کورتنی کارداشیان پس از اینکه فاش کرد که اجازه نمی دهد پسرش سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد بخورد، به واکنش های آزاردهنده پاسخ داد.

کارداشیان بارکر به ووگ گفت: «ما خانواده‌ای هستیم که عاشق سرخ‌پوست‌های فرانسوی هستیم. ما عاشق سیب زمینی سرخ شده هستیم؛ به رستوران هایی می رویم که سیب زمینی سرخ کرده دارند. فقط مک دونالد.

در مصاحبه وال استریت ژورنال که در 12 سپتامبر منتشر شد، کارداشیان بارکر گفت که پسرش زمانی که آنها «یک به یک» می‌خوردند، از او سیب‌زمینی سرخ کرده از مک‌دونالد درخواست کرد و گفت که او به او گفت که «یک سال» بوده است. از آخرین باری که آنها را داشت. در حالی که در پرانتزی در داستان ژورنال، پسر مورد نظر به عنوان میسون 12 ساله کارداشیان بارکر نامگذاری شده بود، او به ووگ توضیح داد که در واقع این رینگ 7 ساله او بود که سیب زمینی سرخ کرده را درخواست کرد.

در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال، او گفت که پسرش از او سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد درخواست کرد و او نپذیرفت.

  • کارداشیان بارکر گفت که به پسرش گفته است: “امروز روز نیست، متاسفم.” امتناع او توسط سایر رسانه ها نیز گزارش شده است.

    کورتنی کارداشیان.

    کورتنی کارداشیان.Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/Getty Images

    • او با اشاره به همسرش تراویس بارکر به Vogue گفت: «امروز داشتم با تراویس قدم می‌زدم و می‌گفتم: «این خیلی آزاردهنده است؛ به همین دلیل است که دوست ندارم مصاحبه کنم». «دیگر خروجی‌ها آن را می‌پیچانند و به چیز دیگری تبدیل می‌کنند».

      کارداشیان بعداً به ووگ گفت که خانواده‌اش سیب‌زمینی سرخ کرده می‌خورند، اما او از مک‌دونالد اجتناب می‌کند.

    کارداشیان بارکر گفت که شور و اشتیاق رسانه‌ها در مورد اظهار نظر سرخ‌کرده، بخشی از این بود که چرا او از مطبوعات خوشش نمی‌آمد.

    کورتنی کارداشیان در مورد اینکه به فرزندانش اجازه می دهد سیب زمینی سرخ کرده بخورند، توضیح داد.

  • کارداشیان بارکر در مصاحبه ای جدید با ووگ، شور و شوق در مورد نظرات او را آزاردهنده خواند و گفت که خانواده اش سیب زمینی سرخ کرده را در خانه درست می کنند و او به طور کامل آنها را برای فرزندانش انکار نمی کند.

    در مصاحبه اصلی وال استریت ژورنال، کارداشیان بارکر گفت که تولد میسون زمانی بود که او «سفر سلامتی» خود را آغاز کرد. او اکنون علاوه بر برند سبک زندگی‌اش Poosh، خطی از مکمل‌های خوراکی به نام Lemme راه‌اندازی کرده است.

    کورتنی کارداشیان بارکر پس از اینکه به وال استریت ژورنال گفت که به پسرش گفته که نمی تواند غذا بخورد، به بحث و جدل در مورد دادن سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد به فرزندانش پاسخ داد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع