کلانتر کلرادو می گوید یک زن 73 ساله که یک زوج کوهنوردی را به زور اسلحه نگه داشته است، به یک زن بند انداخته است.

در این بیانیه آمده است که اندزلی یک تفنگ بی‌حسی را از کمرش بیرون کشید و به سمت نمایندگان گرفت. یکی از معاونان شلیک کرد اما اندزلی را از دست داد در حالی که دیگری با یک تیزر به او ضربه زد.

به گفته این نشریه، اندزلی پس از شکایت از درد ناشی از تیزر دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

مقامات کلانتر گفتند که زن و شوهر بعداً به نمایندگان گفتند که از کنار مردی که ظاهراً کفش هایش را می بندد در مسیر عبور کرده اند که با اسلحه دستی با آنها روبرو شد و آنها را به اسارت گرفت.

مقامات کلانتر کلرادو گزارش دادند که یک مرد 73 ساله متهم است که زوجی را که در حال پیاده روی در جفرسون کانتی بودند با اسلحه ربوده و یک “بند نایلونی” روی زن گذاشته است.

این زوج فرار کردند و با نمایندگانی مواجه شدند که به تماس 911 پاسخ می دادند. نمایندگان اندزلی را در فاصله کوتاهی پیدا کردند.

در این بیانیه آمده است که یک کوهنورد در ساعت 8:10 صبح با 911 تماس گرفت و گزارش داد که فردی را مشاهده کرده است که دو کوهنورد، یک مرد و یک زن را به زور اسلحه در یک مسیر نگه داشته است.

پلیس یوتا می گویند پس از اینکه دوستش غرق شد، زنی پیدا شد که به تخته پارویی چسبیده بود



Source link

شهرستان جفرسون در غرب دنور قرار دارد.

خرس «تهاجمی» کمپینگ را از بانوجش بیرون انداخت و کیسه خواب را در وایومینگ خراب کرد.

به گفته مقامات، اندزلی به زن دستور داد روی زمین بیفتد، سپس یک “بند نایلونی” دور گردن او انداخت. او شروع به هدایت زن و شوهر کرد، اما مرد اسلحه خود را با کشتی دور کرد.

در انتشارات آمده است که آنها اندزلی را که سعی کرده بود خود را مبدل کند، به عنوان آدم ربای خود شناختند. نمایندگان گفتند که اندزلی سابقه آزار و اذیت این زن را دارد.

یونی هاسکی پس از پیاده روی در پارک ایالتی اورگان گم شده است. اکنون صدها نفر در حال جستجو هستند

کلانتر شهرستان جفرسون در یک بیانیه خبری گفت که کری اندزلی پس از این حادثه روز جمعه، 17 ژوئن، به آدم ربایی و تهدید متهم شده است.