کمک یا مانع؟ بایدن در حالی که ترامپ در انتخابات میان‌دوره‌ای شرکت می‌کند، در جایگاه دوم قرار می‌گیرد

هنری اولسن

کریس اسکاتافسر ارشد سیاسی کمیته اقدام سیاسی دموکراسی برای آمریکا – که این هفته از نامزدهای سنا ماندلا بارنز در ویسکانسین، چری بیزلی در کارولینای شمالی، الکس پادیلا در کالیفرنیا و چارلز بوکر در کنتاکی حمایت کرد – گفت: بخش‌هایی وجود دارد، به ویژه حتی در غرب میانه، هنوز برای او بسیار دوست داشتنی هستند، اما شما بسیاری از پایه های حزب را دارید که هنوز می خواستند کارهای بیشتری توسط او انجام شود و احساس می کردند که او به اندازه کافی تلاش نمی کند.

چهل و پنجمین و چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده همیشه مانند گچ و پنیر بوده‌اند و این تفاوت‌ها به نحوه نزدیک شدن آنها به رای‌گیری حیاتی ماه آینده برای تعیین کنترل کنگره و همچنین 32 فرمانداری ایالتی گسترش می‌یابد.

از آنجایی که تعداد زیادی از این افراد وجود دارند، کاملاً واضح است [are] در رقابت‌های نزدیک در نوسان، ایالت‌ها که جمهوری‌خواهان مستقر در صورت شکست، آن را به حساب آقای ترامپ بدهکار خواهند کرد.»

بایدن کمکی برای جمع آوری پول است. او مانعی برای عموم مردم است

ترامپ در حال ادامه راهپیمایی‌های در حال گردش است – که شامل کالاها، کلاه‌های تبلیغاتی «آمریکا را دوباره بزرگ کنید» (ماگا) و نارضایتی‌های جمعی – در شهرهای کوچک یا مناطق روستایی که از سال 2015 نشانه فعالیت سیاسی او بوده‌اند.

احتمالاً بایدن با نزدیک شدن به روز انتخابات گردهمایی های خود را برگزار کند، اما در حال حاضر بر پذیرایی های کوچکتر و صمیمی تر برای جمع آوری کمک های مالی در مراکز کنفرانس، باغ های پشتی یا آپارتمان های شیک نیویورک با کمک مشروبات الکلی و افراد مشهور تمرکز کرده است.

برخی از نامزدها مانند کری لیک و تودور دیکسون که به ترتیب برای فرمانداری آریزونا و میشیگان نامزد می‌شوند، با اشتیاق رئیس‌جمهور سابق را به‌عنوان راهی برای افزایش حضور در انتخابات از پایگاه جمهوری‌خواهان پذیرفته‌اند.

جو بایدن در خانه خود در دلاور استراحت خواهد کرد.

موسیقی پر سر و صدا پخش می شود، سخنرانی های جنگ طلبانه انجام می شود و دروغ های بزرگ گفته می شود. دونالد ترامپ در پایان این هفته بیستمین و بیست و یکمین گردهمایی تبلیغاتی سال خود را در نوادا و آریزونا برگزار خواهد کرد و از رای دهندگان می خواهد که از نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای حمایت کنند.

من فکر می‌کنم بسیاری از نامزدهای او ترجیح می‌دهند که او حاضر نشود. او کار خود را در انتخابات مقدماتی انجام داد و آنها می‌خواهند در جلسه عمومی وانمود کنند که کمی با آنچه در مرحله مقدماتی بودند متفاوت هستند.

دونالد ترامپ در جریان گردهمایی Save America در مرکز ورزشی و نمایشگاهی کالج محلی Macomb County در وارن، میشیگان، این ماه سخنرانی می کند.

بایدن امیدوار است که عملکرد بهتری از اسلاف دموکرات بیل کلینتون و اوباما داشته باشد، که هر دو در اولین دوره میان دوره ای خود متحمل ضررهای بزرگی شده اند – اگرچه هر دوی آنها دو سال بعد دوباره به کاخ سفید انتخاب شدند. برای ترامپ، همچنین، مخاطرات به‌طور غیرمعمولی بالاست – شکست‌های گسترده برای نامزدهای مورد تایید او می‌تواند سؤالات جدیدی را در مورد توانایی او در سال 2024 ایجاد کند.

گالستون، مشاور سابق سیاست‌گذاری کلینتون در کاخ سفید، افزود: «تا جایی که رئیس‌جمهور مطمئن نیست که حضور در کنار بسیاری از نامزدها در رقابت‌های نزدیک برای آن نامزدها مفید باشد، او یک محاسبه عاقلانه و فروتنانه انجام می‌دهد. در مورد اینکه کجا می تواند بهترین کار را انجام دهد.

بهترین کاری که ترامپ می‌تواند برای حزبش انجام دهد این است که ساکت باشد، اما کاری که او انجام می‌دهد برای دموکرات‌ها عالی است، زیرا او دائماً در مورد خودش، جمهوری‌خواهان ترامپ، واژگون کردن انتخابات و نامزدی در انتخابات صحبت می‌کند و این واقعا به دموکرات‌ها انرژی می‌دهد و زنان مستقل را ناراحت می‌کند. “

ترامپ چه کاندیداها و رهبران جمهوری خواه آن را دوست داشته باشند یا نه، خود را وارد انتخابات میان دوره ای کرده است. ماه گذشته نیویورک تایمز گزارش داد که رئیس جمهور سابق خود را برای تظاهرات در ایالت های میدان نبرد پنسیلوانیا و اوهایو دعوت کرده است و مهمت اوز و جی.

<span>عکس: Evan Vucci/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/wrsmbbI.7mFqYapac9gLGg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/phBnmiXDUJS1wEPytpGHsQ–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/3489797d1a39d784f11676793f2a4d9f” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/wrsmbbI.7mFqYapac9gLGg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/phBnmiXDUJS1wEPytpGHsQ–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/3489797d1a39d784f11676793f2a4d9f”/></div>
</div>
</div>
<p><cite>بیل گالستون</cite></p>
</blockquote>
</div>
<p>به نظر نمی رسد تیم رایان، نماینده دموکرات کنگره برای انتخابات سنا در اوهایو، ایالتی که ترامپ دو بار برنده آن شده است، مشتاق باشد که بایدن به سمت او برود. <a rel=او به محافظه کار فاکس نیوز گفت کانال: «من می‌خواهم چهره این کمپین باشم. من هیچ مزاحمتی نمی‌خواهم.»

تیم رایان به دنبال حضور جو بایدن در مبارزات انتخاباتی نبوده است.

جان زاگبی، نویسنده و نظرسنجی، می‌گوید: «در حالی که ممکن است پذیرش آن برای بسیاری از دموکرات‌های داخل کمربند و برای دموکرات‌های رنگارنگ دشوار باشد، به نظر می‌رسد ترامپ از طرف نامزدها جادویی است. همانطور که دیدیم، بسیاری از آنها کاندیدای ماگا هستند.

وب‌سایت اکسیوس این هفته گزارش داد که بایدن برای اهداف سیاسی داخلی کمتر پرواز کرده و کمتر از ترامپ یا باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، در دوره‌های میان‌دوره‌ای خود، میزبان جمع‌آوری‌های کمک مالی خارج از شهر بوده است.

تیم رایان به دنبال حضور جو بایدن در مسیر مبارزات انتخاباتی نبوده است: “من می خواهم چهره این کمپین باشم.” عکس: Jay LaPrete/AP

«اینها افرادی هستند که آماده رای دادن محکم به جمهوری خواهان هستند و او این را آشکار می کند. باید دید که استقلال چه می کند.»

سلیندا لیک، یک نظرسنجی و استراتژیست دموکرات، می‌گوید: «بهترین کاری که جو بایدن می‌تواند برای دموکرات‌ها انجام دهد این است که به کار خود ادامه دهد و مسائل را مطرح کند و در اینجا انتخاب کند، کاری که او انجام می‌دهد.

به نظر می رسد تکرار انتخابات ریاست جمهوری 2020 باشد که در آن ترامپ به کشور حمله کرد در حالی که بایدن، با توجه به محدودیت های همه گیر، به ندرت از زیرزمین خود بیرون آمد و با 7 میلیون رای پیروز شد. این بار بایدن نیز یک کار روزانه پرمشغله – ریاست جمهوری – دارد و برخی معتقدند که او باید روی آن متمرکز بماند.

ترقی خواهان در سمت چپ حزب دموکرات همچنین نسبت به حضور مشترک با رئیس جمهوری که به عنوان یک میانه رو در مبارزات انتخاباتی فعالیت می کرد و علیرغم برخی دستاوردهای مهم قانونگذاری، از نظر آنها از برخی اهداف کلیدی نیز کوتاهی می کرد، تردید دارند.

چنین رویدادهایی با تعاملات یک به یک به نقاط قوت او کمک می کند. در یک گردهمایی کمک مالی در حومه واشنگتن در تابستان امسال، بایدن ابتدا توجه خود را بر دختر کوچکی در نزدیکی جبهه متمرکز کرد. “عزیزم اسمت چیه؟” او از دختر کوچکی پرسید، نشستن در مورد چیزی که او شوخی می‌کند باید «خسته‌کننده‌ترین» رویداد باشد. “خوب، بگذار به شما چیزی بگویم. اون باباته؟ او مدیون شماست که باید اینجا بنشینید.»

باب شروم، یک استراتژیست باسابقه مبارزات انتخاباتی دموکرات، گفت: «فکر نمی‌کنم ترامپ به نامزدهایش کمک کند، زیرا او رای‌دهندگان حومه شهر، رای‌دهندگان نوسانی، زنان را می‌راند، اما او اصرار دارد که این کار را انجام دهد.

همه گیری ویروس کرونا تا حدودی برنامه سفرهای باریک او را توضیح می دهد. اما میزان محبوبیت بایدن نیز همینطور است، که در تمام سال در دهه 30 یا پایین 40 سال نوسان داشته است، به این معنی که او می تواند برای برخی از نامزدهای میان دوره ای که به دنبال تمرکز بر موضوعاتی مانند حقوق سقط جنین به جای تورم و تهدید قیمت بنزین هستند، مشکلی ایجاد کند. دوباره بالا آمدن

اما اسکات افزود: «او در صدر دموکرات‌ها جایگاهی بسیار قوی‌تر از هر چیزی است که رئیس‌جمهور سابق ترامپ در آن اخبار مطرح کرده و قرار است به گلوله برف زدن با آن‌ها ادامه دهد. ترامپ همچنان مسئول خواهد بود اما هیچ کس در حزب نمی تواند او را بررسی کند. وقتی شما این هیولا را خلق کرده اید و می خواهید او تا آنجا پیش برود، و تا آنجا که افراط گرایی پیش رفته است، اکنون سخت است که هیولا را دوباره در جعبه قرار دهید.”

بیل گالستون، کارشناس ارشد اندیشکده موسسه بروکینگز در واشنگتن، گفت: «ترامپ مسئول نامزدی حداقل چهار نامزد سنا است که در کنترل سنا تفاوت ایجاد می کنند. او همچنین می‌داند که اگر همه آن‌ها شکست بخورند، این ضربه بسیار مهمی برای او در سطح ملی خواهد بود. بنابراین او همه چیز در.

در جمع‌آوری‌های مالی افراد مشهوری مانند رابرت دنیرو بازیگر و کن برنز، فیلم‌ساز نیز حضور داشتند و بایدن را از رسمیت بخشیدن به سخنرانی در کاخ سفید رها کرد.

ترامپ مسئول معرفی حداقل چهار نامزد سنا است که در کنترل سنا تفاوت ایجاد می کنند

عکس: ایوان ووچی/AP

مربوط: انتخابات میان دوره ای آمریکا چیست و چه کسی نامزد می شود؟

جان زوگبی

من این احساس را دارم که آقای بایدن، که یک حرفه‌ای سیاسی در بالاترین سطح است، می‌داند که این موضوع نمی‌تواند به او مربوط شود، او باید کاری را انجام دهد که مفید است و نه آنچه را که برای نفس فرد خوشحال کننده است. تضاد با همکار دیگر نمی‌توانست تندتر باشد. من مطمئن نیستم که دونالد ترامپ بتواند تصور کند که ممکن است در همه جا یک دارایی نباشد و حتی اگر بتواند آن را تصور کند، تمایل به قرار گرفتن در کانون توجه به سادگی همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهد.





منبع

در این موارد، حضور در کمپین انتخاباتی مشترک با ترامپ، که احتمالاً «دروغ بزرگ» خود را تکرار می‌کند و اظهارات قطبی‌کننده دیگری می‌دهد، می‌تواند از نظر سیاسی سمی باشد. اما دور زدن او ممکن است خشم و توهین کلامی او را به خطر بیندازد.

بایدن نیز بی سر و صدا ثابت می کند که یک جمع آوری کمک مالی موثر است. از اول اکتبر، او 11 مراسم را برای جمع‌آوری مستقیم پول برای کمیته ملی دموکرات‌ها در مکان‌هایی از عمارت‌های جنوب کالیفرنیا گرفته تا یک باشگاه قایق‌رانی در پورتلند، اورگان، و بیش از 19.6 میلیون دلار عنوان کرده بود. پنجشنبه شب او برای پذیرایی از کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات در نیویورک بود.

زیربنای هر دو این محاسبه است که اگرچه بایدن، که ماه آینده 80 ساله می شود، و ترامپ 76 ساله به ترتیب رهبران احزاب دموکرات و جمهوری خواه هستند، اما موقعیت های زیادی وجود دارد که در آنها ممکن است بیشتر به عنوان یک حزب تلقی شود. بدهی نسبت به یک دارایی

اما سایر نامزدهای جمهوری‌خواه رویکرد سنتی‌تری را اتخاذ کرده‌اند: در انتخابات مقدماتی مواضع افراطی اتخاذ کنند، سپس به سمت میانه‌روی در کل حرکت کنند تا رای‌دهندگان نوسان را بترسانند. به عنوان مثال، دون بولدوک که برای مجلس سنا در نیوهمپشایر نامزد شده بود، ادعای نادرست خود مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از ترامپ دو روز پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی را برگرداند.

در حالی که پذیرش آن برای بسیاری از دموکرات‌های رنگ‌آمیزی ممکن است دشوار باشد، به نظر می‌رسد ترامپ روی کنده جادویی است.

«شما لزوماً بهترین دارایی برای ما نیستید که بتوانیم در هر مکان آن را به نمایش بگذاریم، زیرا گاهی اوقات کمی محتاط تر هستید. ما در مورد دولت بایدن پر سر و صدا بوده ایم، بله، شما به برخی چیزها دست یافته اید، اما باید بیشتر تلاش می کردید. شما باید نسبت به برخی چیزها فعال‌تر عمل می‌کردید.»

دونالد ترامپ در جریان گردهمایی Save America در مرکز ورزشی و نمایشگاهی کالج محلی Macomb County در وارن، میشیگان، این ماه سخنرانی می کند. عکس: جف کوالسکی/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

هنری اولسن، کارشناس ارشد مرکز اخلاق و سیاست عمومی در واشنگتن، می‌گوید: «آنها هم در نقاط مختلف کمک و هم مانع هستند». بایدن کمکی برای جمع آوری پول است. او مانعی برای عموم مردم است. ترامپ به رای‌دهندگان پایه کمک می‌کند تا به جمع کردن آنها و بیرون راندن آنها کمک کند. او مانعی برای همان نوع رأی دهندگانی است که علیه او مخالفت کردند و جمهوری خواهان به آنها نیاز دارند.»