کلانتر می گوید 4 عضو خانواده ربوده شده از تجارت کالیفرنیا مرده پیدا شدند

روز سه شنبه، فردی که علاقه مند به آدم ربایی است دستگیر شد. کلانتر گفت که عیسی مانوئل سالگادو، 48 ساله، پس از استفاده از کارت اعتباری متعلق به یکی از قربانیان صبح روز سه شنبه در یک دستگاه خودپرداز در شهر آتواتر شهرستان مرسدس، بازداشت شد.

این ویدئو مرد را نشان می‌دهد که با جاسدیپ و آماندیپ که هر دو از دستانشان زیپ بسته شده‌اند، از ساختمان خارج می‌شوند و آنها را در پشت یک وانت قرار می‌دهند. کامیون حرکت می کند، اما شش دقیقه بعد برمی گردد. مظنون به داخل برمی گردد و به زودی با کائور و دخترش آروهی دری آنجا را ترک می کند.

عکس‌های بدون تاریخ یک خانواده: نوزاد Aroohi Dheri، مادرش، Jasleen Kaur، پدرش، Jasdeep Singh، و عمویش (R) Amandeep Singh، در 3 اکتبر 2022 از یک تجارت در Merced County در کالیفرنیا ربوده شدند. / اعتبار: اداره کلانتری شهرستان مرسدس

نیروهای اوکراینی سرزمین های ضمیمه روسیه را بازپس گرفتند



منبع

دفتر کلانتر گفت که تحقیقات زمانی آغاز شد که یک کامیون وانت ثبت شده در آماندیپ در اواخر صبح دوشنبه در یک جاده روستایی در وینتون، منطقه ای در چند مایلی شمال شهر مرسد، در آتش پیدا شد.

صبح روز دوشنبه، قربانیان – یک دختر شیرخوار، والدینش و عمویش، از یک تجارت در شهرستان مرسده ربوده شدند. آنها به‌عنوان آروهی دهری 8 ماهه، مادرش، جاسلین کائور 27 ساله، پدرش، جاسدیپ سینگ 36 ساله و عموی 39 ساله‌اش، آماندیپ سینگ شناسایی شدند.

وارنک گفت که از صبح روز چهارشنبه، سالگادو نتوانسته با بازرسان ارتباط برقرار کند. وی هنوز در این پرونده متهم نشده است.

در کنفرانس خبری صبح چهارشنبه، قبل از کشف اجساد، مقامات کلانتری تصاویر نظارتی منتشر شد آنها گفتند که قربانیان را نشان می دهد که توسط یک مرد مسلح از تجارت خارج می شوند.

NOAA برنامه اقدام جدیدی را برای محافظت از صخره های مرجانی فلوریدا منتشر می کند

نامزد حزب سوم کنگره در مینه سوتا قبل از انتخابات درگذشت

چهار نفر از اعضای خانواده، از جمله یک نوزاد، که بودند صبح دوشنبه ربوده شد مقامات چهارشنبه شب اعلام کردند که مرده یکی از مشاغل در شهرستان مرسد کالیفرنیای مرکزی پیدا شده است. قربانیان در یک منطقه مزرعه دورافتاده در شهرستان مرسده کشف شدند.

ورنون وارنک، کلانتر شهرستان مرسدس در یک نشست خبری گفت جسد چهار قربانی حدود ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت محلی توسط یک کارگر مزرعه “در حین انجام وظایف شغلی خود” کشف شد.

سمت چپ: عکسی بدون تاریخ از عیسی مانوئل سالگادو 48 ساله، یکی از علاقه‌مندان به ناپدید شدن یک خانواده 4 نفره از یک تجارت در شهرستان مرسدس در مرکز کالیفرنیا در 3 اکتبر 2022. در سمت چپ عکس‌های نظارتی از مردی که گمان می رود سالگادو باشد در 3 اکتبر دستگیر شد. / اعتبار: دفتر کلانتر شهرستان مرسدس

افسران گشت بزرگراه کالیفرنیا تلاش کردند با آماندیپ تماس بگیرند و وقتی نتوانستند این کار را انجام دهند، به یکی از اعضای خانواده رسیدند که او نیز قادر به تماس با آماندیپ نبود. در نهایت یکی از اعضای خانواده هر چهار نفر را مفقود شده گزارش کرد. در اوایل بعدازظهر دوشنبه، بازرسان کلانتر مشخص کردند که این چهار نفر از کسب و کار ربوده شده اند.

وارنک افزود: قربانیان “نسبتا نزدیک به هم” پیدا شدند. او فاش نکرد که آیا بازرسان علت مرگ آنها را مشخص کرده اند یا خیر.

– ویکتوریا آلبرت در این گزارش مشارکت داشت.

هنوز هیچ خبری در مورد انگیزه این آدم ربایی یا ارتباط احتمالی بین سالگادو و قربانیان وجود نداشت. وارنک گفت که سالگادو در سال 2005 به جرم سرقت محکوم شد. وارنک گفت که سالگادو در سال 2015 از آزادی مشروط آزاد شد و از آن زمان تاکنون هیچ تماس عمده ای با مجریان قانون نداشته است.

کلانتر گفت که سالگادو قبل از دستگیری اقدام به خودکشی کرد. او در شرایط وخیم در بیمارستان بستری شد.

سمت چپ: عکسی بدون تاریخ از عیسی مانوئل سالگادو 48 ساله، یکی از علاقه‌مندان به ناپدید شدن یک خانواده 4 نفره از یک تجارت در شهرستان مرسدس در مرکز کالیفرنیا در 3 اکتبر 2022. در سمت چپ عکس‌های نظارتی از مردی که گمان می رود سالگادو باشد در 3 اکتبر دستگیر شد.   / اعتبار: اداره کلانتری شهرستان مرسدس

کلانتر تأکید کرد که قربانیان در یک “منطقه مزرعه ای بسیار روستایی” پیدا شده اند، افراد زیادی به اینجا نمی آیند.

عکس‌های بدون تاریخ یک خانواده: نوزاد Aroohi Dheri، مادرش Jasleen Kaur، پدرش Jasdeep Singh، و عمویش (R) Amandeep Singh، در 3 اکتبر 2022 از یک تجارت در Merced County کالیفرنیا ربوده شدند.   / اعتبار: اداره کلانتری شهرستان مرسدس