کلاس های یوگا که با نام جعلی و رسید عمل بینی ثبت شده بود، مقامات را به زنی متهم کرد که یک دوچرخه سوار ستاره را به قتل رساند.

اداره کل مهاجرت کاستاریکا به سی ان ان گفت که آرمسترانگ با “گذرنامه ای که با هویت او مطابقت نداشت، اما سند جعلی نبود” به کاستاریکا آمد. اگرچه هویت پاسپورت فاش نشد، یک شاهد، زاخاری پاولسن، به Inside Edition گفت که پاسپورت دوم با نام خواهر آرمسترانگ در قفسه‌ای در هتلی که او دستگیر شده بود، رها شده بود.

براندون فیلا، معاون مارشال ایالات متحده، طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که آرمسترانگ، یک معلم یوگا، در تلاش برای ایجاد یک حرفه یوگا در کاستاریکا بوده است. VeloNews گزارش داد که حضور او در کلاس‌های یوگا با نام جعلی به عنوان یک ردپای کاغذی بود که مقامات را به سمت او سوق داد.

یکی از شاهدان به Inside Edition گفت که دو پاسپورت و یک رسید برای عمل بینی را در یک قفسه در هتلی که او دستگیر شده بود، پیدا کرد.

  • مقامات گفتند که آرمسترانگ در کلاس های یوگا در کاستاریکا شرکت کرد که به آنها کمک کرد تا او را پیدا کنند.

  • پاولسن به Inside Edition گفت که در همان کمد یک رسید جراحی زیبایی به ارزش 6350 دلار پیدا کرده است. فیلا همچنین گفت که آرمسترانگ روی بینی خود بانداژ بسته بود و موهای خود را تغییر داد و آنها را قهوه ای کرد و کوتاه کرد.

    مقامات به دنبال کیتلین ماری آرمسترانگ هستند که در قتل موریا ویلسون متهم شده است.خدمات مارشال ایالات متحده

    • کیتلین ماری آرمسترانگ، مظنون به قتل، روز پنجشنبه در کاستا رایس در ارتباط با تیراندازی به دوچرخه سوار حرفه ای موریا ویلسون در تگزاس در 11 می، در کلاس های یوگا شرکت کرده بود و از نام مستعار برای پنهان کردن هویت خود استفاده کرده بود.

      به گزارش Inside Edition، آرمسترانگ که در 18 مه از فرودگاه بین المللی لیبرتی نیوآرک به سن خوزه، کاستاریکا پرواز کرد، جیپ خود را در 13 می فروخت و از 12200 دلار بودجه برای تامین هزینه های خود در زمانی که در کاستاریکا بود استفاده می کرد.

      او گفت: «وقتی به کاستاریکا رسید، واقعاً زیاد حرکت نکرد. “ما می دانستیم که او قرار است با نوعی از استودیوی یوگا ارتباط داشته باشد. زمانی که مقامات خارجی به آن استودیو یوگا رسیدند، یک لاگین دست نویس پیدا کردند که همان نام مستعاری بود که او هنگام سفر به کاستاریکا با آن می رفت.”

      در بیانیه مارشال های ایالات متحده آمده است که آرمسترانگ اخراج و به ایالات متحده بازگردانده خواهد شد.

      عکس های ساید بای ساید کیتلین ماری آرمسترانگ که موهای فرفری بلند و بلوند دارد

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



      منبع

      آرمسترانگ در لژ یوگا دون جون در شهر کوچک سانتا ترزا، کاستاریکا، پس از صدور حکم بازداشت بیش از یک ماه قبل دستگیر شد. آرمسترانگ در ارتباط با مرگ ویلسون متهم به قتل درجه یک است.

      کیتلین ماری آرمسترانگ 43 روز پس از قتل ستاره دوچرخه سوار موریا ویلسون در کاستاریکا دستگیر شد.