهد راضی باشد. به جلو،” کایل بوش گفت. او سالم است، می‌تواند تا آخر عمرش مثل بوش‌ها عادی باشد و این خوب است.»

رابطه Penske او نیز پس از فصل 2011 ضعیف به پایان رسید و بوش به Phoenix Racing نقل مکان کرد تا یک فصل برای جیمز فینچ شورلت رانندگی کند، سپس در سال 2013 به Furniture Row Racing رفت و در آنجا زندگی حرفه ای خود را احیا کرد – و شروع به نشان دادن بلوغ در داخل و خارج از آن کرد. با خلق و خوی بدنام او دنبال کنید.

بوش گفت: “من می دانم که 100٪ توانایی خود را برای بیرون رفتن و مسابقه دادن در سطح برتر در سری جام نسکار ندارم.” اینها بهترین رانندگان هستند و اخیراً من بهترین احساس را نداشتم. سلامت بلندمدت من اولویت شماره یک است و در این مرحله احساس نمی‌کنم متعهد به رقابت برای قهرمانی در سال آینده به نفع من یا به نفع تیم باشد.

قهرمان 44 ساله نسکار روز شنبه در لاس وگاس موتور اسپیدوی، پیست خانگی خود و جایی که در دوران کودکی حرفه خود را در میدان گاوبازی آغاز کرد، اعلامیه خود را اعلام کرد. او وقتی گفت که پزشکان به او گفتند “بهتر است که “آن را ببندم” خفه شد.

تیم گفت: “ما می دانستیم که او قرار است سازمان ما را از جهات مختلف ارتقا دهد.” کورت از کسب 23XI اولین سکوی پلی آف ما با پیروزی در کانزاس اسپیدوی گرفته تا ساعت های زیادی که در خارج از پیست سپری کرد و به رشد برنامه ما کمک کرد، این کار را انجام داد. ما بهتر

بوش در سال 2014 به استوارت هاس ریسینگ نقل مکان کرد و توسط نسکار برای سه مسابقه اول سال 2015 به دلیل اتهامات خشونت خانگی که توسط یک دوست دختر سابق مطرح شده بود، محروم شد. او بعداً با Chip Ganassi Racing و در نهایت 23XI فرود آمد تا در سال 2021 با تویوتا رانندگی کند.

لاس وگاس (AP) – کورت بوش، که هنوز در تلاش است تا از طریق ضربه مغزی که سه ماه پیش متحمل شده بود و پزشکان به او توصیه کردند از ماشین مسابقه پیاده شود، راه خود را برطرف کند، در سال 2023 به صورت تمام وقت در مسابقات شرکت نخواهد کرد.

او در دومین فصل خود با 23XI Racing است و دنی هملین، مالک تیم، گفت که سازمان و تویوتا می‌خواهند بوش بخشی از تیم باقی بماند. او تا فصل آینده تا 23XI تحت قرارداد است.

تایلر ردیک فصل آینده جایگزین بوش در تویوتا شماره 45 در مسابقه 23XI خواهد شد. ردیک برای سال 2024 با این تیم قرارداد امضا کرد اما دیگر نیازی به تکمیل قرارداد خود با ریچارد چیلدرس ریسینگ نیست زیرا RCR برای فصل آینده کایل بوش، برادر کوچکتر کورت و دو بار قهرمان جام حذفی را امضا کرد.

بازنشستگی بوش، کوین هارویک را به عنوان آخرین راننده فعالی که در زمانی که سری برتر نسکار، سری جام وینستون نام داشت، مسابقه داد.

مسابقات اتومبیل رانی AP بیشتر: https://apnews.com/hub/auto-racing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

این فصل با مصدومیت او تغییر غیرمنتظره ای داشت. با وجود شرایط ناگوار، کورت دست از یک حرفه ای واقعی و یک هم تیمی قابل اعتماد برنداشته است. ما کاملاً از تصمیم کورت برای تمرکز بر سلامتش حمایت می کنیم و از راهنمایی های او سپاسگزاریم زیرا تیم ما پایه ای قوی برای آینده می سازد.

ردیک گفت که شرایط مربوط به آزادی زودهنگام او از RCR ایده آل نیست، اما از شروع کار با تیم جدید خود خرسند است. ردیک با بابا والاس هم تیمی خواهد شد.

او یکی از نادر رانندگانی است که برای همه سازندگان نسکار رقابت کرده و برنده می شود. بوش و برادرش به بابی و تری لابونته به عنوان تنها خواهر و برادری می پیوندند که عناوین جام را کسب کرده اند.

بوش گفت: “من به 100% برمی گردم، قول می دهم.” “اگر از من پاک شود، شاید شما من را در چند مسابقه انتخابی” در فصل آینده ببینید.

بوش آخرین راننده فعالی است که در یک مسابقه کاپ مقابل دیل ارنهارت فقید شرکت کرد و آخرین راننده ای است که در سال 2004 در اولین مسابقه 10 راننده چیس برای جام شرکت کرد، سالی که او کشتی سواری هندریک موتوراسپرت را ناراحت کرد و تنها قهرمانی خود را به دست آورد. عنوان.

___

ردیک گفت: “مسابقه یک چالش بزرگ است، رقابتی بودن یک چالش است.” “من آن را می پذیرفتم و هر چالشی را که برایم پیش آمد قبول می کردم. اما برای من، من واقعا خوشحالم که سفر را با (23XI) یک سال زودتر شروع کردم و می‌توانیم به کار برسیم.»

23XI از کمک های بوش به تیم سال دوم تمجید کرد.

برای بیش از دو دهه، ما ممتاز تماشای مسابقه کورت بوش را داشتیم. استیو فلپس، رئیس نسکار، گفت: “او در پیست مسابقه قهرمانی خود را ثابت کرده است، اما شاید به همان اندازه مهم، رشد کرده است تا به سفیری واقعی برای این ورزش تبدیل شود.” ما خوشحالیم که او به عنوان یک رهبر و منبع قابل اعتماد در ورزش ما باقی خواهد ماند. شور و اشتیاق بی‌نظیر کورت برای مسابقه دادن به ما امید می‌دهد که دوباره او را در یک ماشین مسابقه ببینیم.»