کلانتر می گوید، مرد تگزاسی پس از پرداخت نکردن تقریباً 2 پوند مت از قانون کمک خواست

بازرسان همچنین دریافتند که سرانو پس از پرداخت نکردن هزینه دارو از یک تامین کننده، از مجریان قانون حمایت می کند.

پدرو سرانو بعد از ظهر پنجشنبه چند دقیقه پس از درخواست کمک دستگیر شد.

بازرسان گروه ضربت سرانو را به اتاق مصاحبه کلانتری اسکورت کردند و در آنجا شروع به مصاحبه با او کردند. آنها متوجه شدند که او مقدار زیادی مواد مخدر در وسیله نقلیه خود دارد که آن را بیرون پارک کرده بود.

کلانتر در پست فیس بوک گفت: “اجرای قانون یک حرفه منحصر به فرد است، و هر روز متفاوت است، همانطور که این قسمت به وضوح نشان می دهد.” من متشکرم که این مواد مخدر به جای خیابان ها یا زندگی جامعه ما در دامان ما فرود آمد. “

کلانتر گفت، سرانو از اعضای گروه ویژه مبارزه با جرایم خشونت آمیز و مواد مخدر شهرستان هریسون خواست صحبت کند زیرا او نگران امنیت خود بود.

کلانتر شهرستان هریسون روز جمعه گفت، مردی از شرق تگزاس پس از پرداخت نکردن 825 گرم متامفتامین که از یک تامین کننده دریافت کرده بود، از نمایندگان درخواست حفاظت کرد.

سرانو در نهایت به بازداشتگاه منتقل شد و به زندان دفتر کلانتر شهرستان هریسون در مارشال اسکورت شد. این شهرستان در حدود 185 مایلی شرق فورت ورث است.

به گفته کلانتری، بازرسان حکم بازرسی خودروی سرانو را صادر کردند که در آن حدود 825 گرم متامفتامین کشف شد.

این حادثه حدود ساعت 2:40 بعد از ظهر پنجشنبه گزارش شد، زمانی که مردی که بعداً به نام پدرو سرانو شناسایی شد به کلانتری شهرستان هریسون رسید و ادعا کرد که در خطر است.

براندون “بی جی” فلچر، کلانتر شهرستان هریسون در یک پست فیس بوک گفت، سرانو، 32 ساله، با اتهام در اختیار داشتن یک ماده کنترل شده و مقاومت در برابر دستگیری مواجه است.

کلانتر همچنین گفت که از اینکه هیچ معاونی در جریان مبارزه برای دستگیری مظنون آسیب ندیده است سپاسگزارم.



Source link

کلانتر گفت که وقتی مصاحبه به پایان رسید و بازرسان شروع به دستگیری سرانو برای مواد مخدر کردند، او در حالی که داخل اتاق مصاحبه بود شروع به مبارزه با آنها کرد.