کمپین تبلیغاتی رای دهندگان لاتین تبار را به عنوان بلوک اصلی دموکرات ها در میان دوره ای هدف قرار می دهد

مدیر اجرایی Voto Latino، ماریا ترزا کومار، گفت: «اعدادی که ما می‌بینیم از انواع نتایجی هستند که می‌توانند یک نژاد را متحول کنند. رای دهندگان لاتین تبار برای کمک به دموکرات ها برنده برخی از مهم ترین رقابت ها در ماه نوامبر هستند. سوال این است که آیا گروه های ما تصمیم به تعامل با آنها دارند یا خیر.

مدت زمان هر تبلیغ 30 ثانیه است. در یکی از آگهی‌های مربوط به مالیات، مرد جوانی به نام فیلیپه در حالی که به دوربین نگاه می‌کند، پیراهن یقه‌دار تیره می‌پوشد و می‌گوید: «پدر و مادرم پشت سرشان را شکستند که چندین کار انجام می‌دادند، فقط برای گذران زندگی.

با انتخابات میان دوره ای در افق، آمریکایی ها در معرض انبوهی از تبلیغات دموکرات ها و جمهوری خواهان هستند. انتظار می رود رای دهندگان لاتین به عنوان دومین بلوک رأی دهی بزرگ در سال 2020 نقش مهمی در انتخابات 2022 ایفا کنند. بنابراین آنها یک گروه هدف کلیدی هستند.

به گفته Voto Latino، این تبلیغات در افزایش رضایت دموکرات ها در مورد اعتماد، مراقبت و انتخاب رای بسیار موثر بود، به ویژه در مورد سقط جنین و مذهب.

پاتل گفت: «اساساً ما تلاش می‌کردیم که آنها را به ثبت برسانیم تا درباره موضوعاتی که برایشان مهم است صحبت کنند، آنچه در سیاست می‌بینند… اینها افراد واقعی هستند، اینها بازیگر نبودند. علاوه بر این، ما می‌خواستیم که به‌جای برخی از آن صداهایی که صیقل‌تر هستند، ویدیویی به سبک شهادت باشد.

این یک فرصت بی سابقه است. ما فقط باید از آن بهره ببریم.»



منبع

یک سازمان غیرانتفاعی، Voto Latino، با هدف مبارزه با اطلاعات نادرست سیاسی و برقراری ارتباط با رای دهندگان لاتین میانه رو از طریق یک سری تبلیغات، ارتباط برقرار می کند.

برای بسیاری از این افراد، آنها قبلاً هرگز این کار را انجام نداده اند. میتوانی ببینی [some of them] در مقابل دوربین به‌طور قابل‌توجهی ناراحت هستند و بنابراین ما احساس می‌کنیم که همه این موارد اساساً به احتمال موفقیت در اینجا کمک می‌کند و باعث می‌شود که واقعی‌تر به نظر برسد.»

مربوط: آیا رای دهندگان لاتین تبار واقعاً درست حرکت می کنند؟ پایان Roe ممکن است تصویر را گل آلود کند

در یادداشت گروه آمده است: «در موارد خاص، این تبلیغات در مقایسه با گروه دارونما، 26 درصد افزایش داشتند. به طور کلی، نتایج استفاده از تبلیغات «سقط جنین/مذهب» یا «مالیات» را هنگام برقراری ارتباط با لاتین‌های میانه رو توصیه می‌کنند.

ما شاهد تهاجم‌های بسیاری از جمهوری‌خواهان در برخی از این تئوری‌های اطلاعات نادرست بوده‌ایم، بنابراین آنچه می‌خواستیم انجام دهیم اساساً حذف برخی از آنها و ترویج پیام‌های دموکرات بود.

عکس: جاناتان ارنست/رویترز