کریس جنر می‌گوید که عکس Khloé Kardashian DUI را در دفترش قاب کرده است، زیرا واقعاً زیباست.

به گزارش HelloGiggles و Us Weekly، کیم کارداشیان کسی بود که در سال 2016 این ماگ شات قاب شده را عمومی کرد. در آن سال، او عکسی از قاب در دفتر کریس گرفت و آن را با عنوان، “عکس زندان Khloe @ cat را کپی کرد.” عنوان او نشان می‌دهد که او عکس خواهرش را نیز در جایی در خانه‌اش قاب کرده است.

کلوئه کارداشیان گفت که مادرش کریس جنر، گلوله‌اش را از دوران زندانش در سن 22 سالگی برای یک DUI قاب گرفته است، زیرا فکر می‌کند «واقعاً بامزه است».

کریس جنر و کلو کارداشیان.تصاویر RB/Bauer-Griffin/GC

  • Khloé در طول یک اعترافات در این قسمت گفت: “مامان من عکس من را قاب کرده است. او این کار را می کند، فکر می کنم در دفتر او باشد.” “مالیکا موهایم را برای ماگشات درست کرد، من خودم آرایش کردم. اما از آن زمان هرگز به زندان نرفته ام، بنابراین درس هایم را یاد گرفته ام.”

    پیپل گزارش داد که Khloé به دلیل رانندگی تحت تأثیر در مارس 2007 دستگیر شد و به سه سال حبس تعلیقی محکوم شد. او بعداً به دلیل عدم شرکت در کلاس آموزش الکل توسط دادگاه و انجام خدمات اجتماعی خود، به ازای مردم، به 30 روز زندان محکوم شد. با این حال، او تنها حدود سه ساعت در زندان بود تا اینکه به دلیل ازدحام جمعیت آزاد شد.

    جنر توضیح داد که او آن را دارد زیرا ماگ شات کارداشیان “واقعاً ناز” است.

  • Khloé Kardashian می‌گوید که مادرش کریس جنر هنوز هم عکس‌هایش را در دفتر کارش قاب می‌کند.

  • جنر در این قسمت گفت: “کیم، آیا عکس گرفتن از خودت را متوقف می کنی؟ خواهرت به زندان می رود.”

    در یک لحظه به یاد ماندنی از برنامه قبلی، جنر کیم را به خاطر گرفتن سلفی با دوربین دیجیتال در حالی که در راه زندان بودند، توصیه کرد.

    کریس جنر، با کت و شلوار مشکی، از پشت دخترش کلوئه کارداشیان که عینک آفتابی سیاه و زرد تمام سفید و درشت به چشم دارد نگاه می کند.

    مدت زندان Khloé در DUI در فصل اول E قبلی خانواده پوشش داده شد! سریال واقعیت شبکه، “همگام با کارداشیان ها”.

    کارداشیان در سال 2007 به دلیل یک DUI دستگیر شد و بعداً در سال 2008 سه ساعت را به خاطر آن در زندان گذراند.

در سال 2008، Khloé به تایرا بنکس گفت که “هرگز، هرگز” در حالت مستی رانندگی نخواهد کرد و گفت که به عنوان بخشی از خدمات اجتماعی خود باید به بیمارستان مراجعه کند و شاهد افرادی باشد که در حالت مستی یا در حالت مستی مجروح شده اند. پیپل گزارش داد که یک راننده مست است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

در فصل دوم، قسمت سوم سریال Hulu “The Kardashians” که پنجشنبه پخش شد، Khloé و Kris یک علف هرز خوراکی را با هم تقسیم کردند. Khloé خاطرنشان کرد که او قبلاً یک بار به زندان رفته بود و در مورد حمل صمغ های علف هرز – که در ایالت کالیفرنیا قانونی است – استرس نداشت.

کریس به او گفت: “ماگ شات شما واقعاً بامزه است.”