کتی پورتر، نماینده ستاره پیشرو، در کالیفرنیا برنده شد

جمهوریخواهان در انتخابات 2020 سه کرسی از پنج کرسی اورنج کانتی را به دست آوردند. آنها امسال مبالغ هنگفتی را صرف تلاش برای بازگرداندن همه آنها در تلاش برای بازپس گیری اکثریت مجلس کردند.

جمهوری خواهان نیز به پورتر به خاطر او حمله کردند طرح مسکن یارانه ای با دانشگاه کالیفرنیا، ارواین، پردیس، جایی که او قبل از رفتن به کنگره به عنوان استاد حقوق کار می کرد. این ترتیب، اگرچه قانونی بود، اما با وجود اینکه پورتر از مدرسه به مرخصی بدون حقوق رفت، ادامه یافت. و جمهوری خواهان به دنبال پاسخ دادن به نظرات افشا شده پورتر در انتقاد از پلیس ایروین به دلیل پاسخ آنها به درگیری که در یکی از رویدادهای مبارزاتی او برای جنبش «کم کردن پول پلیس» رخ داد.

پورتر حقوق باروری، اقدامات آب و هوایی، حمایت از مصرف‌کننده و طمع شرکت‌ها را موضوعات بزرگی در مناقصه خود برای سومین دوره ریاست جمهوری قرار داد.

پیروزی پورتر در سال 2018 در ناحیه 45 کنگره کالیفرنیا به دموکرات‌ها کمک کرد تا اورنج کانتی را به رنگ آبی در بیاورند و تاریخ را در جایی که زمانی سنگر محافظه‌کاری بود که به منجنیق کردن ریچارد نیکسون و رونالد ریگان به کاخ سفید کمک کرد، ثبت کرد. پس از اینکه خطوط آن در سال 2020 دوباره ترسیم شد، او تصمیم گرفت برای حوزه 47 کنگره ایالت نامزد شود.

مقدماتی داده های رای همچنین نشان داد که پورتر از هر دموکرات دیگری در رای گیری در بخش اورنج کانتی ناحیه خود پیشی گرفته است، که نشانه ای از انعطاف پذیری او در سالی سخت برای نامزدهای دموکرات مجلس نمایندگان در کالیفرنیا است.

مربوط…





منبع

پیش بینی می شود که کتی پورتر، نماینده دو دوره ای، یک دموکرات مترقی از کالیفرنیا که به کباب کردن بزرگان شرکت های بزرگ قبل از کنگره شهرت دارد، پس از چالشی سخت از سوی اسکات باگ جمهوری خواه، در انتخابات مجدد پیروز شود.

پورتر گفت: «سود شرکت‌ها امروز تقریباً نیمی از تورم را تشکیل می‌دهد، آنچه ما در خواربارفروشی می‌پردازیم، که 2 دلار اضافی، 1 دلار از آن 2 دلار، سود شرکت است». PBS اوایل این ماه می دانید، یکی از چیزهایی که اغلب می گویند این است، ببینید، من از جمهوری خواهان برای کمک به تورم استقبال می کنم. اما تنها کاری که آنها انجام داده اند این است که انگشت خود را نشان دهند. آنها هیچ راه حلی ارائه نکرده اند.»

پورتر در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان به شهرت ملی رسید و در آنجا اعدام شد حذف های ویروسی مدیران اصلی وال استریت با وایت برد و نشانگر او به عنوان کمک بصری. الیزابت وارن تحت الحمایه بعداً به فعالیت خود در کمیته منابع طبیعی ادامه داد. مدیران نفت و گاز، به دست آوردن میلیون ها بازدید در رسانه های اجتماعی و ایجاد حدس و گمان در مورد آرزوهای بزرگتر، از جمله پیشنهاد احتمالی برای مجلس سنا.

قدرت ستاره ای پورتر به او کمک کرد تا یک سینه جنگی عظیم بسازد بالا بردن رقیب حزب جمهوری خواه خود و قرار دادن او در جمع پنج جمع آوری کننده کمک های مالی کنگره.

«بسیاری از استقلالی ها به دیدگاه جمهوری خواهان از زندگی، سبک زندگی آمریکایی متمایل هستند. آنها سوسیالیسم را در این کشور نمی خواهند، و من فکر می کنم سواحل اورنج کانتی سوسیالیسم را در این کشور رد می کند. گفت در روزهای پایانی مسابقه

باگ، وکیلی که قبلاً به عنوان نماینده مجلس ایالتی و رئیس حزب جمهوری خواه اورنج کانتی خدمت می کرد، امیدوار بود که نارضایتی رأی دهندگان از وضعیت اقتصاد او را به پیروزی برساند. مانند دیگر نامزدهای حزب جمهوری خواه در سال جاری، باگ دموکرات ها را مقصر تورم بالا دانست.