کن پکستون قهرمانانه از احضاریه فرار می کند. در اینجا یک تبلیغ سیاسی جدید است که شجاعت او را در بر می گیرد.


این تصور که کن پکستون، دادستان کل تگزاس، از سرور احضاریه فرار می کند و همسرش، یک سناتور ایالتی جمهوری خواه، او را با کامیون از خانه خانواده دور می کند، خلاصه ای کامل، هرچند ناخواسته، از رویکرد حزب جمهوری خواه مدرن به قانون است. و دستور: عواقب برای تو، اما برای من نه.

بر اساس سوگندنامه ای که روز دوشنبه در دادگاه فدرال ثبت شد، مردی تلاش کرد تا احضاریه ای برای شهادت در جلسه سه شنبه به پکستون ارائه کند که شامل یک شکایت فدرال است که توسط گروه هایی که می خواهند به تگزاس ها در دسترسی به خدمات سقط جنین در خارج از ایالت ارائه شده است، ارائه کنند.

گفته می‌شود که پکستون به جای اینکه به او خدمت داده شود، کلاه و بدون گاو رفت و با تقلید از شجاعتی که سناتور تد کروز هنگام فرار به کانکون در طوفان مرگبار زمستانی سال گذشته نشان داد، فرار کرد. (این حرکتی شبیه به حرکتی بود که جاش هاولی سناتور جمهوریخواه در 6 ژانویه 2021 انجام داد، زمانی که او به شورشیان در خارج از ساختمان کنگره آمریکا سلام داد و سپس مانند یک موش انسان ترسیده وقتی توده ها به ساختمان هجوم بردند، دوید.)

عزیزم، کامیون را دور بزن، ما باید از اینجا برویم!

سرور فرآیند، ارنستو مارتین هررا، در سوگندنامه گفت که او پکستون را دید که از درب گاراژ خود بیرون می‌آمد: «به محض اینکه من را دید و شنید که نامش را صدا می‌زنم، برگشت و از طریق خانه به داخل خانه برگشت. همان در در گاراژ.

سپس سرور همسر پکستون، سناتور ایالتی آنجلا پکستون را دید که خانه را ترک کرد و در یک کامیون در خیابان سوار شد: «آقای. پکستون از در داخل گاراژ به سمت در عقب پشت سمت راننده دوید. به کامیون نزدیک شدم و با صدای بلند او را صدا زدم و گفتم برایش مدارک دادگاه دارم.»

بر اساس سوگند نامه، پکستون سوار کامیون شد و همسرش او را بدرقه کرد.

ترامپ دادگاه QAnon: پاسخ ترامپ به مشکلات حقوقی فزاینده و کاهش حمایت ها؟ البته QAnonsense.

آه، بله، ترفند ol’ Reverse-Alamo، که به تازگی در بین انواع تگزاس محبوب شده است

به نظر می رسد یکی از معدود چیزهایی که پکستون معتقد است یک زن تگزاسی حق انتخاب دارد، مسیر فرار است.

پکستون با انتشار بیانیه‌ای غیرقانونی به ادعاهایی که او آلامو را معکوس کرده است پاسخ داد. در توییتر: «با توجه به اینکه این مرد مشکوک و نامنظم من را در ملک شخصی ام متهم کرده است، او خوش شانس است که این وضعیت بیش از این تشدید نشده و نیاز به زور نداشته است.

این خوب است که پکستون مجبور نبود تلفنش را بیرون بیاورد و توییت کند

باز هم، پکستون با راندن در صندلی عقب کامیون همسرش و سپس صحبت سخت از طریق توییت، نام جمهوری‌خواهان «مثل جان وین، فقط مرغ» را ثابت کرد.

اواخر صبح روز سه‌شنبه، یک قاضی تگزاس حکم داد که پکستون به هر حال مجبور نیست در جلسه سقط جنین حاضر شود، که نتیجه‌ای کاملاً خوب است که لازم نیست مقام ارشد اجرای قانون ایالت را از طریق احضاریه به سبک بانی و کلاید اجرا کند. .

هشدارهای نظر: ستون‌هایی را از ستون‌نویسان مورد علاقه خود دریافت کنید + تجزیه و تحلیل متخصص در مورد موضوعات برتر، که مستقیماً از طریق برنامه USA TODAY به دستگاه شما تحویل داده می‌شود. برنامه را ندارید؟ آن را به صورت رایگان از فروشگاه برنامه خود دانلود کنید.

جمهوری خواهان به “قانون و نظم” حساسیت پیدا کرده اند

اما بیایید Paxton را کمی سست کنیم. طفره رفتن از احضاریه این روزها در محافل قانونگذار جمهوری خواه رایج است. کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، از همکاری با احضاریه های کنگره از سوی کمیته 6 ژانویه امتناع کرده است. مارک میدوز، رئیس دفتر رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز همینطور است.

جاش هاولی در 6 ژانویه 2021 از شورشیان در کاپیتول فرار می کند.

جاش هاولی در 6 ژانویه 2021 از شورشیان در کاپیتول فرار می کند.

و لیندسی گراهام، سناتور حزب جمهوری خواه، برای اجتناب از شهادت در پرونده ای در جورجیا که شامل انتخاب کنندگان قلابی است، با چنگ و دندان مبارزه کرده است.

همان حزبی که هنوز هم می‌خواهد هیلاری کلینتون را قفل کند – احتمالاً به این دلیل که جمعیت عبارت “Lock Her Up” را حفظ کردند. شعار دهید و نمی خواهید دیگری را یاد بگیرید – “فرار از عدالت” را عادلانه جلوه داده است.

جمهوری خواهان هیچ راه حلی برای مهاجرت ندارند، فقط شیرین کاری: شیرین کاری Martha’s Vineyard رون دیسانتیس به طرز بی رحمانه ای از مهاجران به عنوان پیاده انسان استفاده می کند و به هیچ کس کمک نمی کند.

یک تبلیغ کمپین جدید برای کن پکستون، که “دویدن” را در “دویدن برای دفتر” قرار داده است.

برای این منظور، من فیلمنامه‌ای برای یک تبلیغ سیاسی جدید آماده کرده‌ام که پکستون می‌تواند از آن در کمپین انتخاب مجدد خود در ایالت بزرگ تگزاس استفاده کند:

سلام، من کن پکستون هستم … **شلوار، شلوار، شلوار** … و در حال اجرا هستم … اوو! گرفتگی پا … برای انتخاب مجدد در رقابت برای دادستان کل تگزاس.

ممکن است تعجب کنید … ** شلوار، شلوار ** … چرا به نظر می رسد که در مزرعه همسایه می دوم … نه! سگ بد!

نگران نباشید … ACK! شن کش! … که … من فقط از لیبرالی دور می شوم که می خواهد … صبر کن، من باید پشت این یونجه اردک بگیرم … آزادی های خدادادی شما را از بین ببرم!

سناتور تد کروز از تگزاس، یکی دیگر از قانونگذاران شجاع تگزاس مانند دادستان کل تگزاس، کن پکستون، پس از تصمیم خود برای سفر به جنوب در طول یک سفر، در فرودگاه بین المللی کانکون در مکزیک در 18 فوریه 2021 برای پرواز خود به ایالات متحده آمریکا چک می کند. طوفان مرگبار زمستانی

سناتور تد کروز از تگزاس، یکی دیگر از قانونگذاران شجاع تگزاس مانند دادستان کل تگزاس، کن پکستون، پس از تصمیم خود برای سفر به جنوب در طول یک سفر، در فرودگاه بین المللی کانکون در مکزیک در 18 فوریه 2021 برای پرواز خود به ایالات متحده آمریکا چک می کند. طوفان مرگبار زمستانی

**شلوار، شلوار، شلوار** … آیا واقعاً می‌خواهید در دنیایی زندگی کنید که در آن افرادی که شبیه من هستند باید از قانون به اصطلاح پیروی کنند؟ هه! نه، البته که نمی‌دانی… AUGGGHH! مگس اسب مرا گاز گرفت!

در یک لحظه، همسر دوست داشتنی من آنجلا را خواهید دید که از حصار در حال سقوط است تا من را بگیرد. این به این دلیل است که من به خانواده اعتقاد دارم و … عجب مزخرفی، او می آید… ایمان، عمدتاً ایمان من به این که خانواده مرا از گیر کردن نجات می دهد. لعنتی، آنجلا، کجایی؟!؟

**تصادف در!**

اوه، او اینجاست، خدا را شکر. در حالی که به سمت صندلی عقب شوی تاهو همسرم می دوم، امیدوارم … **شلوار، شلوار** … شما در ماه نوامبر به من رای خواهید داد تا بتوانید به من کمک کنید تگزاس را از شر… درب عقب را باز کنید، آنجلا و دان آهسته باش!! … لیبرال های بی خدا و قانون شکنی آنها … (تعریف کننده) شما و احضاریه شما! … راه ها.

** در حالی که تاهو در ابری از غبار با سرعت بالا می رود، به صندلی عقب می پرد **

اسم من … **شلوار، شلوار** است… من و کن پکستون این را تایید کردیم… اکنون سعی کنید او را زیر پا بگذارید، آنجلا…پیام.

طنز و طنز بیشتر از رکس هاپکه:

اگر حزب جمهوری خواه آماده تغییر نام تجاری است، در اینجا ایده های من برای یک مهمانی پس از MAGA وجود دارد.

در میان کمبود معلم، افرادی که آنها را “آرایشگر” می نامند باید ببخشند. در اینجا چگونگی آن است.

ترک بی سر و صدا همه چیز خشم است. اما به همین جا بسنده نکنیم. “رژیم غذایی آرام” چطور؟

رکس هاپکه، ستون نویس USA TODAY را در توییتر دنبال کنید @RexHuppke و فیس بوک: facebook.com/RexIsAJerk

می‌توانید نظرات مختلفی از هیئت مشارکت‌کنندگان ما و سایر نویسندگان را در صفحه اول Opinion در توییتر بخوانید. @usatodayopinion و در خبرنامه افکار روزانه ما. برای پاسخ به یک ستون، نظر خود را به [email protected] ارسال کنید.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: تگزاس AG Ken Paxton از احضاریه به خانه فرار کرد. خیلی برای قانون، نظم





منبع