کمپین می گوید که متیوز، نماینده SC، پس از فاش شدن ویدئو، استعفا نمی دهد یا پیشنهاد سنا را تعلیق نمی کند.

صرف نظر از نژاد، من همه را دوست دارم. یکی از چیزهایی که می توانید از اولین حمله صوتی Project Veritas به من بیاموزید این است که واضح است که من هیچ گونه تعصبی نسبت به یک گروه قومی خاص ندارم. من انزجار خود را از قانونگذاران سیاه پوستی که همان ریاکاری جمهوری خواهان MAGA (آمریکا را دوباره بزرگ کنیم) ابراز کردم.»

جاستین بامبرگ، نماینده ایالتی، دی-بامبرگ، که در مجلس با متیوز خدمت می کند، همینطور.

جو کانینگهام، نامزد دموکرات‌ها برای فرمانداری، روز پنجشنبه به او پیوست.

پس از آن که Project Veritas، یک سازمان جناح راست که به طور مخفیانه از سیاستمداران مترقی نوار ضبط می کند و نوارهایی را که اغلب یک سیاستمدار را در نوری نامطلوب نشان می دهد، ویرایش می کند، این هفته دومین ویدئوی منتشر شده از ماتیوس را منتشر کرد که در آن ماتیوس اظهارنظرهای تحقیرآمیز درباره سفیدپوستان را منتشر کرد، دموکرات برکلی برای استعفا با فشار مواجه است.

او گفت: «متأسفانه، خدمت در مجلس ایالتی به من دید مستقیمی نسبت به خیانتی که بسیاری از قانون‌گذارانی که قبلاً به آن احترام می‌گذاشتم، به من داده است.

سردبیر ارشد Maayan Schechter در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

در اوایل سال جاری، متیوز در تماس تلفنی با یکی از زندانیان کارولینای جنوبی ضبط شد، جایی که او به استفاده از پول مواد مخدر برای کمک به مبارزات انتخاباتی خود اشاره کرد.

“ف— مردم سیاه پوست من با پول کجا هستند؟” متیوز در تماس می گوید. “من به هیچ پول دوپینگ اهمیتی نمی دهم. آن پسر دوپینگ را به من بده. S— که در آن f–ing دوپ؟ پسرا کجایند شما را بگیرید، یکی از خانواده‌تان را برای من پیدا کنید که حتی نمی‌دانند شما به کمپین من کمک مالی می‌کنید و آن s— را زیر نام آن‌ها قرار دهید.»

تراو رابرتسون، رئیس حزب دموکرات کارولینای جنوبی، گفت که قانون ایالتی مانع از این می‌شود که کمیته‌های اجرایی حزب در این شرایط نامزدی را جایگزین کنند و تصمیم با رأی‌دهندگان باقی می‌ماند.

تا کنون، بامبرگ تنها عضو گروه دموکرات مجلس نمایندگان است که از متیوز خواسته است استعفا دهد، اما بامبرگ روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که بسیاری از اعضای این گروه در مورد آن صحبت می کنند.

متیوز در بیانیه روز پنجشنبه خود گفت که هرگز نگفته است که یک “نامزد ارتدوکس” خواهد بود.

رابرتسون با اشاره به ادامه سقط جنین گفت: «این بدیهی است که حواس پرتی جدی از سوی دیگر نامزدهای دموکرات در حال رقابت و مهمتر از همه حواس پرتی جمهوری خواهان در مجمع عمومی است که تلاش می کنند آزادی و حقوق زنان را از زنان سلب کنند». مناظره. اگر به کمپین او مشاوره می‌دادم، به او می‌گفتم که به دلیل اتفاقاتی که در مجمع عمومی می‌افتد، او باید بر پیروزی مجدد در انتخابات مجلس نمایندگان ایالتی تمرکز کند.»

واشنگتن دی سی و کارولینای جنوبی به سمیت بیشتری نیاز ندارد. جهل سعادت نیست.»

تاد رادرفورد، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان به روزنامه ایالتی گفت که اظهارات متیوز اشتباه بود، او از آنها حمایت نمی‌کند و از گفتن آنها حمایت نمی‌کند.

“شما باید بدانید که با چه کسی سر و کار دارید. شما باید با آنها مانند sh– رفتار کنید. این تنها راهی است که آنها به شما احترام می گذارند. من آنها را اینجا نگه می دارم، مثل زیر انگشتانم. آنجاست که آنها را نگه می دارم. تو باید. وگرنه مثل بچه ها از کنترل خارج می شوند.»

متیوز در بیانیه خود در روز پنجشنبه از پروژه وریتاس خواست کل ضبط مکالمه او با خبرنگار مخفی را منتشر کند.

برخلاف سنا، مجلس نمایندگان در حال حاضر در جلسه نیست.

کمپین متیوز گفت که او هیچ برنامه ای برای استعفا یا تعلیق مبارزات انتخاباتی خود در مجلس سنا ندارد.

بامبرگ در بیانیه ای گفت: «هیچ نامزدی، چه رسد به عضوی در مجلس شورای امنیت، نباید در مورد نقض قوانین انتخابات ایالتی یا فدرال فقط برای کسب آرای اضافی تشویق یا شوخی کند. او این کار را کرد. باندها در ایالت ما اغلب مسئول تلفات غیرضروری زندگی و هدر دادن ذهن های درخشان بسیاری از مردان جوان در جامعه سیاه پوست هستند.

این دومین بار در سال جاری است که Project Veritas سخنانی از متیوز منتشر می کند که باعث خشم می شود.

دموکرات ریچلند گفت: «فکر نمی‌کنم در سیاست جایی برای نوع اظهارنظرهای او وجود داشته باشد، اما من صحت اظهارات او را تأیید نکرده‌ام، و به عنوان یک وکیل جنایی، معتقدم که همه سزاوار فرصتی برای گفتن داستان خود هستند. گفت. من فکر می کنم که مردم کارولینای جنوبی لیاقت بیش از این را دارند. فکر می‌کنم او باید پاسخگوی نظراتش باشد.»

متیوز که سیاه پوست است و یک برنامه ریز مهندسی است که در سال 2018 به مجلس نمایندگان انتخاب شد، نامزد دموکرات ها برای مجلس سنای ایالات متحده در یک کمپین طولانی برای از بین بردن تیم اسکات سناتور جمهوری خواه است.

رادرفورد ادامه داد: “هیچ کس در گروه دموکرات از نظرات او حمایت نمی کند و او مدیون عذرخواهی همه است. اما این به رأی‌دهندگانی بستگی دارد که او را می‌فرستند (اینجا)، و ما از حزب جمهوری‌خواه و هیچ چیز از طرف آن‌ها برای عذرخواهی اعضا دیده‌ایم، حتی اظهارات نژادپرستانه‌ای که از رئیس‌جمهور خودشان آمده است.»

کانینگهام گفت: «در گفتمان سیاسی ما مطلقاً جایی برای نوع لفاظی هایی که از نماینده متیوز در ویدیوی مورد بحث شنیدم وجود ندارد. حزب دمکرات نمی‌تواند و نباید چنین رفتاری را از سوی منتخبان و نامزدهای ما تحمل کند و ما باید در هر جا که وجود دارد در فراخوانی تعصبات و اظهارنظرهای نفرت‌آمیز ثابت قدم باشیم.

رابرتسون از اظهار نظر در مورد کمپین سنا متیوز خودداری کرد.

جمهوری‌خواهان کارولینای جنوبی، از جمله دادستان کل، از اظهارات او خواستند استعفا دهد.

کریستل متیوز، نماینده کارولینای جنوبی، نامزد دموکرات‌ها برای مجلس سنای ایالات متحده، می‌گوید علیرغم درخواست‌هایی که حتی از درون حزب برای انجام این کار وجود دارد، هیچ برنامه‌ای برای کناره‌گیری از کرسی مجلس نمایندگان یا تعلیق کمپین خود در مجلس سنا ندارد.