کریستین بیل می‌گوید که برای نقش اصلی‌اش در «روانی آمریکایی» «حداقل مطلقی که قانوناً اجازه داشتند به من پول بدهند» دریافت کرده است

کریستین بیل ستاره فیلم «روانی آمریکایی» در سال 2000 بود.

  • بیل گفت که برای این فیلم «حداقل مطلق» دستمزد دریافت کرده است.

  • بیل به GQ گفت: «هیچ کس از من نمی خواست جز کارگردان این کار را انجام دهم. بنابراین آنها گفتند که فقط در صورتی موفق خواهند شد که بتوانند این مبلغ را به من بپردازند.

  • کریستین بیل در «روانی آمریکایی» در سال 2000.فیلم های دروازه شیرها

    • بازی در «روانی آمریکایی» بیل را به مقام قهرمانی رساند. او سپس در نقش بتمن برای سه گانه فیلم ایفای نقش کرد و در مجموعه ای از درام های مطرح، از جمله «مبارز» در سال 2010 که با برنده شدن اسکار به اوج خود رسید، انتخاب شد.

      با وجود اینکه قبلاً نقش‌های اصلی را در فیلم‌هایی مانند «امپراتوری خورشید» استیون اسپیلبرگ و «اخبار» دیزنی بازی کرده بود، اما استودیو تهیه‌کننده «روانی آمریکایی» برت ایستون الیس از بازی او در نقش اصلی، پاتریک بانکدار یاوپی روان‌پریشی هیجان‌زده نشد. بیتمن

      و برای بدتر شدن اوضاع، بیل گفت که به معنای واقعی کلمه در آستانه زندگی در خیابان است.

      بیل ادامه داد: «به یاد دارم که یک بار در تریلر آرایش نشسته بودم و آرایشگران به من می خندیدند، زیرا من کمتر از هر یک از آنها حقوق می گرفتم. پس از آن این انگیزه من بود.

      او فاش کرد: «من خانه‌ای داشتم که با پدر و خواهرم اشتراک می‌کردم و در حال تصرف آن بود. “بنابراین اولین چیز این بود: “چرند مقدس. من باید مقداری پول بگیرم.”

      بیل در مصاحبه اخیر خود با GQ گفت: «آنها حداقل مطلقی را که از نظر قانونی مجاز به پرداخت من بودند، به من پرداخت کردند.

      کریستین بیل در سال 2020مت سایلس/اینویژن/AP

      بیل روان مسیحی آمریکایی

      بیل توضیح داد: «هیچ کس نمی خواست من این کار را انجام دهم، جز کارگردان. “بنابراین آنها گفتند که فقط در صورتی موفق خواهند شد که بتوانند این مبلغ را به من بپردازند. زمانی که افراد دیگر نقش را بازی می کردند، برای آن آماده می شدم. من هنوز برای آن آماده می شدم.”

      کریستین بیل ژانویه 2020

      در عوض، لاینزگیت از لئوناردو دی کاپریو می خواست که نقش بیتمن را بازی کند – و بیل گفت که این روی پرداخت او تأثیر گذاشته است.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



      منبع کریستین بیل تقریباً در تمام زندگی خود یک بازیگر بوده است، اما این بدان معنا نیست که او در تمام این مدت همیشه از نظر مالی راحت بوده است.