کمک دموکرات ها به نامزد راست افراطی علیه جمهوری خواهانی که از استیضاح حمایت کردند

بازوی رسمی مبارزات انتخاباتی دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا در حال ورود به انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان میشیگان غربی است تا نامزد مورد تایید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را در برابر یکی از 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان که به استیضاح او رای داده بودند، ارتقا دهد.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

طبق قانون، دموکرات‌های منتخب باید در فاصله‌ای نزدیک از ابر PAC، معروف به PAC اکثریت مجلس، که مسئول تبلیغات در رقابت‌های والادائو بود، بمانند. اما با تبلیغ گیبز، کمیته مبارزات انتخاباتی مسئول آن توسط یکی از اعضای رهبری دموکرات، نماینده شان پاتریک مالونی از نیویورک اداره می شود و این گروه به مراتب بیشتر در اقدامات رسمی ادغام شده است.

مایجر روز دوشنبه در یک پیام متنی با کنایه گفت: «حدس بزنید زمانی که شانس کمی برای جابجایی یک صندلی مجلس روی میز وجود دارد، اهمیت چندانی ندارد.

اخیراً، گیبس و مایجر بر سر مشروعیت پیروزی بایدن در سال 2020 با هم درگیر شدند، که گیبس بی‌اساس آن را «به سادگی از نظر ریاضی غیرممکن» خواند.

تبلیغات 425000 دلاری آخرین مورد از تلاش های دموکرات ها برای جلب توجه به نامزدهای راست افراطی است، با این امید که شکست آنها در نوامبر آسان تر از جمهوری خواهان جریان اصلی باشد. اما در این مورد، می‌توان آن را سیلی به نماینده پیتر مایجر، رئیس‌جمهور در ناحیه گراند راپیدز نیز دانست که با شجاعت از حزب خود به دلیل رای خود به استیضاح ترامپ واکنش نشان داد و اکنون در حال مبارزه با جنایت‌کاری از سمت راست و جناح راست است. چپ.

این آگهی که پخش آن از سه شنبه آغاز می شود و آشکارا توسط کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره دموکرات ها قطع و تامین مالی شد، اعلام می کند که جان گیبز، که مایجر را به چالش می کشد، برای میشیگان غربی “بیش از حد محافظه کار” است. اما از نظر لحن و محتوا، به وضوح برای جلب نظر رای دهندگان طرفدار ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در 2 آگوست، از گیبس به عنوان “انتخاب دست ترامپ برای کاندیداتوری در کنگره” استقبال می کند، و از حسن نیت او به عنوان دستیار ترامپ استقبال می کند. دولت و قول داد که «همان دستور کار محافظه کارانه را در کنگره، از جمله موضع سخت علیه مهاجرت غیرقانونی و موضع گیری برای «آموزش میهن پرستانه» پیش ببرد.

لحن تبلیغات کنونی روشن است، اما اگر گیبس در انتخابات مقدماتی پیروز شود، احتمالاً تلاش بعدی دموکرات‌ها بسیار تیره‌تر خواهد بود. گیبس که دستیار وزیر مسکن سابق بن کارسون بود، در سال 2020 نتوانست تأییدیه ای را برای هدایت دفتر مدیریت پرسنل ترامپ به دلیل اظهاراتی که وی در مورد متهم کردن رئیس ستاد انتخاباتی هیلاری رادهام کلینتون، جان پودستا، به شرکت در یک «آیین شیطانی» ارائه کرد، به دست آورد. و دموکرات ها را حزب «اسلام، جنس گرا، ضد پلیس، «تو نژادپرست» خواند!

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

این شبیه به تبلیغاتی است که توسط سوپر PAC دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اجرا شد که تلاش ناموفقی برای تقویت یک نامزد طرفدار ترامپ در برابر نماینده دیوید والادائو در کالیفرنیا، یکی دیگر از 10 جمهوری خواه که به استیضاح رأی دادند. آن تبلیغ حتی برخی از دموکرات ها را خشمگین کرد.

کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات از اظهار نظر در مورد این آگهی خودداری کرد. اما هدف مشخص بود. منطقه جدید مایجر از منطقه ای که در سال 2020 با اختلاف اندکی به ترامپ رای داده بود به منطقه ای که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن با 9 درصد از آن رای می داد، تغییر کرده است.

در پنسیلوانیا، حزب دمکرات این ایالت، سناتور ایالتی داگ ماستریانو را در طول تلاش موفقیت‌آمیزش برای نامزدی جمهوری‌خواهان برای فرمانداری، علی‌رغم انتشار ادعاهای نادرست درباره انتخابات 2020 و حضورش در واشنگتن در جریان حمله 6 ژانویه 2021 به فرمانداری، مورد توجه قرار داد. کاپیتول نظرسنجی ماه گذشته نشان داد که رقابت ماستریانو با جاش شاپیرو، دادستان کل، نامزد دموکرات‌ها، به نظر می‌رسد که یک مسابقه مرده است.

دموکرات‌ها بر این باورند که ناحیه 3 میشیگان، با مرزهای جدیدش، یکی از معدود مناطقی است که می‌توانند از یک جمهوری‌خواه بگیرند، و حاضرند یک منکر انتخابات تحت حمایت ترامپ را با سابقه اظهارات تحریک‌آمیز انتخاب کنند. برای نامزد مورد علاقه خود، هیلاری شولتن، آسان تر است.

پس از رای استیضاح مایجر، استنی هویر، نماینده دموکرات، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان، مایجر را به دلیل آنچه که او آن را “نمایش بسیار چشمگیر شجاعت و صداقت” خواند، تحسین کرد.