کسری دو و میدانی UConn به 53 میلیون دلار در سال 22 افزایش یافت

استورز، کنتیکت (AP) – کسری دپارتمان ورزشی دانشگاه کانکتیکات در سال مالی 2022 به 53 میلیون دلار افزایش یافت، افزایشی که این مدرسه به 13.4 میلیون دلار نسبت داد که مجبور شد به کوین اولی سرمربی سابق بسکتبال مردان پرداخت کند.

بر اساس این گزارش، 46.5 میلیون دلار حمایت مستقیم از مدرسه و 6.5 میلیون دلار دیگر از هزینه های دانش آموزی پوشش داده شده است.

این کسری که در صورت‌های مالی سالانه مدرسه به NCAA گزارش شده و در روز سه‌شنبه به طور عمومی منتشر شد، با کسری 47.2 میلیون دلاری گزارش شده برای سال مالی 2021 مقایسه می‌شود.

با کاهش این پرداخت‌ها، حمایت سازمانی عملیاتی واقعی از دو و میدانی با 7.3 میلیون دلار کاهش به 33.2 میلیون دلار در سال مالی 2022 رسید. مدرسه همچنین گفت که شاهد افزایش کمک‌های بشردوستانه به 23.6 میلیون دلار بوده است که سومین بالاترین کل در تاریخ دپارتمان دو و میدانی بوده است، با 12 افزایش. درصد نسبت به سال قبل

مدرسه گفت که بخشی از کسری مربوط به پولی است که پس از حکم داوری مبنی بر اخراج نادرست Ollie در سال 2018 و برای تسویه ادعاهای دیگر مربوط به اخراج اولی مجبور به پرداخت آن شده است.

مدرسه گفت: “در زمانی که بودجه اعضای کنفرانس “Power 5” به طور قابل توجهی افزایش یافته است و در برخی موارد نزدیک به 200 میلیون دلار است، دو و میدانی UConn همچنان به یافتن راه هایی برای ماندن در رقابت ملی با بسیار کمتر ادامه می دهد.



منبع