کریستین بیل تایید کرد که از امی آدامز در مقابل کارگردان فیلم آمریکایی Hustle دفاع کرده است

همچنین در هک سونی فاش شد که بیل به کارگردان گفته بود در حین فیلمبرداری “American Hustle” از رفتار کردن خودداری کند. روز چهارشنبه، او نه تنها تایید کرد که به نمایندگی از آدامز وارد عمل شده است، بلکه گفت که با توجه به “استعداد خلاق دیوانه” آدامز و راسل، اجتناب ناپذیر است که “ناراحتی وجود خواهد داشت”.

سپس در سال 2004، ویدئویی از مجموعه “I Heart Huckabees” راسل را نشان داد که با ستاره لیلی تاملین، که از “رگبار تغییرات” شکایت داشت، بحث می‌کرد و در حالی که به تاملین فحاشی می‌کرد، به وسایل لگد زد. در سال 2015، TMZ گزارش داد که راسل و جنیفر لارنس در صحنه فیلمبرداری «جوی» با هم گفتگوی داغی داشتند.

او در مورد کارگردان و همبازی سابقش گفت: “آنها فوق العاده هستند.” “همچنین، باید به خاطر داشته باشید، این ماهیت شخصیت نیز بود. درست است؟ آن شخصیت ها افرادی نبودند که از چیزی عقب نشینی کنند، درست است؟”

کریستین بیل، 9 سال پس از نمایش فیلم برنده اسکار، نقش خود را در درام “American Hustle” بین امی آدامز و کارگردان دیوید او. راسل به اشتراک گذاشت.

در داستان جلد نوامبر GQ که روز چهارشنبه منتشر شد، این بازیگر برنده اسکار به خاطر می آورد که در زمان حضور در صحنه فیلمبرداری “American Hustle” تلاش می کرد تا آرامش خود را حفظ کند، جایی که آدامز گفت که او با راسل کارگردان سر به سر زده است.

بازیگر بتمن گفت: “اگر بتوانم درک درستی از اینکه از کجا می آید داشته باشم، پس تمایل دارم که یک میانجی باشم.” “این فقط در طبیعت من است که سعی کنم بگویم، “هی، بیا، بیا برویم و بنشینیم و آن را بفهمیم. باید راهی وجود داشته باشد که همه اینها کار کند.”

شش سال پیش، آدامز به بریتانیایی جی کیو گفت که کارگردان نامزد اسکار «کتاب بازی‌های نقره‌ای» او را در زمان حضورش در «همه‌گیری آمریکایی» به گریه انداخت. علاوه بر درگیری با راسل، آدامز گفت که از طریق هک ایمیل در سونی دریافته است که دستمزد کمتری نسبت به همبازی های مرد خود از جمله بیل دریافت می کند.

کریستین بیل در 21 سپتامبر به اولین نمایش “آمستردام” در لندن می رسد. (Vianney Le Caer / Invision / Associated Press)

بیل به GQ گفت که زمان او به عنوان یک “واسطه” در “American Hustle” تغییری در نگاه او به این فیلم نخواهد داشت.

توجه به رفتار راسل با اکران آخرین فیلم او، «آمستردام» که بیل در آن بازی می‌کند، دوباره جلب شده است. در این فیلم مارگو رابی، جان دیوید واشنگتن و تیلور سویفت نیز حضور دارند.

کریستین بیل با موهای بلند در پس زمینه سبز تیره

اما آدامز تنها ستاره ای نبود که علیه راسل و رفتار سمی او سر صحنه فیلمبرداری صحبت کرد. جورج کلونی در سال 2000 ادعا کرد که راسل در صحنه فیلمبرداری «سه پادشاه»، از جمله یک راننده دوربین ماشین و ناظر فیلمنامه، فریاد زد و برخی از افراد را تحقیر کرد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

آدامز به بریتانیایی جی کیو گفت: «من واقعاً سر صحنه فیلمبرداری واقعاً ویران شده بودم.

بیل وقتی از او پرسیده شد که چه احساسی نسبت به اقدام در فیلم «هشت‌هوای آمریکایی» دارد، گفت: «من کاری را که احساس می‌کردم مناسب است، به سبک ایرو انجام دادم»، با اشاره به شخصیت «هفت‌گیر آمریکایی» خود، ایروینگ روزنفلد، بر اساس ملوین واینبرگ، کلاهبردار. .