کماندوهای نیروی هوایی ایالات متحده که برای نجات سایر نیروها آموزش دیده اند، به محیط «بسیار دشوارتر» در اقیانوس آرام عادت می کنند.

این تغییر به این معنی است که نیروهای آمریکایی در حال انجام آموزش های بیشتری برای مقابله با شرایط خاص آن منطقه هستند.

  • بر روی زمین، نیروهای نجات AFSOC، اپراتورهای شناسایی ویژه، کنترل‌کننده‌های جنگی، و کماندوهای حزب کنترل هوایی تاکتیکی، سایر واحدهای عملیات ویژه را به صورت فردی یا گروهی تقویت می‌کنند و به‌عنوان پیوندی برای نیروهای موجود در هوا عمل می‌کنند.

    آموزش جنگل نجات بخش های نیروی هوایی در هاوایی

    یک نجات‌بخش نیروی هوایی از درختی بالا می‌رود تا یک برزنت را بر فراز یک اردوگاه در جنگل Wahiawa حفظ کند، 29 مارس 2022.گروهبان نیروی هوایی ایالات متحده / کارکنان دوین بویر

    امدادگران با انعکاس شعار خود، “تا دیگران زنده بمانند”، آماده هستند تا در هر مکانی برای جستجو یا بازیابی نیروهای آمریکایی مستقر شوند. برای انجام این کار، امدادگران نیاز به آشنایی و مهارت در هر محیط عملیاتی دارند.

    بهار امسال، کماندوهای نیروی هوایی در یکی از سخت ترین محیط های منطقه آموزش دیدند: جنگل.

  • روگوفسکی افزود: «اینجا خیلی غیرقابل پیش بینی است. “ممکن است صبح باران ببارد و بعد از ظهر کاملاً آفتابی باشد و دوباره به باران ببارد. خارج از حمل تجهیزات مناسب، کار زیادی برای کنترل آن نمی توانیم انجام دهیم.”

    MACV-SOG هنوز بر عملیات ویژه مدرن ایالات متحده تأثیر می گذارد، اما بسیاری از مهارت های جنگ جنگل که اپراتورهای دوره ویتنام توسعه دادند، از بین رفته است.

    آموزش جنگل نجات بخش های نیروی هوایی در هاوایی

    کماندوهای فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی از اسکادران نجات 38 مستقر در پایگاه نیروی هوایی مودی تقریباً یک ماه را بین مارس و آوریل در هاوایی سپری کردند تا مهارت های جنگ جنگلی خود را تقویت کنند.

    ما به عنوان اپراتورهای جنگ ویژه بسیار آموزش دیده، همیشه به جنگ های مدرن و سیستم های تسلیحاتی پیشرفته فکر می کنیم، اما چیزی بسیار ابتدایی مانند نارنجک هایی که از چوب بامبو بیرون می زند، اگر چوب اشتباهی را با لگد بزنی کافی است همه ما را از بین ببرد. ” گروهبان کارکنان ایوان اورث در این انتشار گفت.

    سربازان آمریکایی باید «یک قدم به عقب» از آنچه در بیابان‌های عراق و افغانستان کار می‌کردند بردارند و بفهمند که چه چیزی در جنگل کار می‌کند، «که عملیات در آن بسیار دشوارتر است». ایوان روگوفسکی در این انتشار گفت.

    استاوروس اتلامازوگلو یک روزنامه نگار دفاعی متخصص در عملیات ویژه، یک جانباز ارتش یونان (خدمات ملی با گردان 575 تفنگداران دریایی و ستاد ارتش) و فارغ التحصیل دانشگاه جان هاپکینز است.

    روگووسکی در این انتشار گفت: «ردپای» آن هدف «قرار است داستانی را برای شما توضیح دهد». “آن شخص کجا رفت، چه کرد، با چه سرعتی در حال حرکت بود، به کجا می‌رود، آیا پارانوئید است؟ و من فکر می‌کنم که بیان آن در کلمات سخت است، مگر اینکه شما واقعاً آنجا بوده باشید.”

    کماندوهای هوایی

    آموزش جنگل نجات بخش های نیروی هوایی در هاوایی

    اهمیت مهارت‌های رزمی اساسی و تاکتیک‌های یگان‌های کوچک در هر جایی که سربازان خود را پیدا می‌کنند ثابت هستند، اما آنچه که نیروها برای به‌کارگیری صحیح آن‌ها باید انجام دهند، می‌تواند در مکان‌های مختلف به شدت تغییر کند.

    روگووسکی در مورد این تمرین در هاوایی گفت: “درس ها و مهارت های آموخته شده در اینجا، نحوه عملکرد ما در هند و اقیانوس آرام را بیشتر خواهد کرد.” “ما این درس ها را می گیریم و به درس های خود شکل می دهیم [tactics, techniques, and procedures] برای آینده عملیات ویژه، بازیابی پرسنل، و جستجو و نجات جنگی.”

    یک امدادگر نیروی هوایی ایالات متحده با استفاده از یک سیستم طناب در طول آموزش جنگ در جنگل در واحیوا، هاوایی، 1 آوریل 2022 از یک آبراه عبور می کند.گروهبان نیروی هوایی ایالات متحده / کارکنان دوین بویر

    • به عنوان نجات‌دهنده، این کماندوها آموزش خود را بر ردیابی پرسنل در جنگل و اجتناب از ردیابی خود متمرکز کردند، در حالی که تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و روش‌های خود را در مجموعه‌های مهارتی دیگر آزمایش کردند.

      اپراتورهای جنگ ویژه نیروی هوایی در مورد ردیابی در جنگل Wahiawa، 29 مارس 2022، یاد می گیرند.گروهبان نیروی هوایی ایالات متحده / کارکنان دوین بویر

    AFSOC خود دو جزء دارد. در هوا، انواع مختلفی از هواپیماهای عملیات ویژه، از جمله جنگنده AC-130 “Spooky”، هواپیمای سی وی-22 Osprey، هواپیمای بدون سرنشین MQ-9 Reaper را که از دیگر واحدهای کماندویی ایالات متحده پشتیبانی می کنند، استفاده می کند.

    اپراتورهای ویژه نیروی هوایی مستقر در گرجستان در بهار امسال برای آموزش جنگ در جنگل به اقیانوس آرام اعزام شدند.

    آموزش جنگل نجات بخش های نیروی هوایی در هاوایی

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    همانطور که اپراتورهای ویژه ایالات متحده در جنگ جهانی دوم و ویتنام یافتند، جنگل احتمالاً یکی از سخت ترین مکان ها برای مبارزه است. دید محدود است – گاهی فقط به چند یارد – و محیط اطراف مملو از خطراتی است، از جمله گیاهان سمی و حیوانات کشنده، که می تواند سربازان را خیلی سریع از کار خارج کند.

    اورث اضافه کرد که با آموزش در جنگل، نجات‌دهنده‌ها از تهدیدهایی که در غیر این صورت انتظارش را نداشتند آگاه‌تر می‌شوند.

    گروهبان کارکنان ایوان اورث مختصات می نویسد در حالی که گروهبان کارکنان. ایوان روگووسکی در یک تمرین ردیابی در واحیوا، 1 آوریل 2022 از رادیو استفاده می کند.گروهبان نیروی هوایی ایالات متحده / کارکنان دوین بویر

    چنین آموزش‌هایی برای سربازان آمریکایی چیز جدیدی نیست، اما این تمرین در حالی انجام می‌شود که ارتش ایالات متحده تمرکز خود را به یک درگیری بالقوه با چین در منطقه هند و اقیانوس آرام تغییر می‌دهد – جایی که نیروهای متعارف و عملیات ویژه ایالات متحده ممکن است خود را در برابر یک ارتش کاملا مسلح ببینند. دشمن در جنگلی متراکم و متورم

    ردیابی افراد در جنگل برای پاراسکومن و سایر اپراتورهای ویژه اهمیت دوگانه دارد. چه آنها در تعقیب دشمن باشند و چه برای نجات یک دوست، اصول یکسان است.

    ارتش ایالات متحده در بحبوحه رقابت با چین تمرکز خود را به سمت منطقه هند و اقیانوس آرام تغییر می دهد.

  • Pararescue در میان رشته های شغلی ارتش ایالات متحده بی نظیر است. امدادگران متخصص در جستجو و نجات جنگی و بازیابی پرسنل هستند و احتمالاً برخی از متخصص ترین پزشکان در کل ارتش هستند.

    امدادگران نیروی هوایی یک سیستم طناب برای عبور از یک آبراه در جنگل Wahiawa، 1 آوریل 2022 راه اندازی کردند.گروهبان نیروی هوایی ایالات متحده / کارکنان دوین بویر

    در یک بیانیه مطبوعاتی، سرهنگ دوم مایکل وینز، افسر فرمانده اسکادران، خاطرنشان کرد که جنگل “محیط بسیار نابخشودنی” است و اپراتورهای ویژه ایالات متحده “باید با آموزش در آنجا برای چنین محیطی آماده باشند، و بدانند که چگونه باید در آنجا آموزش ببینند. آنجا زنده بمان.»

    آموزش جنگل نجات بخش های نیروی هوایی در هاوایی

    فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی ایالات متحده جزء نیروی هوایی فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده است و کماندوهای هوایی آن، حمل و نقل هوایی، پشتیبانی هوایی نزدیک، حمله دقیق، و قابلیت های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی را برای سایر واحدهای عملیات ویژه فراهم می کنند.

    در طول جنگ ویتنام، تیم‌های عملیات ویژه ایالات متحده از گروه مطالعات و مشاهدات ویتنام فرماندهی کمک نظامی بسیار محرمانه در جنگل‌های لائوس، کامبوج، تایلند و ویتنام زندگی می‌کردند و می‌جنگیدند، جایی که حرکات ویتنامی‌های شمالی و ویتنام را دنبال می‌کردند. سربازان کنگ و در نبردهای دویدنی علیه دشمن غالباً غالب جنگیدند.