کریس هیز توصیه های تاکر کارلسون AR-15 را پس از کیفرخواست ترامپ جدا کرد

“چرا که نه؟ چرا این را می گوید؟» هیز پرسید.

این در حالی است که تعدادی از مجریان فاکس نیوز پس از صدور کیفرخواست در روز پنجشنبه به واکنش‌های خشونت‌آمیز خود اشاره کرده‌اند.

کریس هیز از MSNBC، مجری فاکس نیوز، تاکر کارلسون را به دلیل پیشنهادش مبنی بر اینکه مردم باید AR-15 خود را در پی کیفرخواست دونالد ترامپ در این هفته نگه دارند، کباب کرد.

هیز، روز جمعه، مجموعه‌ای از کلیپ‌هایی از واکنش‌های مجریان فاکس نیوز به کیفرخواست یک هیئت منصفه بزرگ منهتن علیه رئیس‌جمهور سابق به دلیل نقش او در پرداخت پولی خاموش را مرور کرد.

(H/T Mediaite)

مربوط…



منبع

اظهارات کارلسون پس از آن مطرح شد که مهمان وی، ند ریون، فعال محافظه کار، گفت که ایالات متحده در مسیر “یک دولت تک حزبی و حکومت اقتدارگرا” قرار دارد.

منظور این است که شما AR-15 را دارید تا بتوانید به سمت چه کسی شلیک کنید، بکشید، معلول کنید؟ همشهریان؟ کارگزاران دولت؟ چرا آنها را دارید؟ به کی شلیک می کنی؟»

مجموعه شامل برداشت جسی واترز مبنی بر اینکه کیفرخواست «آتش را در کشور روشن می‌کند»، درخواست جیسون ویتلاک برای «آماده شدن برای هر اتفاقی که در آینده است» و اظهارات کارلسون مبنی بر اینکه «احتمالاً بهترین زمان برای دست کشیدن از AR-15 نیست» بود.