کمپ و آبرامز در اولین روز رای گیری زودهنگام در جورجیا مناظره خواهند کرد

هر دو پیشنهاد، که قبل از تبدیل شدن به قانون باید توسط قانونگذار ایالتی تأیید شوند، احتمالاً حملاتی را از جانب مدافعان برای حبس کردن افراد کمتری در زندان‌های جورجیا به همراه خواهند داشت. کمپ و سایر جمهوری‌خواهان در چهار سال گذشته بارها تلاش‌ها را برای کاهش مجازات‌های سیستم عدالت کیفری گرجستان کاهش داده‌اند، حتی در حالی که گفته‌اند که به میراث اصلاحات ناتان دیل، فرماندار جمهوری‌خواه قبلی احترام می‌گذارند.

او گفت: “من با همه در مورد آنچه در خطر است، فرصت ها و اینکه چرا ما همه مزایایی را که گرجستان مستحق آن است دریافت نکرده ایم، صحبت خواهم کرد.” برایان کمپ اهمیتی نمی‌دهد، کمکی نمی‌کند و چهار سال گذشته را صرف حمله به آزادی‌های ما کرده است.»

___

___

جف امی را دنبال کنید http://twitter.com/jeffamy.

قرار است کمپ و آبرامز برای دومین مناظره در 30 اکتبر با هم ملاقات کنند.

رای دهندگان در گرجستان در حال ارسال برگه های رای از طریق پست هستند و بیش از 1000 برگه تا جمعه از طریق پست دریافت شده است. بیش از 200000 نفر در حال حاضر درخواست رای پستی داده اند و مهلت 28 اکتبر برای درخواست آنها تعیین شده است. رای‌گیری حضوری زودهنگام تا 4 نوامبر ادامه خواهد داشت، و شهرستان‌ها موظف هستند دو شنبه رای‌گیری را ارائه دهند و دو یکشنبه نیز انتخاب کنند.

آتلانتا (AP) – رای گیری حضوری زودهنگام در جورجیا در روز دوشنبه آغاز می شود، ساعاتی قبل از دیدار نامزدهای فرمانداری در اولین از دو مناظره برنامه ریزی شده. دموکرات‌ها به‌ویژه تلاش می‌کنند حامیان خود را وادار کنند تا در رقابت‌هایی که شامل کرسی سنای آمریکا می‌شود، رای دهند.

آبرامز که در نظرسنجی‌ها پس از شکست مجدد آبرامز در سال 2018 از کمپ عقب بود، گفت که می‌خواهد از مناظره روز دوشنبه برای برجسته کردن برنامه‌های خود برای گسترش Medicaid، افزایش یارانه مراقبت از کودکان، افزایش حقوق معلمان، و مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن مسکن استفاده کند. و فرصت های کسب و کار کوچک را گسترش دهید.

کمپ پیشنهاد می کند که مجازات زندان برای استخدام جوانان زیر 18 سال در یک باند از حداقل پنج سال فعلی به حداقل 10 سال افزایش یابد. او همچنین پیشنهاد می‌کند که آزادی افرادی که بدون وثیقه نقدی دستگیر شده‌اند را برای قضات سخت‌تر کند و گفت: قضات باید سابقه کیفری یک فرد را در نظر بگیرند و آزادی بدون وثیقه نقدی را برای افرادی که سابقه عدم حضور در دادگاه دارند، ممنوع کنند.

آنچه احتمالاً تنها مناظره در رقابت سنای جورجیا بین رافائل وارنوک، رئیس جمهور فعلی دموکرات و هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه خواهد بود، جمعه گذشته در ساوانا برگزار شد. به دنبال آن مناظره ای بین وارناک و رقیب لیبرتارین چیس الیور در روز یکشنبه در آتلانتا انجام شد.

سخنگوی کمپین کمپ، کودی هال، گفت که هدف کمپ در این مناظره این خواهد بود که “ارتباط با سابقه فرماندار اما همچنین روشن کند که چگونه این رکورد با جایی که استیسی آبرامز می‌خواهد ایالت ما را بگیرد در تضاد است.”

برایان کمپ، رئیس جمهوری خواه کنونی، که سابقه خود را در بازگشایی اقتصاد گرجستان در طول همه گیری کووید-19 و حمله به رقیب دموکرات، استیسی آبرامز به عنوان نرمش در قبال جنایت مطرح کرده است، روز دوشنبه مجموعه ای از پیشنهادات جنایی را ارائه کرد که نشان می دهد که می تواند موضوع اصلی این بحران باشد. مناظره.

هال گفت که هدف کمپ این است که در رای گیری زودهنگام “رقابتی” باقی بماند. هال گفت: «ما نسبت به توانایی خود در انجام این کار اطمینان داریم.

همه کسانی که تا به حال ملاقات کرده اید باید در مورد آن بدانند: افرادی که از آنها عصبانی هستید، افرادی که از دست شما عصبانی هستند، افرادی که به آنها مدیون هستید، افرادی که به شما پول بدهکار هستند، افرادی که با آنها جدا شده اید، این زمان خوبی است آبرامز جمعه در جریان جمع آوری کمک های مالی در آتلانتا با حضور جیل بایدن بانوی اول آمریکا گفت: “اما ما نیاز داریم که همه در سراسر ایالت در اولین هفته رای گیری زودهنگام حاضر شوند.”

کمپ همچنین می خواهد بخشش وام تا سقف 20000 دلار را برای افرادی که تحصیل می کنند تا افسر پلیس در ایالت شوند و تا 100000 دلار برای افرادی که معاینه پزشکی می شوند ارائه دهد.

لیبرتارین شین هیزل صحنه را به اشتراک خواهد گذاشت.

پوشش خبری AP از انتخابات میان دوره ای را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections دنبال کنید.





منبع

امسال بیش از 4 میلیون نفر می توانند در انتخابات ایالتی رای دهند و اگر الگوهای گذشته ادامه داشته باشد، احتمالاً بیش از نیمی از مردم قبل از روز انتخابات رای خواهند داد. با توجه به حملات بی‌اساس گذشته دونالد ترامپ به صندوق‌های رای پستی که مستعد تقلب بوده است، رأی‌گیری زودهنگام می‌تواند به سمت دموکرات‌ها متمایل شود. آبرامز روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که امیدوار است 100000 تا 200000 رای دهنده را در هفته اول به پای صندوق های رای بکشاند.