کمیته انتخابی در 6 ژانویه برای برگزاری جلسه نهایی احتمالی دوشنبه

دادستان کل مریک گارلند یک مشاور ویژه تعیین کردجک اسمیت، برای نظارت بر تحقیقات وزارت دادگستری در مورد تلاش ها برای دخالت در انتقال قدرت در پی انتخابات ریاست جمهوری 2020.

آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی به مصاف هم می روند

در طول جلسه کاری خود که برای ساعت 1 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است، انتظار می رود که اعضای هیأت به تصویب گزارش نهایی آن و همچنین گزارش کمیته فرعی در مورد اینکه چه کسی برای پیگرد قانونی به وزارت دادگستری مراجعه کند، رأی دهند. نماینده بنی تامپسون، رئیس پانل، به خبرنگاران گفت که هر یک از 9 عضو کمیته نیز ارائه‌های کوتاهی را ارائه خواهند کرد که در آن زمینه‌های خاصی از کار خود در 18 ماه گذشته برجسته می‌شود.

ربکا کاپلان و الیس کیم در این گزارش مشارکت داشتند

کمیته منتخب رسماً در پایان کنگره فعلی منحل می شود و تعدادی از اعضای آن، از جمله دو جمهوری خواه حاضر در پانل، نمایندگان، منحل می شوند. لیز چنی از وایومینگ و آدام کینزینگر از ایلینوی، سال آینده به مجلس باز نخواهد گشت.

درایو شامل تلاش برای فشار بود معاون رئیس جمهور وقت، مایک پنس و کارکنانش مقامات ارشد وزارت دادگستری، مسئولان انتخابات محلی و قانونگذاران ایالتی، و در اوج حامیان ترامپ به اوج خود رسید نقض ساختمان کنگره آمریکا در تلاش برای جلوگیری از ورود کنگره با تایید مجدد پیروزی رئیس جمهور بایدن.

واشنگتن – کمیته منتخب مجلس در حال بررسی 6 ژانویه 2021، حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده به احتمال زیاد برای آخرین بار دوشنبه به صورت علنی ملاقات خواهد کرد زیرا تحقیقات خود را پایان می دهد و آماده انتشار گزارش نهایی یافته های خود می شود.

این کمیته در طول تحقیقات خود در مورد رویدادهای مربوط به حمله 6 ژانویه به کنگره و تلاش رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ برای جلوگیری از انتقال قدرت ریاست جمهوری، بیش از 1000 مصاحبه و 10 جلسه استماع عمومی برگزار کرده است. در طول جلسات استماع، که اکثریت آنها تابستان امسال برگزار شد، هیئت به گفته آنها یک کمپین چندجانبه توسط ترامپ و متحدانش برای تضمین ریاست جمهوری سابق برای دور دوم ریاست جمهوری ترسیم شد.

آدام شیف، نماینده کالیفرنیا، عضو کمیته، به “رو در رو شدن با ملت” گفت روز یکشنبه که او معتقد است وزارت دادگستری از شواهد هیئت ارائه شده در جلسات استماع خود “استفاده” کرده است و همین کار را برای اطلاعات موجود در گزارش خود انجام خواهد داد.

نکاتی برای مدیریت حساب جاری



منبع

کاروان زندگی | یکشنبه در 60 دقیقه

کمیته گزارش نهایی را منتشر خواهد کرد که جزئیات یافته‌های خود را نشان می‌دهد و رونوشت مصاحبه‌ها و اطلاعات همراه را به صورت عمومی ارائه می‌کند. تامپسون روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که در طول جلسه کاری پانل در هفته آینده، اعضا پیش‌نمایش خلاصه اجرایی گزارش و هشت فصل را خواهند داشت. این کمیته همچنین ممکن است گزارش خود را در روز دوشنبه در دسترس عموم قرار دهد، در حالی که ضمائم ممکن است اواخر هفته ارائه شود.