کنگره ایالات متحده در تلاش است تا لایحه توقف موقت را برای حفظ بودجه دولت تصویب کند

به گفته دستیاران کنگره، همچنین باید شامل تمدید پنج ساله هزینه های کاربران سازمان غذا و دارو که از شرکت های دارویی برای بررسی داروها و تعیین ایمن و موثر بودن آنها جمع آوری می شود.

لایحه مجوز مانچین یک مانع

بر اساس یک مطالعه دولتی، کنگره در 43 سال از 46 سال گذشته به این نوع لایحه مخارج موقت لحظه آخری متوسل شده است، زیرا این لایحه به دلیل عدم تصویب اعتبارات تمام سال به موقع برای شروع اول اکتبر سال مالی است.

در اوایل سپتامبر، بایدن 11.7 میلیارد دلار کمک نظامی و اقتصادی درخواست کرد.

منچین در مصاحبه ای با فاکس نیوز ساندی گفت: «فقط امیدوارم بتوانیم به عنوان آمریکایی دور هم جمع شویم و سیاست حزبی را که در جریان است فراموش کنیم و این فرصت را به واقعیت تبدیل کنیم.

روسیه اقدامات خود در اوکراین را “عملیات نظامی ویژه” می خواند.

نتیجه رای اول به دلیل دعوا بر سر الحاقیه سناتور دموکرات جو مانچین نامشخص بود. مانچین، یک رای نوسان کلیدی، می خواهد یک اقدام نامربوط را برای تسریع روند صدور مجوز از سوی دولت برای پروژه های انرژی وارد کند.

صورتحساب هزینه هنوز هم انتظار می رود تصویب شود

به گفته یک منبع آگاه از مذاکرات، انتظار می رود این لایحه همچنین شامل 12 میلیارد دلار بودجه اضافی برای کمک به اوکراین برای جلوگیری از تهاجم روسیه شود.

رأی‌گیری رویه‌ای عصر سه‌شنبه سنا برای سرعت بخشیدن به اقدام زمانی طراحی شده است که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان سنگ‌های نهایی را روی قانون بگذارند.

دموکرات های رئیس جمهور جو بایدن هر دو اتاق کنگره را کنترل می کنند و انتظار می رود از تعطیلی جزئی شرم آور دولت تنها شش هفته قبل از انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر، زمانی که کنترل کنگره در خطر است، جلوگیری کنند.

نوشته ریچارد کوان

حتی اگر رأی‌گیری رویه‌ای روز سه‌شنبه با شکست مواجه شود، انتظار می‌رود که رهبران مجلس نمایندگان و سنا برای تصویب سریع لایحه هزینه‌ها در آخرین مهلت نیمه‌شب جمعه خود، دنده‌های خود را تغییر دهند.

این زمانی است که سازمان های دولتی با شروع روز شنبه سال مالی جدید با کمبود پول مواجه می شوند.

به گزارش پولیتیکو، میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، از جمهوریخواهان دیگر خواست که به دلیل بند مانچین، به لایحه بودجه موقت رای منفی دهند. یکی از دستیاران مک کانل هیچ اظهارنظری فوری نداشت.

(گزارش توسط ریچارد کوان؛ گزارش اضافی توسط احمد ابولنین؛ ویرایش توسط اسکات مالون و جوزی کائو)



منبع

برخی از دموکرات‌ها و طرفداران محیط‌زیست نیز مخالف هستند، زیرا می‌ترسند که در زمانی که اثرات تغییرات آب و هوایی ناشی از انتشار کربن در حال افزایش است، جرقه‌ای برای توسعه بیشتر پروژه‌های سوخت فسیلی شود.

قانون مجاز وصول هزینه ها روز جمعه منقضی می شود.

واشنگتن (رویترز) – سنای آمریکا روز سه‌شنبه رای اولیه را در مورد یک اقدام توقف هزینه‌ها برای ادامه فعالیت آژانس‌های فدرال تا پایان این هفته انجام می‌دهد، در حالی که کنگره همچنان به مذاکره درباره لایحه‌هایی برای تامین مالی دولت در سال مالی آینده ادامه می‌دهد.

آخرین باری که کنگره اجازه لغو بودجه را داد دسامبر 2018 بود، زمانی که دموکرات ها از پرداخت هزینه دیوار مرزی آمریکا و مکزیک دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا خودداری کردند. پس از یک بن بست 35 روزه، ترامپ راه هایی برای دور زدن نسبی کنگره پیدا کرد، اما دیوار هرگز تکمیل نشد.

جمهوری‌خواهان پس از اینکه مانچین به دموکرات‌ها کمک کرد تا لایحه‌ای را تصویب کنند که به تغییرات آب و هوایی و کاهش برخی هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌پردازد، از دست جمهوری‌خواهان عصبانی شده‌اند.