کریستی از ترامپ به خاطر شکست سنای جورجیا انتقاد کرد

او گفت: «نامزدهای بد شکست می‌خورند. “نامزدهای خوب شانس برنده شدن دارند.”



منبعکریستی درباره ترامپ گفت: «هرشل واکر مخلوق اوست. بنابراین او باید این واقعیت را بداند که هرشل واکر بسیار ضعیف عمل کرده است.

کریستی گفت واکر کاندیدای خوبی نبود.

کریستی که برای دو دوره فرماندار نیوجرسی بود، یکی از رقبای جمهوری خواه ریاست جمهوری بود که ترامپ در راه رسیدن به نامزدی حزب جمهوری خواه در سال 2016 او را شکست داد. کریستی متعاقباً ترامپ را تأیید کرد و پس از انتخاب او بر روی انتقال او کار کرد، اما به طور فزاینده ای در حال تغییر است. انتقاد از ترامپ در سال های اخیر

واکر، فوق ستاره سابق فوتبال دانشگاه جورجیا، روز سه شنبه توسط سناتور رافائل وارناک، یک دموکرات، در دور دوم مجلس سنای جورجیا شکست خورد. با ورود به چرخه انتخابات 2022، جورجیا به عنوان یکی از کرسی های مجلس سنا دیده می شد که جمهوری خواهان به احتمال زیاد در میان دوره ای آن را به دست می آوردند.

کریستی یکشنبه در جریان میزگردی در شبکه ABC گفت: «همه ما در سال 2016 به یاد داریم، او گفت، اگر او انتخاب می شد، آنقدر برد و برد و برد و برنده شدن وجود داشت، آنها از برنده شدن خسته می شدند. هفته.” هیچ یک از ما در آن زمان نمی دانستیم که او واقعاً در مورد دموکرات ها صحبت می کند.

کریستی خاطرنشان کرد که واکر تنها جمهوری خواه در ایالت جورجیا بود که امسال شکست خورد.

کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل شکست هرشل واکر در دور دوم انتخابات سنای جورجیا، انتقاد کرد.