کلارنس توماس الهام بخش یک معامله تبلیغاتی زنجیره‌ای پیتزا است که «هر پای را به فروش می‌رساند، درست مانند» قاضی دیوان عالی پس از گزارشی که او مرخصی‌های اهداکننده GOP را پذیرفته است.


نمای نزدیک کلارنس توماس در حال خندیدن

و پیتزا، کلارنس توماس، قاضی دیوان عالی کشور را موضوع آخرین تبلیغ خود قرار داد.درو انگرر/گتی ایماژ

  • یک گزارش ProPublica هفته گذشته نشان داد که جاستیس توماس تعطیلات مجلل را از یک اهداکننده GOP پذیرفته است.

  • فاکس گزارش داد که یک پیتزای زنجیره ای مستقر در واشنگتن دی سی به مشتریان ایمیلی ارسال می کند که توماس تعطیلات را برای تبلیغ یک فروش پذیرفته است.

  • زنجیره پیتزا اغلب از حساب های رسانه های اجتماعی خود برای ارسال میم های مرتبط با سیاست و فرهنگ عامه استفاده می کند.

یک پیتزای زنجیره ای در ساحل شرقی از فروش تبلیغاتی استفاده می کند تا کلارنس توماس، قاضی دادگاه عالی را زیر سوال ببرد.

پیتزا مستقر در واشنگتن دی سی، که اغلب از میم ها و جوک های اینترنتی برای کمک به فروش پیتزا استفاده می کند، توماس را پس از افشای پذیرفتن تعطیلات مجلل از یک مگادانر جمهوری خواه سوژه آخرین کمپین خود قرار داد.

به گزارش فاکس بیزینس، و پیتزا روز دوشنبه ایمیلی برای مشتریان ارسال کرد که به توماس اشاره کرد که هدایای پولی گرفته است.

طبق گزارش ها، “هر پای در فروش، درست مانند کلارنس توماس قاضی دیوان عالی.”

فاکس گزارش داد که این معامله که روز پنجشنبه به پایان می رسد شامل تخفیف روی همه پیتزاها از قیمت معمولی حدود 13 دلار به 9.99 دلار است.

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی این شرکت به‌جای عکس‌هایی از غذای آن، به طور مرتب مم‌های مربوط به فرهنگ و فرهنگ پاپ را منتشر می‌کنند. دو هفته قبل از فروش با مضمون توماس، حساب اینستاگرام و پیتزا عکسی از دونالد ترامپ منتشر کرد که با عنوان «پیش‌بینی آب‌وهوای امروز: طوفانی» نوشته شده بود.

طبق حساب توییتر این شرکت، و پیتزا در سال 2012 تأسیس شد و اکنون مکان هایی در شهر نیویورک، فیلادلفیا، میامی و غیره دارد. پست‌های آن از ارجاع به برنامه تلویزیونی موفق “نیلوفر آبی” تا حمایت از فعالان در جریان شورش‌های سال 2020 پس از مرگ جورج فلوید را شامل می‌شود.

&pizza بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر در مورد آخرین تبلیغ خود پاسخ نداد. الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده نیویورک، همراه با دیگر دموکرات‌ها، پس از گزارش اولیه بمب‌گذاری ProPublica، توماس را به دلیل پذیرش تعطیلات مورد انتقاد قرار دادند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع