کشاورزان اوکراینی در حالی که جنگ چریکی مهاجمان را به وحشت می اندازد، سربازان روسیه را با آلبالوهای سیخ دار مسموم می کنند.

“ساکنان ملیتوپل به طور کامل جشن روز روسیه را نادیده گرفتند. کل کشور شاهد بود – یکشنبه گذشته تنها 15 نفر از 70000 ساکنی که در شهر موقتاً اشغال شده ماندند در صف ایستادند. [Russian] پاسپورت‌ها.»

در یک ضبط تقریباً دو دقیقه‌ای از آنچه که اطلاعات اوکراین به عنوان تماس رهگیری شده بین نیروهای پوتین توصیف می‌کند، مردی که به عنوان یک سرباز شناخته می‌شود به دوستانش می‌گوید که افراد در خط مقدم در آنجا «دیوانه می‌شوند».

او گفت که دو تراکتور و سه تریلر کامیون بزرگ که در خارج از مقر وزارت اورژانس روسیه پارک شده بودند، در روز 9 ژوئیه “ناگهان” بر اثر آتش‌سوزی در آتش سوختند.

“کشاورزان ما هدیه دیگری را برای آن آماده کردند [Russians]- اخیراً گیلاس های شیرین را درمان کرد که باعث بیماری گسترده در بین کسانی شد که آنها را از کشاورزان دزدیدند. فئودوروف روز پنجشنبه به خبرنگاران محلی گفت: این آخرین نوع مقاومت پارتیزانی در قلمرو ملیتوپل است.

وی گفت: معلوم شد این جراحت کشنده بوده است. “ما داریم با شما صحبت می کنیم، تفاله. شروع کن به پشت سرت نگاه کن قصاص نزدیک است.»

جایی که آنها قرار دارند… هیچ کس در مورد مردم محلی مطمئن نیست: آنها چه کسانی هستند، چه می کنند. شاید آنها شب ها با ما لعنت می کنند، در حالی که آنها در روز مردمی آرام هستند. به هیچ کس نمی توان اعتماد کرد. پیرزنی که با کیک‌ها راه می‌رود، ممکن است سرهنگ لعنتی باشد که شب‌ها نقش یک توپخانه را بازی می‌کند.»

خبرگزاری ریانووستی روسیه گزارش داد که مقامات روسیه افتتاح مراکز پردازش گذرنامه را در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند و این هفته در خرسون به ساکنان اطلاع داده شد که به هر نوزادی که پس از 24 فوریه متولد شود، به طور خودکار پاسپورت روسی داده می‌شود.

UESLEI MARCELINO

او گفت که احساسات طرفدار اوکراین در شهر همچنان قوی است، علیرغم اینکه مقامات روسی خود را به عنوان ناجیانی معرفی می کنند که ساکنان اوکراین را “نجات دادند”.

او گفت که دو روز بعد، در آستانه جشن “روز روسیه” در شهر، یکی از کارکنان همان وزارتخانه در حالی که در میان جمعیت ایستاده بود از پشت با چاقو زخمی شد.

پترو آندریوشچنکو، دستیار شهردار ماریوپل، روز چهارشنبه در پستی در تلگرام، حادثه اخیر را تشریح کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

UESLEI MARCELINO

آخرین شگفتی برای سربازان روسی در ملیتوپل رخ داد، جایی که شهردار ایوان فئودوروف گفت کشاورزان محلی با مسموم کردن گیلاس باعث “بیماری گسترده” در میان روس ها شده اند.

در این گزارش آمده است: «مقامات روسیه به دلیل فشارهای طرفدار اوکراین در مناطق اشغالی همچنان با مشکلاتی در اجرای برنامه‌های اشغالی خود مواجه هستند. وزارت در ماریوپل

بر اساس صوتی که روز پنجشنبه توسط سرویس امنیتی اوکراین منتشر شد، حتی نیروهای روسی در منطقه خرسون نیز به شدت از مقاومت اوکراین آگاه هستند.

اما ساکنان اوکراین به آنها اجازه نمی دهند که برای «روسیه سازی» اجباری به راحتی کنار بیایند. گزارش جدید موسسه مطالعات جنگ در این هفته مجموعه‌ای از حملات اخیر به سبک چریکی توسط پارتیزان‌های اوکراینی در شهرهایی از جمله بردیانسک و ماریوپل را فهرست کرده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مقامات روسیه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا کنترل خود را بر شهرهایی که نیروهای پوتین در شرق اوکراین به تصرف خود درآورده اند، محکم کنند، اما شهروندان عادی در حال مقابله با حملات آتش سوزی و میوه های مسموم هستند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link