کنگره باید اطمینان حاصل کند که درمان کووید Paxlovid بایدن در دسترس همه باشد

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

اگرچه Paxlovid از نظر تئوری برای همه آمریکایی ها در دسترس است – به لطف برنامه آزمایش برای درمان دولت بایدن – واقعیت این است که بسیاری از ما نمی دانیم آن را بخواهیم و بسیاری از آنها حتی اگر واجد شرایط باشند، نمی توانند نسخه ای دریافت کنند. علاوه بر این، با توجه به عدم اقدام کنگره برای ادامه تأمین مالی برنامه های آمادگی و درمان COVID در سطح فدرال، دسترسی به این دارو احتمالاً در پاییز امسال کاهش بیشتری خواهد یافت.

در پایان، اگر من بایدن را معالجه می کردم، همان چیزی را که به همه بیماران واکسینه شده ام در بخش اورژانس می گویم، به او می گفتم: «خوشحالم که واکسینه شدی و تقویت شدی. در صورت لزوم، اجازه دهید Paxlovid را برای شما تجویز کنم تا خطر شما را بیشتر کاهش دهد. ثانیاً، آنقدر راحت باشید تا زمانی که احساس بهتری داشته باشید. مطمئن شوید که مایعات زیادی می نوشید. برای تب و بدن درد از ایبوپروفن یا استامینوفن استفاده کنید. و در نهایت، اگر در عرض 5 تا 7 روز شروع به بهبودی نکردید، یا در هر مقطعی احساس شدید بدتر می‌شوید، لطفاً برای ارزیابی بیشتر به پزشک خود مراجعه کنید.

این واقعیت که بایدن 79 ساله است، او را در مقایسه با یک فرد سالم 40 ساله در معرض خطر بیشتری قرار می دهد، اما او چیزهای زیادی به نفع خود دارد. تا آنجا که من می دانم، او برای سن خود کاملاً مناسب است و از سایر بیماری های همراه شدید مانند دیابت یا سرکوب سیستم ایمنی رنج نمی برد.

مهمتر از آن، بایدن به پیشرفت‌های علمی شگفت‌انگیز دسترسی دارد که در زمان مثبت شدن آزمایش کووید ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ترامپ در اکتبر 2020 وجود نداشت. .

سطح کلی نگرانی من برای بایدن نسبتاً پایین است، اما من در هفته آینده مراقب او خواهم بود، همانطور که برای هر کسی این کار را انجام می دهم.

بایدن به تازگی از یک سفر کوتاه به خاورمیانه و یک سفر یک روزه سریع به نیوانگلند بازگشته است. علیرغم بهترین تلاش تیمش، او به وضوح در معرض فردی آلوده به کووید قرار گرفته است.

جهان نظاره گر است که یک رئیس جمهور ایالات متحده به کووید مبتلا می شود – فرصت های جدیدی به ما ارائه می دهد تا در مورد اینکه چرا همه باید برای جلوگیری از شیوع، واکسینه شدن و تقویت آن گام بردارند، صحبت کنیم، و به بهترین چیزی که همه سزاوار آن هستند دسترسی داشته باشند.

بایدن می‌گوید پس از مثبت شدن آزمایش کووید، «عالی عمل می‌کند».

اکنون داروی ضد ویروسی Paxlovid را که پرزیدنت بایدن مصرف می کند، به ترکیب اضافه کنید. این داروی جدید – سه قرص، دو بار در روز، به مدت پنج روز – خطر ابتلا به بیماری شدید یا بستری شدن در بیمارستان را حتی بیشتر کاهش می دهد. اگرچه هیچ چیز در پزشکی 100 درصد نیست، اما خطر وقوع یک اتفاق بد را تقریباً به صفر می رساند.

خبر خوب این است که این معجزات مدرن که خطر ابتلا به کووید را برای بایدن کاهش می‌دهد، در دسترس همه ما در ایالات متحده است. با این حال، بر اساس CDC، تنها 23.6 درصد از آمریکایی‌های 65 ساله و بالاتر واکسینه شده و دوبار تقویت می‌شوند.

این به این دلیل نیست که خود ویروس خفیف‌تر شده است، بلکه به این دلیل است که ما در زمینه پیشگیری و درمان چنین گام‌های بزرگی برداشته‌ایم – همه اینها در میان همه‌گیری مداوم به ما امید می‌دهد.

در نهایت، من می‌خواهم همه بدانند که آنچه او برای درمان دریافت می‌کند برای بقیه دور از دسترس نیست و – با پیشگیری، آزمایش و پروتکل‌های درمانی مناسب – می‌توانیم به تبدیل کووید به بیماری کمتر کشنده برای همه کمک کنیم.

برای بایدن – به لطف واکسن‌ها، تقویت‌کننده‌ها و Paxlovid– احتمال ابتلا به کووید به جای اینکه چیزی جدی باشد، ناراحت‌کننده و آزاردهنده است. کاش برای همه ما صادق بود.

بایدن واکسینه شده و دوبار تقویت شده است. اقداماتی که او برای محافظت از خود انجام داده است به طور قابل توجهی خطر بستری شدن در بیمارستان و بیماری شدید را کاهش می دهد. (بر اساس یک مطالعه منتشر شده در این ماه، حتی در مواجهه با انواع جدید تا 80 درصد).

با این وجود، به عنوان یک پزشک اورژانس و متخصص بهداشت عمومی، نمی‌توانم به اندازه کافی بر این واقعیت تأکید کنم: هر آمریکایی بالای 50 سال باید واکسینه شود و دو بار تقویت شود.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

تشخیص بیماری کووید توسط پرزیدنت بایدن در روز پنجشنبه یادآوری است که نه تنها این ویروس یک خطر همیشگی است، بلکه ما در میان افزایش دو نوع فوق العاده قابل انتقال هستیم.

بر اساس داده های اولیه، بایدن نیز به لطف واکسن و درمان، احتمال ابتلای طولانی مدت به کووید را کاهش می دهد.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که برخی از آمریکایی‌ها علیرغم واکسیناسیون و تقویت، در معرض خطر بالاتری قرار دارند، زیرا در حال درمان برای سرطان هستند یا سایر مشکلات ایمنی دارند.

آنچه باید درباره قرص COVID-19 بدانید که جو بایدن به تازگی دریافت کرده است