کری لیک جمهوریخواه آریزونا از شکست خود در دعوای انتخاباتی، حکم قاضی مبنی بر پرداخت 33 هزار دلار هزینه به رقیب خود اعتراض کرد.

لیک از دادگاه استیناف می‌خواهد رد 8 مورد از 10 شکایت اصلی تامپسون، حکم 24 دسامبر تامپسون در رد دو مورد باقی‌مانده و تصمیم روز سه‌شنبه در مورد هزینه‌ها را مورد بررسی قرار دهد – اساساً هر تصمیمی که او در مورد او گرفته بود زیر سوال می‌برد.

با خبرنگار تماس بگیرید [email protected] و او را در توییتر دنبال کنید @maryjpitzl.

لیک در رقابت خود برای فرمانداری آریزونا به کتی هابز دموکرات با 17117 رای شکست خورد.

آبه حماده، نامزد جمهوری خواهان برای دادستان کل نیز چالش انتخاباتی خود را شکست داد. اما او گفت که منتظر نتایج بازشماری خودکار انتخابات خود در برابر کریس مایس، دموکرات، قبل از تصمیم گیری در مورد اقدامات بعدی خواهد بود. او با 511 رای شکست خورد. نتایج بازشماری برای انتشار در ساعت 10 صبح پنجشنبه برنامه ریزی شده است.

احتمالا دادگاه ها به سرعت در این مورد اقدام خواهند کرد. هابز و دیگر مقامات ایالتی قرار است روز سه شنبه سوگند یاد کنند.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

لیک، جمهوری خواه مورد تایید دونالد ترامپ، همچنین اعلام کرد که از دادگاه عالی ایالتی درخواست بررسی مستقیم درخواست تجدیدنظر خواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: دریاچه کاری درخواست تجدید نظر از ضرر در دعوای انتخاباتی، به منظور پرداخت هزینه های رقیب





منبعمارک فینچم جمهوری خواه، که رقابت خود را برای تصدی پست وزارت خارجه شکست داد، همچنین اعلام کرده است که پرونده خود را که در 16 دسامبر رد شده بود، تجدید نظر خواهد کرد.

پرونده لیک حول این ادعا بود که مقامات کانتی ماریکوپا و هابز وزیر امور خارجه آریزونا عمداً در انتخابات تقلب کردند تا از پیروزی لیک جلوگیری کنند. تامپسون حکم داد که لیک نتوانست شواهد واضح و قانع‌کننده‌ای ارائه کند، اقدامات عمدی برای تغییر تنظیمات چاپگر رای و برهم زدن زنجیره نگهداری برگه‌های رای در ماریکوپا کانتی، بحث‌های کلیدی که لیک و وکلای او در طول محاکمه به دادگاه ارائه کردند.

تشکیل پرونده او ساعاتی پس از آن صورت می‌گیرد که پیتر تامپسون، قاضی دادگاه عالی شهرستان ماریکوپا، پرونده او را که طی یک دادگاه دو روزه و سپس تعطیلات آخر هفته پرونده‌های دادگاه بین وکلای شاکی و وکلای مدافع بر سر تحریم‌ها و هزینه‌های حقوقی انجام شد، بسته شد.

کری لیک جمهوری خواه آریزونا در حال شکایت از شکست خود در رقابت انتخاباتی در رقابت های فرمانداری امسال است و از دادگاه استیناف ایالتی می خواهد که در اواخر روز سه شنبه تمام 10 موردی را که در ابتدا در دادخواست خود ذکر کرده بود و همچنین تصمیمی مبنی بر پرداخت 33000 دلار هزینه به کتی هابز تجدید نظر کند. تیم حقوقی