کودی براون در «همسران خواهر» می‌گوید که برای کمک به همسرش ژانل، «کمرم را بشکند» زیرا به او «احترام نمی‌گذارد».

قسمت‌های جدید «همسران خواهر» یکشنبه‌ها ساعت 10 شب به وقت شرقی از TLC پخش می‌شود.

در صحنه‌ای در اواخر قسمت یکشنبه، کودی از RV Janelle بازدید کرد تا به او بگوید که برنامه‌های او برای ساختن خانه باید به تعویق بیفتد تا زمانی که آنها یک بخش فرعی در ملک ایجاد کنند.

کودی براون و ژانل براون.TLC; TLC

  • “وقتی شما به من احترام نمی گذارید کمرم را بشکنم تا برای شما کار کنم، من اینطور نیستم. و ژانل به کسی نیاز دارد که برای انجام این پروژه کمرش را بشکند و در حال حاضر این من نیستم.” کودی در مصاحبه خود گفت.

    کودی براون در سریال «همسران خواهر» گفت که نمی‌خواهد به همسرش جانل در ساختن خانه کمک کند.

  • تنش بین کودی براون و همسر دومش ژانل براون در اپیزود یکشنبه “همسران خواهر” بالا گرفته بود، زیرا کودی از “شکستن کمرم” برای همسری که احساس می‌کرد به او “احترام نمی‌گذارد” خودداری کرد.

    کودی براون در «همسران خواهر».TLC

    مری براون، ژانل براون، کودی براون، کریستین براون و رابین براونفردریک ام براون/گتی ایماژ

    در یک مصاحبه انفرادی، ژانل گفت تنها دلیلی که کودی می‌خواست خانه کریستین را بخرد این بود که می‌خواست آن را در خانواده نگه دارد، نه اینکه واقعاً به نیازهای او فکر کند. او گفت که احساس می‌کند در آنجا گیر کرده است و نمی‌خواهد به کودی اجازه دهد تا کاری را که می‌خواهد انجام دهد، انجام دهد.

    جانل گفت که کودی مشکلات رابطه خود را بر سر او حل می کند، که او آن را “حیرت انگیز” نامید.

کودی در مصاحبه‌ای به دوربین‌ها گفت که در برابر ایده ژانل مقاومت می‌کند زیرا در طول همه‌گیری کووید-۱۹ از جانب او احساس «بی‌احترامی» می‌کرد. همانطور که بینندگان در فصل 16 دیدند، ژانل در طول همه گیری به مسافرت رفت و حتی کودی را به خاطر تلاش برای ایجاد احساس بدی در او از دیدن بچه هایش به او گفت.

اما زندگی در RV سخت‌تر از آن چیزی بود که او پیش‌بینی می‌کرد، بنابراین ژانل برنامه‌هایش را تغییر داد و به کودی گفت که اکنون می‌خواهد خانه‌ای اجاره کند تا در آن زندگی کند تا خانه‌اش ساخته شود.

مری براون، ژانل براون، کودی براون، کریستین براون و رابین براون
کودی گفت: “اگر به من احترام نمی گذاری، با عشق خودت را خسته نکن.”

  • همانطور که در فصل 17 مستند شده است، ژانل به همراه دخترش ساوانا براون، 17 ساله، از خانه خود در فلگستاف، آریزونا به یک ماشین RV در ملک Coyote Pass خانواده براون نقل مکان کردند. او امیدوار بود که بقیه اعضای خانواده شروع به ساختن خانه در آنجا کنند. در ابتدا برنامه ریزی شده بود.

    این زوج چندین بار در طول اپیزود با هم دعوا کردند زیرا کودی می خواست ژانل خانه کریستین سابقش را بخرد (که در آن زمان در بازار بود) تا بتوانند در آینده آن را اجاره کنند. ژانل مقاومت کرد زیرا گفت که نمی تواند وام مسکن هر دو خانه را بپردازد. او معتقد بود که می تواند خانه اش را در گذرگاه Coyote در عرض یک سال بسازد.

    او افزود: “مردها از سوی زنانی که به آنها احترام نمی گذارند احساس عشق نمی کنند. من احساس می کنم ژانل تلاش می کند تا به من احترام بگذارد یا به من احترام بگذارد.” “اگر به من احترام نمی گذاری، با عشق خود را خسته نکن.”

    کودی براون و ژانل براون.

    کودی براون.
    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    جانل به دوربین‌ها گفت که کودی “تابستان سختی” داشته است (احتمالاً به این دلیل که کریستین نقل مکان کرده است) و اکنون مشکلات ساختمانی در Coyote Pass را “همه مشکل من” می‌سازد و او را به خاطر “آزارش دادن او” سرزنش می‌کند. او رفتار کودی را “حیرت انگیز” خواند.