کمیته تگزاس همچنان در تلاش برای بازجویی از پلیس Uvalde است

UVALDE، تگزاس (AP) – قانونگذار رهبری تحقیقات روز جمعه گفت که پلیس در Uvalde هنوز متعهد به صحبت با یک کمیته مجلس تگزاس برای بررسی قتل عام 24 مه در یک مدرسه ابتدایی و واکنش اجرای قانون در آن روز نشده است.

پوشش بیشتر AP از تیراندازی در مدرسه Uvalde را بیابید: https://apnews.com/hub/uvalde-school-shooting.





Source link

کمیته مجلس ایالتی از روز جمعه با بیش از دوازده شاهد پشت درهای بسته مصاحبه کرده است، از جمله پلیس ایالتی، کارکنان مدرسه و پلیس منطقه مدرسه. لیست شاهدان ارائه شده توسط کمیته تاکنون شامل پیت آرندوندو، رئیس پلیس ناحیه مدرسه Uvalde، که در مورد اقدامات خود در جریان حمله با انتقاداتی مواجه شده است، نبوده است.

باروز جمعه گفت: «حقیقت یک شخص ممکن است با حقیقت یک شخص متفاوت باشد.

این یک روز پس از اظهارات باروز مبنی بر عدم اطمینان در مورد همکاری پلیس Uvalde انجام شد و گفت که پنجشنبه این سوال وجود دارد که آیا افسران محلی “داوطلبانه با ما ملاقات خواهند کرد” در مورد تیراندازی در 24 می در مدرسه ابتدایی راب که در آن 19 کودک و دو نفر در آن حضور داشتند. معلمان کشته شدند

باروز از کمیته مصاحبه با شاهدان در خلوت و عدم افشای یافته های آنها تا کنون دفاع کرد و گفت که اعضای آن قبل از ارائه گزارش می خواهند یک گزارش دقیق داشته باشند.

___

او پنجشنبه شب در شبکه های اجتماعی از این هم فراتر رفت، توییت کردن: “بیشتر به طور کامل همکاری کرده اند و می خواهند به تعیین حقایق برای جامعه Uvalde و تمام تگزاسی ها کمک کنند. باروز گفت که نمی‌داند چرا پلیس Uvalde «همین را نمی‌خواهد».

هفته‌ها پس از یکی از مرگبارترین تیراندازی‌های مدرسه در تاریخ ایالات متحده، مقامات مجری قانون ارائه به‌روزرسانی درباره آنچه در مورد تیراندازی و واکنش پلیس آموخته‌اند را متوقف کرده‌اند. سکوت آنها پس از آن صورت می گیرد که مقامات در روزهای پس از تیراندازی، اظهارات متناقض و نادرست را ارائه کردند، و گاهی اوقات اظهارات خود را ساعاتی پس از بیان آنها پس گرفتند.

داستین باروز، نماینده ایالت جمهوری خواه، گفت که کمیته وی در حال گفتگو با اداره پلیس Uvalde است و امیدوار است که به زودی اعلام کند که آیا اعضای این نیرو به عنوان شاهد حضور خواهند داشت یا خیر.

مقامات همچنین سوابقی را که بر اساس قوانین اطلاعات عمومی به دنبال آن هستند در اختیار رسانه ها از جمله آسوشیتدپرس قرار نداده اند که اغلب به معافیت های گسترده و تحقیقات در حال انجام استناد می کنند. این نگرانی را در مورد اینکه آیا چنین سوابقی حتی برای خانواده قربانیان منتشر می شود، ایجاد کرده است.

اداره پلیس فوراً به پیام‌هایی که روز جمعه برای اظهار نظر ارسال شده بود، پاسخ نداد.

از زمان تیراندازی، رهبران جمهوری خواه در تگزاس خواستار بودجه بیشتر برای سلامت روان شده‌اند، اما نه محدودیت‌های جدید اسلحه. مقامات می گویند که مرد مسلح 18 ساله از تفنگ نیمه اتوماتیک به سبک AR-15 استفاده کرده است. پلیس بیش از یک ساعت با مرد مسلح مقابله نکرد، حتی زمانی که والدین مضطرب بیرون مدرسه از افسران خواستند وارد شوند.