کریستی نوم در مورد اینکه آیا داکوتای جنوبی یک کودک 10 ساله را مجبور به بچه دار شدن می کند یا خیر کباب می شود

کریستی نوم، فرماندار جمهوری خواه، صبح یکشنبه در پاسخ به این سوال که آیا داکوتای جنوبی یک دختر 10 ساله تجاوز شده را مجبور به زایمان خواهد کرد یا خیر، طفره رفت و در نهایت نشان داد که “وضعیت غم انگیز” نباید قوانین محدود کننده سقط جنین در ایالت او را تغییر دهد.

“نه، من هرگز با آن مشکلی ندارم. آن داستان مرا در شب بیدار نگه می دارد. نوئم پاسخ داد، این قلب من را می شکند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

CNN

باش پرسش خود را با پرسیدن از نوم به پایان رساند – کسی که آرمان های سیاسی خود را ساکت نکرده است، حتی وقتی ستاره اش با ظهور ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا محو شده است – این سوال صریح: «رئیس جمهور سابق ترامپ ممکن است اعلام کند که در این ماه نامزد خواهد شد. . اگر این کار را انجام دهد، آیا از او حمایت می‌کنید و دوست دارید معاون او باشید؟»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

باش با او موافق بود اما اشاره کرد که در نهایت زنان باردار می شوند. او سپس به فرماندار – که اخیراً فرمانی را امضا کرده بود که سقط جنین از راه دور را به عنوان بخشی از ممنوعیت کامل سقط جنین در ایالت منع کرده بود – در مورد اینکه آیا او “با یک دختر 10 ساله باید بچه دار شود” را تحت فشار قرار داد.

CNN

نوم گفت: «آنچه باورنکردنی است این است که هیچ کس درباره فردی منحرف، وحشتناک و دیوانه که به یک کودک 10 ساله تجاوز کرده صحبت نمی کند. “ما در مورد آن چه می کنیم؟”

زنانی که خطوط پیکت ضد سقط جنین را ترک می کنند تا سقط جنین کنند

بش نوم را در مورد پرونده دختر 10 ساله ای در اوهایو تحت فشار قرار داده بود که به دلیل گذشت سه روز از ممنوعیت شش هفته ای سقط جنین در ایالت، از سقط جنین خودداری شد. بر اساس گزارشات، دختر مجبور شد برای انجام این عمل به ایندیانا سفر کند ستاره ایندیاناپولیس

نوم به مجری دانا باش در CNN گفت: «قانون امروز این است که سقط جنین غیرقانونی است، مگر برای نجات جان مادر. وضعیت اتحادیه.

نوم با اجتناب از سوال مستقیم شروع کرد و در عوض بر متجاوز دختر کوچک تمرکز کرد.

“من فکر می کنم که افراد زیادی وجود دارند که دوست دارند معاون او باشند. من به صورت فرضی عمل نمی کنم. اگر او بپرسد شوکه می‌شوم و در حال حاضر روی داکوتای جنوبی بسیار متمرکز هستم.»

“من حتی نمی توانم تصور کنم. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که فکر نمی‌کنم یک وضعیت تراژیک باید با تراژدی دیگری تداوم یابد.» در نهایت نوم گفت. و بنابراین، کارهای بیشتری باید انجام دهیم تا مطمئن شویم که واقعاً زندگی‌ای داریم که می‌گوید هر زندگی ارزشمند است، به‌ویژه زندگی‌های بی‌گناهی که مانند آن دختر ۱۰ ساله از هم پاشیده شده‌اند.»

از آنجایی که این یک قانون ماشه ای بود که قبل از اینکه شما فرماندار شوید تصویب شده بود، می خواهم شفاف باشید، آیا ایالت داکوتای جنوبی در آینده یک کودک 10 ساله را در همان موقعیت مجبور به بچه دار شدن می کند؟ بش پرسید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

باش دوباره تلاش کرد و از او پرسید که آیا “قانون را تغییر می دهد تا برای چنین موقعیتی استثنا داشته باشد؟”

داکوتای جنوبی یکی از 13 ایالتی بود که به محض لغو دادگاه عالی، “قانون محرک” را برای ممنوعیت سقط جنین اجرا کرد. رو در مقابل ویدکه حق سقط جنین را تضمین می کرد، و نوم به تلاش خود ادامه داده و تصمیمات داکوتای جنوبی را با تبلیغات منابع ایالتی برای کمک به حمایت از بارداری ها، چه خواسته یا ناخواسته، تغییر داده است.