کل پس انداز 400000 دلاری مرد توسط سارق هویت در بانک آتلانتا به سرقت رفت

گری با بانک چیس تماس گرفت که در مورد کلاهبرداری یا آنچه در اقدامات امنیتی اشتباه رخ داده است اظهار نظر نمی کند.

سیگلمن می گوید که هرگز با او تماسی با چیس نداشته است. او فقط زمانی متوجه شد که چه اتفاقی افتاده است که با خزانه داری ایالات متحده تماس گرفت و از اینکه پول کجاست و به او گفتند که چک را در آتلانتا نقد کرده است.

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

بانک چیس هرگز با من تماس نگرفت. بدیهی است که آنها هرگز بررسی لازم را انجام ندادند زیرا چک حتی برای من صادر نشد. Siegelman گفت که این به Vanguard Investments ساخته شده است.

چیس همچنین به کلاهبردار اجازه داد تا دو حساب جاری به نام سیگلمن باز کند و چک هایی به ارزش 25000 دلار بنویسد.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

داستان های پرطرفدار:

آنها بیانیه ای منتشر کردند که در آن آمده بود:

سیگلمن از خانه خود در جنوب کالیفرنیا به آنجا رسید جاستین گری، محقق مصرف کننده کانال 2 پس از اینکه بیش از سه هفته تلاش کرد تا پول دزدیده شده خود را از چیس پس بگیرد، به جایی نرسید.

در سایر خبرها:



منبع

سیگلمن گفت: «سهل انگاری فاحش در بسیاری از سطوح فقط حیرت آور است.

نه تنها چک به ونگارد داده شد، بلکه دزد حتی نام سیگلمن را هنگام تأیید آن اشتباه نوشت.

“من با چیس بررسی کردم و برای باز کردن یک حساب جاری به دو شکل شناسه و یک شماره تامین اجتماعی نیاز دارید. آنها هیچ اطلاعات دیگری به جز آنچه روی چک چاپ شده بود، که فقط نام و آدرس من است، نداشتند.

چک 400000 دلاری Siegelman IRA از یک شغل 30 ساله وزارت دفاع ظاهراً از پست به سرقت رفته و در شعبه Peachtree Road Chase نقد شده است.

ایرا سیگلمن در آتلانتا زندگی نمی کند و حتی هرگز به آتلانتا نرفته است. با این حال، شخصی با چک rollover IRA سیگلمن که وانمود می کرد او است، وارد بانک Buckhead Chase شد. آن کلاهبردار تقریباً نیم میلیون دلار ثروتمندتر از بانک بیرون رفت.

ما در حال تماس با وزارت خزانه داری ایالات متحده هستیم تا آنها بتوانند گزارش تقلب را با ما ارسال کنند. این به ما این امکان را می دهد که 400000 دلار را برای آنها بازگردانیم و آنها می توانند چک را برای آقای سیگلمن مجدداً صادر کنند یا پول را به صورت الکترونیکی برای او ارسال کنند.”

مردی از کالیفرنیا در تلاش است بفهمد که چگونه کل پس‌انداز دوران بازنشستگی‌اش در یک بانک آتلانتا به سرقت رفته است.