کمپین دکتر اوز از اظهارات ناخوشایند در مورد سکته مغزی رقیب دموکرات خشمگین شده است

اظهارات تریپ در مورد سبک زندگی فترمن به دلیل تحقیقات خودی در مورد حرکت اوز به سیاست بود.

او در این ماه به یکی از زیرمجموعه‌های CBS اعتراف کرده است: «گاهی یک کلمه را از دست می‌دهم، یا ممکن است گاهی در یک مکالمه دو کلمه را کنار هم بگذارم، اما این واقعاً تنها مسئله است، و در حال بهتر شدن است. هر روز بهتر است.»

فترمن: «در PA ما این را یک سینی سبزیجات می نامیم توییت کرد.

<span>عکس: Greg Wohlford/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ZTc7li2dEfGcy.Fm5EtVQg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/6v6qn9S8eOf1zzZwj5Wxbw–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/d7c80817c0eed893aec01413d76af386″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ZTc7li2dEfGcy.Fm5EtVQg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/6v6qn9S8eOf1zzZwj5Wxbw–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/d7c80817c0eed893aec01413d76af386″/></div>
</div>
</div>
<p>اما اوز با سوالاتی از جمله <em>جایی که</em> او زندگی می کند – مخالفان از جمله فترمن ادعا می کنند که او در نیوجرسی زندگی می کند، او اصرار دارد که در پنسیلوانیا زندگی می کند – و <em>چگونه</em>با توجه به اینکه اوز گفته است که دو خانه دارد در حالی که دیلی بیست گزارش می دهد که او صاحب 10 خانه است.</p>
<p><button class=داستان ادامه دارد

بر اساس گزارش رولینگ استون، ترامپ به افراد معتمد گفته است که اوز “لعنتی می بازد” مگر اینکه کمپین خود را تغییر دهد. ترامپ این اظهارات را رد کرد.





منبع

اوز، 62 ساله، جراح قلب است که مدت‌هاست در تلویزیون روزانه حضور داشته است و به تبلیغ قرص‌های لاغری «کواک» اعتراف کرده است.

فترمن، 53 ساله و در حال حاضر ستوان فرماندار، 6 فوت 8 اینچ است و زمانی بیش از 400 پوند وزن داشت. بر اساس گزارش Pittsburgh Tribune Review، در سال 2018، او “روش غذا خوردن خود را تغییر داد، غلات و شکر را حذف کرد… شروع به راه رفتن بیشتر کرد و حدود 10 تا 12 پوند در ماه وزن کم کرد و به “270 پوند” رسید.

عکس: Greg Wohlford/AP

یکی از دستیاران مهمت اوز، نامزد جمهوری‌خواه، روز سه‌شنبه در یک لحظه بسیار ناخوشایند گفت که جان فترمن، نامزد دموکرات‌ها برای مجلس سنای ایالات متحده در پنسیلوانیا، اگر «در زندگی‌اش یک سبزی می‌خورد» ممکن بود سکته مغزی نکرده باشد. یک مسابقه در حال حاضر تلخ

فترمن در ماه مه دچار سکته مغزی شد، سپس در این ماه به مسیر بازگشت.

بر اساس گزارش ها، جمهوری خواهان سنا در مورد شانس اوز تردید دارند و پول را به سمت دیگر رقابت های کلیدی سوق داده اند.

مربوط: آیا جان فترمن دموکرات راهی برای شکست دادن سیاستمدار تلویزیون واقعیت یافته پیدا کرده است؟

او پس از ورود به عرصه سیاست مورد تایید دونالد ترامپ قرار گرفت و گفت: حضور در تلویزیون مانند یک نظرسنجی است، یعنی مردم شما را دوست دارند.

به طور کامل، راشل تریپ، مشاور ارشد ارتباطات اوز، گفت: “اگر جان فترمن در زندگی خود یک سبزی می خورد، شاید سکته مغزی بزرگی نمی کرد و در موقعیتی قرار نمی گرفت که مجبور به دروغ گفتن باشد. دائماً.»

نژاد پنسیلوانیا یکی از معدود ناظرانی است که فکر می کنند کنترل سنا را تعیین می کند. بر اساس سایت fivethirtyeight.com، فترمن با بیش از 10 امتیاز پیشتاز است.

این بیانیه به Business Insider در پاسخ به تمسخر فترمن از ویدئویی است که در آن اوز از قیمت مواد خام در حالی که نام دو فروشگاه مواد غذایی پنسیلوانیا را درهم می‌کشد، شکایت می‌کند.