کودک نوپا استرالیایی که در حال تعقیب مار کشنده بود، منجر به کشف لانه با 110 تخم شد

Wild Conservation افزود: “ما به زودی به آنجا برمی گردیم تا بر حذف مسیر و جابجایی ایمن مارهای دیگر نظارت کنیم.”

مار

سم آنها دومین سم سمی در جهان است. این سم حاوی نوروتوکسین قوی است که به آرامی قلب، ریه ها و دیافراگم قربانی را می بندد و باعث خفگی فرد می شود.



منبع

Wild Conservation تخم‌های مار را بین لوله‌های مدفون و زیر تشک علف‌های هرز در حیاط خانواده در سیدنی استرالیا پیدا کرد.

عجیب ترین برخوردهای تمساح آمریکا: این 10 داستان مبتکر را ببینید

مار

Wild Conservation گفت: “اولین نوزاد قهوه ای بعد از اینکه کین کمی اطراف را حفر کرد خود را نشان داد.” سپس همانطور که دال را بلند کردیم، یک مار سیاه شکم قرمز 3 فوتی به بیرون شلیک کرد و به سرعت دستگیر شد و پس از کمی گشتن در اطراف، راشل یک مار قهوه ای شرقی 2 فوتی را دید که با سرعت کامل از زیر دال می لغزد.

مارهای قهوه ای شرقی بیش از هر گونه دیگری در استرالیا عامل مرگ و میر ناشی از مارگزیدگی هستند. این مار بومی شرق و مرکز استرالیا و جنوب گینه نو است و یک مار تهاجمی بدنام است که به دلیل گاز گرفتن افراد در هنگام برخورد یا غافلگیری شناخته شده است. همچنین می تواند با سرعت 12 مایل در ساعت حرکت کند.

حفاظت از وحشی همچنین یک مار سیاه شکم قرمز 3 فوتی با سطح زیرین سفید پیدا کرد.

حفاظت از وحشی یک مار قهوه‌ای شرقی 2 فوتی را که هنوز با گروه‌بندی نوجوانان در سیدنی، استرالیا بود، پیدا کرد.

جوجه ریزی

یک کودک نوپا استرالیایی کنجکاو در تعقیب یک مار کشنده منجر به کشف لانه مار با 110 تخم از چندین مار کشنده در حیاط خانواده شد.

مادربزرگ گمشده اندونزیایی که توسط مار پیتون 22 فوتی زنده زنده خورده شد

مقامات حفاظت از وحشی پاسخ دادند و شروع به حفاری در حیاط ساکنان کردند، جایی که 110 تخم مار قهوه ای شرقی پیدا شد. آنها بر این باورند که تخم ها از چندین مار ماده در چند سال گذشته به دست آمده اند.

سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد که این مارهای بزرگ با چشمان مات و پوست خشن احتمالاً به دلیل وجود مواد غذایی فراوان در منطقه مانند قورباغه، پوست و مارهای جوان پیدا شده است.

آنها همچنین بر این باور بودند که ماده‌ها یک محل جمعی تشکیل می‌دهند یا محل لانه‌سازی سالانه را انتخاب می‌کنند. در زیر یک تخته بتنی، حفاظت وحشی همچنین یک مار سیاه شکم قرمز 3 فوتی – یک مار مرگبار دیگر – و یک مار قهوه ای شرقی بالغ به طول 2 فوت پیدا کرد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

شکارچیان مار از حفاظت وحشی در 9 مارس به خانه ای در سیدنی استرالیا فراخوانده شدند که در آن خانواده ای گفتند که مشکل مار دارند. در یک نقطه، خانواده گفتند که حداقل ده مار کشنده در اطراف حیاط خانه خود داشتند.

مار

مار گیر کین دورانت در کنار انبوهی از تخم های مار قهوه ای شرقی بیرون آمده در خانه ای در سیدنی، استرالیا ایستاده است.

تخم مار

“[They] Wild Conservation در یک پست فیس بوک گفت: آنها یک مشکل مار قهوه ای داشتند، که ما زیاد متوجه آن می شویم، اما این کمی متفاوت بود.”

مقامات حفاظت از وحشی پاسخ دادند و شروع به حفاری در حیاط ساکنان کردند، جایی که بیش از 100 تخم مار قهوه ای شرقی پیدا شد.