کنگره پس از انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 با دستور کار پر پیچ و خم پایان سال بازمی‌گردد

یک سوال باز در سال جاری این است که آیا کنگره توصیه مانچین را برای الحاق اصلاحات مجوز – بازنگری در روند مجوز پروژه های انرژی و زیرساخت – به NDAA خواهد پذیرفت.

فینال کمیته 6 ژانویه

بسته ای از بازنگری های این لایحه به راحتی کمیته قوانین و اداری سنا را با رای 14-1 در ماه سپتامبر پاک کرد. برخی از دستیاران ارشد حدس می‌زنند که می‌تواند برای تسریع این روند با لایحه بودجه دولت مرتبط باشد. که مشخص نشده است

لایحه ازدواج همجنس گرایان

مشخص نیست چه زمانی توافقی صورت خواهد گرفت و چگونه خواهد بود. در میان بسیاری از مسائل باقی مانده این است که آیا وزارت دادگستری 34 میلیون دلار را که می گوید برای ادامه تحقیقات جنایی خود در مورد شورش کنگره در 6 ژانویه 2021 “به شدت مورد نیاز است” دریافت خواهد کرد.

قبل از اینکه قانونگذاران به تعطیلات بروند، کنگره 16 دسامبر مهلتی را برای انعقاد یک قرارداد بودجه یکساله تعیین کرد تا دولت در حال اجرا بماند. این حدود یک ماه فرصت دارد تا مجلس نمایندگان و سنا بر سر یک بسته گرد هم آیند و دموکرات ها باید با جمهوری خواهان مذاکره کنند تا از آستانه 60 رای در سنا خارج شوند.

ساختمان کنگره در واشنگتن در حالی که کنگره پس از انتخابات میان دوره ای در روز دوشنبه برای تجارت باز می گردد. (J. Scott Applewhite / AP)

جلوگیری از انتخابات دزدیده شده

رهبران هر دو حزب خواهان دستیابی به توافق هستند و خواسته های جمهوریخواهان جناح راست مجلس نمایندگان مبنی بر قراردادن آن در سال آینده را رد می کنند. عملکرد ضعیف میان‌مدت حزب جمهوری‌خواه می‌تواند امیدهای آن را برای توقف کاهش دهد.

ساختمان کنگره در واشنگتن در حالی که کنگره پس از انتخابات میان دوره ای در روز دوشنبه برای تجارت باز می گردد.  (J. Scott Applewhite / AP)

جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای کمتر از انتظارات عمل کردند و نتوانستند موج قرمز را ارائه دهند. NBC News پیش بینی کرده است که دموکرات ها کنترل سنا را برای دو سال دیگر حفظ خواهند کرد، در حالی که کنترل مجلس هنوز مشخص نشده است.

قانون اصلاح شمارش انتخابات و بهبود انتقال ریاست جمهوری قانون 1887 را برای محدود کردن نقش معاون رئیس جمهور به شمارش آرا، برداشتن آستانه اعتراض به انتخاب کنندگان، تقویت قوانین مربوط به تأیید انتخابات برای برنده صحیح و تلاش برای ترویج انتقال منظم ریاست جمهوری بازبینی می کند. تائیدات آن توسط شومر و رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، از R-Ky، نشان می دهد که از حمایت ایدئولوژیک گسترده ای برخوردار خواهد شد.

کنگره باید قانون مجوز دفاع ملی سالانه را تصویب کند، یک لایحه سیاست نظامی که ساختار پنتاگون را تشکیل می دهد. این معمولاً یک روند آرام است که حمایت گسترده دو حزبی را به دست می آورد.

شومر و دموکرات‌ها در حال بررسی یک فشار بزرگ برای تایید قضات در جلسه اردک لنگ بودند، از ترس اینکه ممکن است اکثریت سنا را از دست بدهند و جمهوری‌خواهان تا دو سال آینده توپ بازی نکنند. اما دموکرات‌ها کنترل خود را حفظ کرده‌اند، که فشار را برای هجوم قضات قبل از کریسمس کاهش می‌دهد.

“من می خواهم با گروه خود صحبت کنم. من با رهبری جمهوری خواهان صحبت خواهم کرد و ببینم چه کاری می توانیم انجام دهیم.»

این فهرست شامل دستیابی به توافقنامه بودجه دولتی، اعطای مجوز مجدد به وزارت دفاع، تصویب یک اقدام اصلاحی اساسی در انتخابات، تدوین به رسمیت شناختن ازدواج همجنس‌گرایان توسط فدرال و رای دادن به نامزدها است. و کمیته 6 ژانویه مجلس آماده است تا کار خود را قبل از انحلال به پایان برساند.

واشنگتن – با پایان یافتن انتخابات 2022، کنگره روز دوشنبه با فهرستی پر از وظایف برای هفته های پایانی سال به کار خود بازخواهد گشت.

در صورتی که سنا بین مذاکرات و رای‌گیری در مورد سایر موضوعات ضروری‌تر زمان داشته باشد، همچنان می‌تواند در مورد نامزدها رای دهد، اما رهبران دموکرات بعید است که اعضا را در طول تعطیلات برای رای دادن به نامزدهایی که می‌توانند در اوایل سال آینده تایید کنند، نگه دارند.

بسته‌ای از قوانین برای تشدید قانون شمارش انتخابات به منظور سخت‌تر کردن شکست نامزدهای ریاست‌جمهوری برای دزدی در انتخابات مجلس نمایندگان تصویب شد. انتظار می‌رود که نسخه مشابهی که در مجلس سنا برگزار می‌شود، با مذاکره سناتور جو مانچین، DW.Va. و سوزان کالینز، R-Maine، در جلسه اردک لنگ رای بیاورد.

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای دو حزبی را برای تدوین به رسمیت شناختن ازدواج همجنس گرایان از سوی فدرال تصویب کرده است. سنا آن را به جلسه لنگ اردک محکوم کرد، و رهبر این تلاش، سناتور تامی بالدوین، دی ویس، گفت که مجلس برای کسب 60 رای به زمان بیشتری نیاز دارد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

و انتهای شل دیگری برای بستن وجود دارد. این کمیته قبل از انتخابات، دونالد ترامپ را برای مدارک و شهادت احضار کرد. رئیس جمهور سابق برای جلوگیری از احضاریه شکایت کرده است. این احضاریه و سایر احضاریه‌های محقق نشده، باعث می‌شود که رهبران کمیته تصمیم بگیرند که آیا اتهامات جنایی را توصیه کنند یا خیر.

داوران و نامزدها

این یک آواز قو خواهد بود برای رئیس کمیته تخصیص سنا، پاتریک لیهی، دی‌وی‌تن، و نایب رئیس ریچارد شلبی، آرای آلا، که پس از دهه‌ها خدمت در این اتاق بازنشسته می‌شوند.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y، روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: “تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که ما سعی خواهیم کرد تا جایی که ممکن است یک جلسه پربار برگزار کنیم.” ” که شامل “ساعت های طولانی است.”

کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان در پایان سال غروب می کند و اعضا هنوز گزارش نهایی درباره نحوه وقوع حمله به کنگره و توصیه هایی برای جلوگیری از هر اتفاقی مشابه منتشر نکرده اند. اعضا امکان برگزاری یک جلسه استماع دیگر را برای ارائه یافته های خود باز نگه داشته اند.

با این حال، باید دید که آیا گروه 50 نفره حزب دموکرات می تواند حداقل 10 رای جمهوری خواه را که برای شکستن این لایحه نیاز دارد را به دست آورد یا خیر، که تا حدی تلاشی برای محافظت در برابر ترس هایی است که دادگاه عالی محافظه کار می تواند حمایت خود را از بین ببرد. ازدواج همجنس گرایان مانند سقط جنین.

به پنتاگون مجوز دهید

در اینجا خلاصه ای از موارد بزرگ دستور کار و جایگاه آنها آمده است:

بودجه دولت

حمایت جمهوری خواهان تا حدودی گریزان بوده است و سناتورهای حاضر در کنگره نگرانی خود را در مورد آزادی مذهبی و چند همسری ابراز کرده اند. بالدوین و حامی ارشد حزب جمهوری خواه او، کالینز، تاکید کرده اند که این نگرانی ها برطرف خواهد شد و لایحه نهایی روشن می کند که از ازدواج های چندهمسری محافظت نمی کند.