کریستین بیل می گوید کل هالیوود حرفه خود را مدیون فیلم هایی است که لئوناردو دی کاپریو در آنها بازی می کند.

بیل توضیح داد: «هیچ کس نمی خواست من این کار را انجام دهم، جز کارگردان. “بنابراین آنها گفتند که فقط در صورتی موفق خواهند شد که بتوانند این مبلغ را به من بپردازند. زمانی که افراد دیگر نقش را بازی می کردند، برای آن آماده می شدم. من هنوز برای آن آماده می شدم.”

به عنوان مثال، این بازیگر گفت که سازندگان “روانی آمریکایی” در ابتدا می خواستند دی کاپریو در آن بازی کند.

  • اگرچه این بازیگر بریتانیایی مدت‌ها جایگاه خود را در هالیوود تثبیت کرده است، زیرا از دوران کودکی خود در مجموعه‌ای از فیلم‌ها مانند «امپراتوری خورشید» استیون اسپیلبرگ، «اخبار» دیزنی و سه‌گانه بتمن 2008-2012، رقابت برای ایفای نقش، بازی کرده است. هنوز وجود دارد.

    بیل، 48 ساله، گفت: “این فقط من نیستم. ببینید، تا به امروز، هر نقشی که هر کسی به دست می آورد، تنها به این دلیل است که او از قبل آن را به عهده گرفته است.” “مهم نیست کسی به شما چه می گوید. مهم نیست که چقدر با کارگردانان دوست هستید. همه آن افرادی که چندین بار با آنها کار کرده ام، همه آنها ابتدا هر یک از آن نقش ها را به او پیشنهاد کردند.”

    اما به نظر می رسد که بیل از باختن نقش های سینمایی در مقابل دی کاپریو، بدبین نیست.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    بیل در گفتگو با GQ گفت که در نتیجه به او «حداقل مطلق» که از نظر قانونی اجازه بازی در این فیلم داده شده است، پرداخت شده است.

    او افزود: «پس، لئو، متشکرم، زیرا به معنای واقعی کلمه، او می‌تواند هر کاری را که انجام می‌دهد انتخاب کند.» “و برای او خوب است، او فوق العاده است.”

    کریستین بیل در صحنه ای از فیلم

    بیل گفت: «من گمان می‌کنم که تقریباً همه افراد هم سن و سال با او در هالیوود، حرفه‌شان را مدیون انتقال هر پروژه‌ای از سوی او هستند.

    او به مجله گفت: “می‌دانی چقدر از دریافت هر چیز لعنتی سپاسگزارم؟ منظورم این است که من نمی‌توانم کاری را که او انجام می‌دهد انجام دهم.” من هم نمی‌خواهم در معرض دید او قرار بگیرد. و او این کار را با شکوه انجام می‌دهد.»

    کریستین بیل می گوید لئوناردو دی کاپریو بازیگر اول هالیوود در هر فیلمی است.

    • کریستین بیل در صحنه ای از «روانی آمریکایی».Lionsgate/Getty Images

  • در طی مصاحبه ای برای شماره نوامبر 2022 جی کیو، از بیل در مورد گزارش هایی پرسیده شد که او در پنج نقش سینمایی در دهه 1990 از جمله نقش جک در “تایتانیک” به دی کاپریو از دست داده است. او در پاسخ گفت که تنها دلیلی که او و هر بازیگر دیگری در هالیوود می توانند در این فیلم ها بازی کنند این است که دی کاپریو ابتدا به پروژه ها نه گفته است.

    «روانی آمریکایی» که بیل برای بازی در نقش شخصیت اصلی پاتریک بیتمن مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، فیلمی بود که دی کاپریو می توانست داشته باشد. Vice گزارش داد که در ابتدا، Lionsgate می خواست که دی کاپریو نقش اصلی را بازی کند.

    بیل به GQ گفت: «تا به امروز، هر نقشی که هر کسی می‌گیرد، تنها به این دلیل است که او آن را به عهده گرفته است.

    کریستین بیل گفت همه در هالیوود حرفه خود را مدیون نه گفتن لئوناردو دی کاپریو به فیلم هایی هستند که در آنها بازی کرده اند.