کنگره در تمدید معافیت‌های ناهار رایگان ناکام ماند و وعده‌های غذایی 10 میلیون دانش‌آموز را در معرض خطر قرار داد

یک مادر مجرد به گاردین گفت که خودش وعده های غذایی را حذف می کند تا بدون برنامه به بچه هایش غذا بدهد.

تترا ایماژ/گتی ایماژ

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

این ناهار رایگان برای همه دانشجویان ایالات متحده فراهم می کند اما در آخرین صورت حساب هزینه گنجانده نشده است.

  • برنامه ناهار رایگان تصویب شده با شروع همه‌گیری ویروس کرونا در تاریخ 30 ژوئن منقضی می‌شود و کنگره آن را در آخرین لایحه هزینه‌های خود لحاظ نکرده است و وعده‌های غذایی 10 میلیون دانش‌آموز را در معرض خطر قرار می‌دهد.

    ناهار مدرسه

    جیلین مایر، مدیر گروه حمایت از دسترسی به غذا، No Kid Hungry، گفت: “من فکر می کنم در زمان واقعی شاهد رشد بحران گرسنگی تابستانی خواهیم بود، و این به ما یک پیش نمایش از آنچه قرار است در سال تحصیلی آینده اتفاق بیفتد ارائه می دهد.” روزنامه گاردین.

    آخرین لایحه بودجه شامل 29 میلیارد دلار برنامه تغذیه برای کودکان بود، اما برنامه 11 میلیارد دلاری ناهار رایگان را که معافیت هایی را به مدارس برای بازپرداخت هزینه های ارائه ناهار رایگان به همه دانش آموزان ارائه می کرد و روند درخواست خانواده برای دریافت وعده های غذایی رایگان را حذف کرد، کاهش داد.

    برنامه ناهار رایگان مدرسه که با شروع همه‌گیری تصویب شد، در 30 ژوئن به پایان می‌رسد.

  • این برنامه ابتدا در مارس 2020 با شروع همه گیری ویروس کرونا تصویب شد و در ژوئن و اکتبر 2020 و بار دیگر در آوریل 2021 تمدید شد.

    بدون برنامه های طولانی، یک مادر مجرد دو فرزند به گاردین گفت: «مثل اینکه خودم را نخورم فقط برای اینکه مطمئن شوم بچه هایم به اندازه کافی غذا دارند، ضربه را تحمل می کنم». هیچ کودکی نباید در مدرسه یا هر جای دیگری گرسنه باشد.»

    تأثیرات فوری این کاهش‌ها توسط خانواده‌هایی که برای اطمینان از تغذیه فرزندانشان به این برنامه تکیه کرده‌اند، احساس خواهد شد. در ایالات متحده، 22 میلیون دانش‌آموز در طول سال تحصیلی ناهار رایگان یا ناهار کم‌هزینه دریافت می‌کنند – طبق آمار USDA، این تعداد از زمان همه‌گیری افزایش یافته است.