کرت راسل پس از دیدن پیام روز پدر کیت هادسون که به او اختصاص داده شده بود، اشک می ریخت.

او با اشاره به روابط تیره خود با پدر بیولوژیکی خود ادامه داد: متأسفانه فاصله گرفتن بسیار رایج است. “من فکر می کنم مهم است که مردم در مورد آن صحبت کنند. اگر آنها نمی توانند دوباره وصل شوند یا اگر خیلی سخت است، خوب است، درست است؟ »

راسل نوشت: «پرنده، مامان این عکس، این هدیه عالی روز پدر را به من نشان داد. من قبل از آن دیده هرگز. وای … این یک قاتل است. مقدار زیادی آب زیر پل… دیدن آن کمی سخت است زیرا به نظر می رسد تمام آن آب در چشمان من راه پیدا کرده است… ممنون که مرا به خوش شانس ترین پدر دنیا تبدیل کردی.

جانی واکر پارتی نمایش برتر Deepwater Horizon در تورنتو را ارائه می دهد (مت وینکل مایر)

هادسون و برادرش، الیور، توسط راسل بزرگ شدند، زیرا خواهر و برادر از پدر بیولوژیکی خود، بیل، بیگانه بودند.

این بازیگر 43 ساله روز یکشنبه 19 ژوئن عکسی را با راسل در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. در توضیح این عکس نوشته شده بود: “سرگرم کننده، ماجراجو، پرشور، مصمم، صادق، فداکار، پدر شگفت انگیز و بهترین آرایشگر در لس آنجلس! ما خوش شانسیم! دوستت دارم پدر! روز پدر مبارک.”

کرت راسل پس از دیدن پست درخشان کیت هادسون به مناسبت روز پدر که به او اختصاص داده شده است، بسیار هیجان انگیز است.

راسل اینستاگرام ندارد، بنابراین از طریق حساب هاون به پست هادسون پاسخ داد. او نوشت: “عزیزم، من این را به پدر نشان دادم. این پیام اوست…”

راسل، البته، شریک قدیمی مادر هادسون، گلدی هاون است. راسل 71 ساله و هاون 76 ساله از زمان همکاری در فیلم کمدی “Swing Shift” در سال 1984 به مدت 39 سال با هم بودند.

او به شوخی گفت: “من چندین پدر دارم، همه جا بچه دارم.”

سال گذشته، هادسون با ویلی گیست TODAY در مورد اینکه آمدن از یک خانواده ترکیبی چگونه بود و اینکه چگونه بر نحوه تربیت فرزندانش تأثیر می‌گذارد، صحبت کرد: پسران رایدر 18 ساله و بینگهام 10 ساله و دختری رانی 3 ساله.

«فکر می‌کنم به نوعی این روند را طی کردم… به پدرم نگاه می‌کنم و می‌گویم: «می‌دانی، عشق هرگز به جایی نرسید. او بدون توجه به آن عوارض همیشه آنجا بود. و شفا… شخصی است، و من فکر می‌کنم گاهی مردم فقط باید بشنوند که در این کار تنها نیستند.



Source link

او افزود: «این یک مشکل 41 ساله است. “من خانواده شگفت انگیزی دارم. من یک نامادری دارم. من یک پدر ناپدری دارم که قدم گذاشت و نقش مهمی در به اشتراک گذاشتن اینکه داشتن یک پدر قابل اعتماد در زندگی ما چیست. ما پدرمان را نمی شناختیم

او با کامنت تکان دهنده “دوستت دارم، پدر” امضا کرد.

جانی واکر پارتی نمایش برتر Deepwater Horizon در تورنتو را ارائه می دهد (مت وینکل مایر)